איך מזהים חברת הדברות אמינה?

בשנים האחרונות חלו שינויים חיוביים בעולם ההדברה כאשר נכנסה לשימוש ההדברה הירוקה והפכה לפופולרית וכן חומרי הדברה המכילים זרחן אורגני המסכן חיי אדם – הוצאו מהחוק. רובנו שמענו על מקרי הדברה שלא נגמרו בטוב ואנחנו מעוניינים לנקוט זהירות בכל הקשור בבחירת חברת הדברה אמינה. מהם האמצעים לזיהוי חברת הדברה מקצועית ומוסמכת? כל התשובות בפנים.

 

אומרים 'לא!' להדברה בלתי מקצועית

מובן ששיטת הדברה הנוקטת בברוטליות ומשמידה גם חרקים בנוסף על כל דבר אחר הנקרה בדרך, היא לא רצויה. איך נוכל לוודא שחברת ההדברה אותה אנו מזמינים היא אמינה, יעילה ומשתמשת בחומרים בטוחים? לפניכם 5 כללי אצבע לבחירת חברת הדברה אמינה.

חברת הדברה

וודאו שהמדביר משתמש בחומרי הדברה מפוקחים ומאושרים בלבד

חשוב לדעת כי כל חומר הדברה, גם חומר העשוי מחומרים טבעיים, עבר תהליך סינתזה והוא רעיל במידה מסוימת (אחרת, איך היה פועל את פעולתו?). אולם, רמת הרעילות של חומרי ההדברה הכימיים גבוהה משמעותית מחומרי הדברה מחומרים טבעיים (צמח החרצית למשל ידוע כצמח ממנו ניתן להפיק חומר הדברה ידידותי לאדם באופן יחסי). חומרים אלו יעילים ביותר בעבודתם בסילוק מזיקים שונים, אולם פחות מסוכנים לשימוש.

בררו אצל חברת ההדברה מה מקור רכיבי חומרי ההדברה בהם היא משתמשת ובנוסף וודאו שבשום אופן לא נעשה שימוש בחומרים מבוססי זרחן אורגני שהוצא מן החוק בכר ב-2008 (תתפלאו לשמוע שלמרות שהוכח מחקרית כי חומר זה מסוכן באופן וודאי, יש מדבירים שעדיין ממשיכים לעשות בו שימוש בתום לב או שלא).

 

שאלו את חברת ההדברה על אמצעי הזהירות בהם היא נוקטת 

מכיוון שבכל מקרה מדובר בחומרי הדברה רעילים (קולה דיאט מעולם לא ריגשה חולדה), חשוב לברר עם חברת ההדברה כי היא נוקטת בכל אמצעי הזהירות המחייבים אותה על פי חוק. בשלב הראשון יש למנוע כל גישה של אי מי מבני הבית אל החומר ואל אזור ההדברה וכן לאחר ההדברה חשוב שהמדביר יצייד אתכם בהנחיות ברורות ומדויקות לגבי זמן השיבה לאזור ההדברה ועוד. בררו מה הוותק של חברת ההדברה

על מנת למנוע הזמנת מדבירים חאפרים ובלתי מיומנים, חשוב לבדוק מבעוד יום עם מי יש לכם עסק בענייני הדברה. לנתון הניסון יש השפעה משמעותית על איכות בשירות ועל הבטיחות. חפשו המלצות של חברים ובני משפחה וצרו קשר עם לקוחות קודמים שחברת ההדברה עבדה עבורם. את קוברה הדברה כבר ניסתם? זה הזמן להכיר את החברה המובילה בהדברת כל סוגי המזיקים!

 

קוברה הדברה

חברת קובר הדברה הינה חברת הדברה מובילה בעלת ניסיון ומיומנות. החברה מעסיקה בעלי מקצוע מוסמכים ומקצועיים מאוד להדברת כל סוגי המזיקים באמצעי הדברה מדויקים. החרקים משגעים אתכם? לא מוכנים להמשיך לחיות עם חולדות? זה הזמן ליצור קשר עם קוברה הדברה, החברה שתעשה לזה סוף ותעניק לכם שקט ורוגע נפשי.

חברת הדברה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תביעות ביטוח
עריכת דין
מה הקשר בין נזקי גוף ותביעות ביטוח

תביעות על נזקי גוף מוגשות כאשר מוכיחים נזק גופני הנובע כתוצאה ממחדל או רשלנות מול האחראים על הנזקים. מה הקשר בין נזקי גוף לבין תביעות ביטוח – על כך במאמר

פטיש
עריכת דין
תקיפה בנסיבות מחמירות

תקיפה היא כל מעשה של גילוי אלימות כלפי מישהו, בין אם נגרם נזק פיזי וממשי ובין אם לאו. בית המשפט מחמיר בעונשים המוטלים על תקיפות שונות, ובמיוחד כאשר ניתן לטעון