איך לבנות שידת החתלה

שידת החתלה היא אחד הרהיטים הבסיסיים שלו אתם זקוקים עם הגעתו או הגעתה של התינוק או התינוקית החדשים שלכם. שידת ההחתלה מאפשרת הנחה יציבה של הבייבי שלכם, ויכולה לשאת עליה גם את המשטח הסטרילי להחתלה וגם את המוצרים שלהם אתם זקוקים בעת ההחתלה. אז איך לבנות שידת החתלה? על כך נספר במאמר הבא.

 

שידת החתלה – למה זה חשוב כל כך?

שידת החתלה היא האיזור שבו תוכלו להחליף לבייבי שלכם חיתול בנחת וברוגע. שטחה של שידת ההחתלה צריך להיות גדול מספיק כדי שתוכלו להניח עליו גם את הבייבי ואת את מגוון הקרמים, האבקות, החיתולים, המגבונים, מקלות האוזניים, מברשת השיער העדינה וכל מה שתצטרכו על מנת לחתל אותו בצורה נעימה ומהירה.

בנוסף, שידת החתלה משמשת להלבשה של הבייבי כשהוא עוד קטן. בשל כך חשוב כל כך שמתחת למשטח ההחתלה יהיו מגירות ובהן בגדי הבייבי – אוברולים, מכנסיים וטייצים לחימום.

 

 

 

שידה עם מגירות

 

איך לבנות שידת החתלה?

כדי לבנות שידת החתלה בצורה טובה ויעילה יש לעקוב שלב שלב אחרי ההוראות לאיך לבנות שידת החתלה. בנוסף ועוד קודם לכן, יש להקפיד לרכוש את שידת ההחתלה לבייבי שלכם מחברות שידועות באיכות המוצרים שהן משווקות, או לקנות מנגרים מקצועיים שמתעסקים יום יום בהכנת מוצרי ורהיטי עץ.

חשוב לציין שאת ההוראות המדויקות לאיך לבנות שידת החתלה יש לקבל מהיצרן הספציפי של המוצר אותו רכשתם. הוראות אלו הן קו כללי בלבד שמטרתו לנסות ולהמחיש איך לבנות שידת החתלה.

 

איך לבנות שידת החתלה – שלב אחר שלב

בשלב הראשון יש לשים לב שמרכיבים את שידת ההחתלה כשהיא נמצאת במצב שכיבה ולא עמידה. בנו תחילה את שידת ההחתלה כשהיא שוכבת, דבר זה יאפשר לבנות אותה בקלות וביעילות, ורק לאחר הרכבת כל החלקים העמידו אותה לבדיקה ולשימוש.

התחילו מ"קירות" השידה. כל החלקים החיצוניים של השידה צריכים להיות מחוברים אחד לשני באמצעות ברגים. אין צורך בשימוש בכלים מתקדמים מדי, את הברגים סביר שתקבלו מהחברה שמשווקת את המוצר, ומבחינת מברגים יספיקו המברגים שיש לכם בארגז הכלים שלכם.

לאחר שחיברתם את קירות השידה, העמידו אותה על רגליה כדי להמשיך ולהרכיב את החלקים הנוספים. כעת חברו את החלק העליון ביותר – זה שבסופו של דבר תחתלו עליו את הבייבי. חברו אותו היטב בכל חורי ההברגה שלו.

בשלב הבא חברו את גב השידה, החלק האחורי של השידה שסביר שייצמד אל הקיר. בשלב האחרון חברו את המדפים של השידה.

 

איך לבנות שידת החתלה – דגשים חשובים מאוד!

במידה ואתם לא בטוחים שהרכבתם כמו שצריך – רצוי להתייעץ עם בעל מקצוע. במידה ואתם בטוחים שהרכבתם כמו שצריך – חזקו את החיבורים וודאו שכל הברגים מונחים במקומם בדיוק כפי שנכתב בהוראות הבנייה.

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ביטוח
ביטוחים
איזה בדיקות יש לעשות לפני רכישת ביטוחים?

ענף הביטוח מתפתח ללא הרף וכך מבוטחים רבים מוצאים את עצמם מקבלים הצעות לביטוחים שונים מחברות ביטוח שונות. אמנם מטרת רכישת ביטוח היא להעניק כיסוי ביטוחי למבוטח. אך לא כולם

אותיות
דיגיטל
איך הופכים להיות מומחה בקידום אתרים?

קידום אתרים הוא שם כולל למגוון פעולות שכל אתר אינטרנט של עסק כלשהו המעוניין להציע מכירה של מוצרים ושירותים גם דרך רשת האינטרנט, יכול לבצע. לבתי עסק רבים ישנן מחלקות

נתח בשר
ברביקיו
האם משתלם לרכוש גריל גז?

החלטתם שמגיע לכם להתחדש ושאתם רוצים לקנות גריל משוכלל, כזה שאף פעם לא היה לכם? אם כך, אנחנו בהחלט יכולים להבין ללבכם, כי למה שלא תפנקו את עצמכם בעצם? אם

מדביר מקצועי
הדברה
מה עושים כדי להדביר חרקים?

אין ספק שאחד מהעניינים המטרידים ביותר בבעלי בתים הוא כאשר חרקים מופיעים לפתע. עם זאת, כמעט ואין בית שלא נאלץ מתישהו להתמודד עם עניין זה. במקרים כאלה, אין מנוס מלבצע