איך להתנהג במועדון חשפנות? כל הכללים

למועדון חשפנות, בדומה לספריה ומוזיאון יש כללים משלו. ברוב המקרים, בכניסה לכל מועדון יש שלט שמורה על הכללים שמתאימים למועדון הספציפי. שכן, לכל מועדון יש תוספות שונות משלו שהתווספו ללוח הכללים בעקבות מקרים שאירעו בעבר.

לא כולם יודעים על הכללים הללו לפני שהם מגיעים ולא כולם שמים לב ללוח הכללים שתלוי בכניסה למועדון. לכן, החלטנו לכתוב מדריך שיעסוק בכללים הכלליים שבאים לידי ביטוי בכל מועדון חשפנות. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

הרקע לכתיבת המדריך

בימים האחרונים עלה סרטון לרשת שמראה התנהגות לא הולמת שאירעה במועדון חשפנות במרכז הארץ. הדבר הביא לשיח ער בנושא. אם צפיתם בסרטון וקראתם את התגובות של הגולשים עליו, בטח שמתם לב שרבים מהם ציינו שמדובר באנשים שהגיעו בפעם ה – 1 בחייהם למועדון חשפנות והם לא ידעו על הכללים. זו הסיבה שהחלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי, כדי להעלות את העניין למודעות ולהביא לשינוי בנושא.

 

איך להתנהג במועדון חשפנות ? הכלל הראשון

הכלל הראשון הוא להתנהג בכבוד כלפי החשפניות שבמקום. שכן, המקרה שאירע לפני כמה ימים, התרחש בעקבות אי ידיעה של כלל זה. כך שבעצם, הייתה התנהגות שאינה ראויה מצד המבלים כלפי חשפניות תל אביב. ראוי לציין כי הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי גם במועדונים שנמצאים במקומות אחרים ברחבי הארץ ולא רק במועדוני חשפנות בתל אביב.

 

איך להתנהג במועדון חשפנות? הכלל השני

הכלל השני הוא לא לנהוג באלימות. מדובר בכלל שעשוי להישמע למי מכם כהגיוני, אבל מה לעשות שלא כולם מקיימים אותו. לא פעם נוצרים ריבים בין המבלים עצמם או בין אנשי הצוות למבלים שמגיעים למקום. הדבר נובע גם כן בעקבות אי ציות לכללים אחרים.

 

מה קורה לאדם שעובר על הכללים?

מבקר שמגיע למועדון חשפנות שעובר על הכללים שצוינו בכניסה אליו צפוי להיות מורחק מהמקום לצמיתות. כך שחשוב מאוד לשים לב לכללים שמופיעים בכניסה וליישם אותם. אם משהו מפריע לאחד המבלים, תמיד אפשר לפנות אל אחד מאנשי הצוות הבאים ולקבל הכוונה וסיוע:

  • מלצר
  • ברמן
  • שומר ועוד

 

חשיבות השמירה על הכללים

ישנה חשיבות עליונה בשמירה על הכללים כשמגיעים אל מועדון חשפנות. שכן, מדובר בכללים שצפויים לשמור על אווירה נעימה במקום. כפי שנהוג לשמור על שקט בספרייה כדי לאפשר לאנשים לקרוא את הספרים בריכוז, כך יש לשמור על הכללים במועדון. כדי לאפשר לכל הנוכחים ליהנות מהשהות שלהם ללא הפרעות, ללא מקרי אלימות או צעקות.

 

כמה מילים לפני סיום

עד כאן כמה מהכללים שיאפשרו לכם לדעת איך נהוג להתנהג כשאתם מגיעים למועדון חשפנות. נותר לנו רק להוסיף, רגע לפני סיום, שכדאי לכבד את הכללים בכל מקום שתגיעו אליו. באופן כללי, שמירה על שקט והתנהגות נאותה צפויה להוביל אתכם לבילוי נאים בכל מקום שהוא.

חשפניות תל אביב

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין מס
עריכת דין
מחלוקות וליטיגציה במע"מ

מס ערך מוסף (מע"מ) הוא מרכיב מכריע בזרמי ההכנסות הממשלתיים, אך התקנות המורכבות שלו מעוררות לעתים קרובות מחלוקות בין משלמי המסים לרשויות המס. במאמר מקיף זה אנו מתעמקים בעולם הרב-גוני

גבר ואישה הולכים
בריאות
איך חברת פלז'ר יכולה לעזור לסטודנטים?

 טבע פלז'ר היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום חיי המין. תחום חיי המין כולל בתוכו גם פתרונות ודרכים לשיפור יחסי המין, אך גם כולל את תחום הבעיות ביחסי המין. בעמוד

חבילות כבדות ראשית
רכב
איך אפשר לשלוח חבילות כבדות?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו מחזיקים ב – 4 ארגזים כבדים שהיו צריכים לעבור מהמשרד שלנו אל מחסן ציוד בצפון הארץ. אנו מוכרחים להגיד שלא היה לנו ולמזכירה שלנו