איך לרדת במשקל ולשמור עליו בעזרת NLP

אם אתם קוראים את השורות הללו, קיים סיכוי בלתי מבוטל שכבר ניסיתם גישות רבות ושונות לירידה במשקל ושמירה עליו, אך עדיין לא השגתם את התוצאות שחיפשתם. השילוב בין המשיכה שלנו למזונות עתירי שומן וסוכר לבין הרתיעה הבסיסית של רובנו מפני פעילות גופנית מאומצת, שם אנשים רבים במצב של מאבק תמידי ומתמשך במשקל, אבל זה לא חייב להיות כך! האם אתם יכולים לדמיין מצב בו למזונות בריאים ודלי שומן היה טעם מענג כמו של שוקולד מבחינתכם? ומה אם ריצה היתה מרגישה לכם טוב יותר מישיבה במסעדה? כמה קל היה לרדת במשקל אם אלו היו פני הדברים, נכון? אז החדשות המעודדות הן כי בעזרת שיטת האימון האישי NLP תוכלו לסייע לעצמכם לשנות את ההרגלים שלכם, כך שתוכלו לרדת במשקל בקלות ובכיף, ואף לשמור עליו לאורך זמן.
איך בדיוק הפלא הזה עובד? על כך נסביר בהרחבה במאמר שלפניכם.

 

מהו NLP?

NLP (קיצור של Neuro Linguistic Programming), או בעברית: ניתוב לשוני פיזיולוגי, היא גישה טיפולית לאימון אישי שפותחה בארה"ב במהלך שנות השבעים של המאה העשרים. במסגרת שיטת ה – NLP מבוצע ניתוח של אסטרטגיות שמשמשות אנשים מצליחים ברחבי העולם, ויישום שלהן לטובת השגת המטרות והיעדים האישיים של כל מטופל. NLP (נלפ) מחבר בין מחשבות, רגשות, שפה ודפוסי התנהגות שנלמדו דרך התנסות אישית, לתוצאות ספציפיות בחייו של האדם. לכן במסגרת נל"פ, נעשה שימוש במיומנויות טיפול שונות על מנת לשנות את מחשבותיו, תחושותיו והתנהגויות ברירת המחדל של המטופל, כדרך לשנות את ההרגלים ודפוסי ההתנהגות האוטומטיים שלו.

הנחת היסוד העומדת מאחורי שיטת הנל"פ, היא שעל ידי שיפור מיומנויות האינטראקציה הבין אישית לצד מיטוב השיח הפנימי של המטופל אל מול עצמו, אפשר לקדם כל אדם להשגת התוצאות הרצויות לו בחייו. מטפלים רבים בישראל וברחבי העולם, עושים שימוש יומיומי בעקרונות של NLP במסגרת טיפולים רגשיים, טיפול בחרדות, אימון אישי, אימון עסקי, סדנאות לפיתוח אישי, קורסים דיגיטליים וספרים לשיפור עצמי, וכמובן – גם בהקשר של ירידה במשקל ושמירה עליו.

 

כיצד NLP מסייע לירידה במשקל?

ל- NLP הכוח להגיע לרובד העמוק של הקשיים עמם אנו מתמודדים בחיי היומיום שלנו, ולסייע לנו להתמודד עימם, כדי שנוכל להיות הגרסא הטובה ביותר של עצמנו – גם מבחינה פנימית וגם מבחינה חיצונית. באמצעות הכלים להבנת החלק הבלתי מודע במוחנו ששיטת ה – NLP מעמידה לרשותנו, ניתן לגייס את הכוחות הטבעיים של חיבור הגוף והנפש, על מנת להשיג את התוצאות הרצויות לנו וביניהן – להגיע למשקל הגוף האידיאלי עבורנו. איך בדיוק זה עובד? בדיוק כמו שניתן לפתח קישורים לניהול זמן ואסטרטגיות למידה (לאתר סטרונגר), ובכן, באמצעות NLP ניתן לתכנת מחדש את דפוסי החשיבה שאנו מורגלים בהם, לחשוף את השורש לבעיות המשקל שלנו ולהתמודד עם מה שאוכל אותנו.

דיאטה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סינטה מתובלת
אוכל
דמיון ושוני בין פיקניה לבין סינטה

יצא לכם לאחרונה לשמוע לא מעט אנשים שעושים ברביקיו לעיתים קרובות וקונים פיקניה? אין לכם מושג על מה מדובר, איזה נתח זה ואיזה טעם יכול להיות לו? אם כך, כדאי