איפה מומלץ ללמוד חינוך?

חולמים להיות מורי העתיד? במכללת תל חי הממוקמת בגליל המזרחי תוכלו ללמוד במסלול ישיר לתואר ראשון ושני B.Ed המורכבים מקורסי חינוך חדשניים הכוללים התנסות מעשית בהוראה, השתתפות בפרוייקט הארצי 'אקדמיה כיתה' והעשרה בתכנים פדגוגיים טכנולוגיים בתחום ההוראה. 

 

מורים לחיים

נראה שאין מקצוע חשוב יותר ממקצוע ההוראה. מורים טובים מלווים ילדים לחשיבה עצמאית, לבדיקה וחקר העולם הסובב אותם, מלווים אותם ברגעים טובים וברגעים קשים, עוזרים להם להשתלב בחברה ולמצוא את מקומם בעולם, ללמוד ערכים חשובים ולהפתח לעולמות חדשים של ידע והבנה.

מכללת תל חי מציגה את המסלול הישיר לתואר השני, מסלול בן חמש שנים אשר בסופו תקבלו תואר שני בחינוך והוראה ותוכלו להתחיל את הקריירה שלכם כמורים עם יתרון בולט מעל כולם ולהגשים את החלום להפוך למורים מצטיינים.

מורים

לימודי חינוך במכללת תל חי

מכללת תל חי היא מכללה יוצאת דופן. בהיותה המכללה הצפונית ביותר בארץ היא נהנית מאווירה פתוחה ומשוחררת המחוברת לטבע המיוחד של הגליל המזרחי לרגלי הר החרמון. המכללה אינה בנויה כמבנה אחד מרכזי וסביבו פקולטות אלא מפוזר על פני כל עמק החולה במארג אקולוגי המשתלב בטבע מתוך כבוד והערכה מבלי לפגוע בו.

הדרך של מכללת תל חי היא לעודד חשיבה עצמאית, חופש פעולה, גמישות מחשבתית, יזמות ומקוריות, רב תחומיות ורב תרבותיות. גם לימודי חינוך במכללת תל חי שואבים מאותה הרוח ומעודדים יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא.

 

תואר ראשון ושני בחינוך והוראה B.Ed

תואר ראשון ושני בחינוך והוראה מעניק לכם את האפשרות להפוך לגננות/ים או מורות/ים מצטיינים כבר מהצעד הראשון, היתרון שלכם הוא הידע הרחב שרכשתם, העיוני והמעשי גם יחד. במידה ותבחרו שלא לעסוק במקצוע ההוראה, התואר המשולב מעניק לכם קרש קפיצה משמעותי למקצועות טיפוליים או השתלבות במוסדות וארגונים שונים.

 

למה דווקא במכללת תל חי?

הפקולטה לחינוך והוראה בתל חי נשענת על למעלה מעשרים שנות נסיון בתחום החינוך הפדגוגי ואלפי בוגרים שסיימו בהצלחה ונקלטו במערכות החינוך השונות בארץ, כולל גני ילדים, בתי ספר שונים ועוד. צוות הפקולטה מעודד חקר עצמי, חשיבה מחוץ לקופסא, מחשבה יצירתית, פתרונות ורעיונות שמטרתם שיפור וייעול תהליכי הלמידה בגילאים שונים.

המכללה הגבוהה

מקום גם ללקויות למידה

מכללת תל חי מפעילה את מרכז התמיכה הראשון מסוגו בארץ לסטודנטים המאובחנים עם לקויות למידה המספק עזרי למידה שונים וסיוע פרטני וקבוצתי לקהילת הסטודנטים לקויי הלמידה. במכללת תל חי מאמינים כי לכל אחד הזכות להצליח ולהגשים את חלומותיו וללמוד איך לגבור על אתגרים שונים.

 

מכללת תל חי – מקום מושלם ללמוד בו

מכללת תל חי היא מקום מושלם ללמוד בו, המכללה מטמיעה בסטודנטים הלומדים בה עצמאות בחשיבה, מוטיבציה לחקור ולגלות, אקוסיסטם של טבע ולמידה, יצירת קשרים חברתיים והתמודדות עם אתגרים שונים.

ללמוד חינוך

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מסיבה של סטודנטים
אירועים
הפקת מסיבת סטודנטים – כל מה שצריך לדעת לפני

אין כמו מסיבת סטודנטים לשחרור הקתרזיס שמצטבר במשך הסמסטר, אז אנחנו מזמינים אתכם להכיר דרכים ושיטות להפוך את הפקת מסיבת הסטודנטים שלכם ללא פחות מאשר מושלמת והיסטרית. יאללה, בואו נגלה

מתנות
מתנות
אילו מתנות אנשים הכי אוהבים לקבל?

בחירת מתנות עבור מכרים, חברים, קרובי משפחה וקולגות אינה עניין של מה בכך. מדובר לא פעם בהליך שגורם לרבים לצאת מהכלים. שכן, כל אחד רוצה להעניק את המתנה הטובה ביותר,

לילדים עם צרכים מיוחדים
כללי
מי יכול לקבל פטור ממס רכישת דירה?

מערכות מיסוי הן חלק משמעותי מקיום של מדינה. מדינה מגייסת כספים באמצעות מיסים לצרכים שונים, כמו הענקת ביטחון, חינוך ושירותי בריאות ותחבורה ציבורית לאזרחים. כל מדינה מטילה מיסים בצורה שונה,