איזה ציוד צריך לשיעור ספורט

כל מורה לספורט יודע שיש רשימת ציוד שהיא הכרחית עבור העברת שיעור ספורט לילדים בכל הגילאים.

אם אתם מורים חדשים ולא ידוע לכם איזה ציוד אתם צריכים שיהיה לכם לשיעורי הספורט או אם אתם מורים וותיקים שרוצים לבדוק שיש ברשותכם את כל הציוד הדרוש, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותקראו אודות

רשימת הציוד שדרושה לכם לקיום שיעורי ספורט.

 

  1. מזרן ספורט

בכל שיעור ספורט צריך להיות מזרן ספורט, כזה שמאפשר עבודה על משטח רך שמגן מפני נפילה. כך שאם אתם מעבירים שיעור לילדים בגיל הגן, אתם יכולים להיות בטוחים שהילד מוגן גם בעת נפילה. עבור ילדים בגילאים גדולים יותר, תוכלו לעשות שימוש במזרן הספורט למטרות התעמלות קרקע או כמגן מפני נפילה מגובה.

 

  1. זוג קביים

אתם בטח זוכרים את הרגע הזה שבו המורה שלכם לספורט בבית הספר היסודי או התיכון הוציאה שקית עם ציוד ספורט ובתוכה היו זוגות קביים, כך שכל תלמיד היה צריך לבחור את הזוג שהוא הכי רוצה (נגלה לכם סוד – אין הבדל בין הזוגות השונים, מלבד הצבע). ברוב המקרים, זוגות הקביים מגיעים במגוון צבעים, למשל, אדום, צהוב, כחול וכו'. כך כשאתם קונים, מומלץ לקנות מכל כמה דגמים מכל צבע.

 

  1. טבעות גומי

יש להם מגוון רחב של שימושים. ברוב המקרים, הן מאפשרות לילדים להפעיל את פלג הגוף העליון תוך זריקת הטבעות אל תוך קונוס (שגם הוא נחשב לחלק מרשימת הציוד לשיעור ספורט). להלן כמה פעילויות שאתם יכולים לערוך עם הטבעות:

  • השחלה אל קונוס ממרחק
  • מסירת הטבעות מילד אחד לשני
  • זריקת הטבעת על צידה כשהיא מתגלגלת על הרצפה עוד

 

  1. מסלול שיווי משקל מודולארי

בתקופה הנוכחית שבה אנחנו חיים, אפשר לראות הרבה ילדים שיושבים מול המחשב מידי יום לזמנים ממושכים. כדי לאפשר לילדים לשחרר את הגוף ולנוע, אתם צריכים לקיים בשיעורי הספורט שלכם פעילויות מגוונות שיאפשרו להם לנוע וכמה שיותר. רוב הפעילויות שצוינו עד כה כוללות תנועה מהירה ומסיבית של הגוף. בעוד המסלול לשיווי משקל יאפשר לילדים ללכת לאיטם על המסלול בניסיון לשמור על שיווי משקל. מדובר בעניין שחשוב לאפשר לכל ילד וילד לחוות אותו במהלך השיעור.

 

  1. כדור ספוג

אי אפשר לקיים שיעור ספורט בלי כדור ספוג. הכותרת עשויה להטעות אתכם, אין מדובר בכדור בודד, אתם צריכים לרכוש מספר כדורים וחשוב לשים לב שהם בגדלים שונים. להלן הגדלים השימושיים ביותר שעומדים לרשותכם:

  • כדור בקוטר 12 ס"מ
  • כדור בקוטר 17 ס"מ
  • כדור בקוטר 20 ס"מ

 

לסיום

זו הייתה רשימת הציוד שאתם צריכים שתהיה לכם כדי שתוכלו לקיים שיעור ספורט. כעת, נותר לכם לרכוש את הציוד שמופיע ברשימה ולהכין אתכם לקראת השיעור, ולנו נותר לאחל לכם שיעור נעים.

כדור

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יְלָדִים
משפחה
אילו דרכים יש למציאת ילדים מאומצים?

בשנים האחרונות, אנו נחשפים ליותר ויותר מקרים בהם משפחות מתאחדות, ילדים מאומצים אבודים פוגשים את הוריהם ובני משפחה גדולה ושלמה שלא הכירו במהלך כל חייהם. אולם, התהליך של מציאת ילדים

מתנות לאישה
מתנות
מה נשים אוהבות – מדריך לגבר המבולבל

לא מעט גברים מוצאים עצמם מבולבלים כאשר הם מחפשים מתנות לנשים שלהם. החיפושים מתישים ולא תמיד המתנות מותאמות לאופי ולגיל הנשים. במאמר זה נעשה לכם קצת סדר ונספר לכם מה

מאמרים כלליים
חידוש מטבחים קטנים, בינונים וגדולים

חידוש המטבח מחייבת עבודה עם חברה מקצועית, וזאת על מנת לבצע את ההתאמות הנדרשות מבחינת גודל המטבח. להלן כל הפרטים. חידוש מטבחים – הגודל משחק תפקיד אם אתם כעת עומדים