איך בוחרים ספריה פינתית שתתאים למרווח שלכם?

ישנם רבים שאינם יכולים להרשות לעצמם ספריה ביתית ייעודית. לעתים קרובות מידי הספרים נערמים בפינה או נדחסים על מדפים, ויוצרים נקודות מבולגנות שאנחנו נוטים להתעלם מהן. עם זאת, יצירת ספריה מסודרת ונוחה בביתכם, אשר תכיל את הספרים בצורה מסודרת כראוי, עשויה להוסיף תחושה נעימה ואינטלקטואלית לביתכם. החדשות הטובות הן שעם קצת תכנון יש הרבה דרכים לאחסן את הספרים שלכם, לא משנה כמה מוגבל המקום או התקציב שלכם.

 

מדפים או ספריה

כאשר אתם מחליטים על העיצוב של הספריה שלכם, עליכם לקחת בחשבון כי הן לסגנון של מדפים עצמאיים יתרונות מסוימים והן לסגנון של ספריה מובנית יתרונות מסוימים. ספריות מובנות מאפשרות למקסם את חלל האחסון מכיוון שניתן להציב אותן כך שניתן יהיה להשתמש בכל שטח האחסון.

בנוסף, ניתן לעצב אותם כך שישתלבו בארכיטקטורה של הדירה. מנגד, ספריה היא מתקן קבוע שלא בטוח שתוכלו להעביר לדירה אחרת או למקום אחר בתוך הדירה.

 

מה אתם צריכים בספריה שלכם?

השלב הראשון בבחירת ספריה הוא החלטה על הנפח שלה. נכון, אמנם יש לכם המון ספרים שמסתובבים ברחבי הבית, אך הם לאו דווקא שימושיים לכם. לכן, הצעד הראשון הוא להחליט אילו ספרים אתם רוצים בספריה שלכם. בעשותכם כן תוכלו להחליט מה נפח הספריה הנכון לכם.

את הספרים הישנים שלכם תוכלו לתרום להעביר באופן יזום למי שמעוניין בהם. כמו כן, קחו בחשבון כי לאו דווקא כל הספרים צריכים לעמוד על הספריה. לדוגמא, ייתכן שתעדיפו שספרי הבישול שלכם יהיו במטבח, וספרי העיון המקצועיים יעמדו בחדר העבודה.

 

היכן למקם את הספרייה?

כאמור, ספריה עשויה לתפוס חלל רב. לכן, כדי להחליט היכן להציב אותה עליכם לבחון מחדש את עיצוב החלל בו היא מיועדת לשכון. פעמים רבות הרצון להקדיש קיר שלם או חלק ניכר ממנו לטובת ספריה הוא איננו משאת נפשם של בעלי הבית, וזאת מסיבות מובנות.

לכן, הפתרון של ספריה פינתית יכול להיות מצוין עבור רבים. מי שבכל זאת נדרשים לאחסן ספרים רבים, אולם הם אינם מעוניינים בהקצאת חלל רב, יוכלו להנות מהיתרון של ספריה פינתית שהוא בעיקרו היכולת לאחסן ספרים רבים תוך חיסכון בניצול חלל.

 

הגדירו תקציב

על הצורך הברור של רבים ברכישת ספריה הן לטובת שימוש פונקציונלי והן לטובת שימוש עיצובי, רכישת ספריה פינתית עשויה להיות עסק לא זול. לכן, כאשר אתם רוכשים אחת כזו, ראשית כל עליכם לעשות סקר שוק ולוודא כי אינכם משלמים מחיר גבוה מהנדרש.

מעבר לכך, היות שמדובר ברכישה שאינה תדירה, נכון יהיה שתבחנו את החומרים מהם מיוצרת הספריה, את מידת העמידות שלה, את האחריות שניתנת עליה. בנוסף, המוניטין של היצרן והיכולת שלו לספק עדויות לכך שמוצריו עמידים ומחזיקים לשנים רבות חשובה גם כן.

ספריה ביתית

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קירוי איכותי
לבית ולגינה
4 טיפים לתכנון נכון של בריכות שחייה

אנשים רבים בעלי חצר פרטית בוחרים להפיק ממנה את המקסימום, לשדרג הן את מראה החצר והן את ערך הנכס, באמצעות בניית בריכה ביתית. בין אם בחרנו באפשרות הבנייה הזולה יותר

סטנד אפ
אירועים
מה עושה בדיוק סטנדאפיסט לאירועים?

מופע סטנדאפ הוא דרך נהדרת למלא את הזמן בצחוק ולשכוח את כל הצרות למשך כשעה-שעתיים. זו אחת הסיבות שמופעי סטנדאפ הפכו לפופולריים באירועים פרטיים או באירועי וועדי עובדים ואירועי חברות.