איתור ביטוח חובה וחסכון

ייתכן שלאורך השנים עשיתם ביטוחים שונים שכיום אינם פעילים או אינם רלוונטיים. את כל אותם הביטוחים תוכלו למצוא דרך מיזם הר הביטוח.

 

מה זה הר הביטוח?

הר הביטוח הוא מיזם לאיתור ביטוחים. המיזם מספק לכם דו"ח מפורט עם כל הביטוחים שרכשתם בעבר ואתם עדיין משלמים עליהם בהווה. הדו"ח יעזור לכם להבין האם יש לכם ביטוחים מיותרים שאתם לא זקוקים להם, על אילו ביטוחים אתם משלמים כל חודש, איזה ביטוחים כבר לא פעילים, או האם יש לכם כפל ביטוחים.
בעזרת המיזם תוכלו להוזיל את עלויות הביטוח ולחסוך עשרות שקלים בחודש ומאות שקלים בשנה.

מיזם הר הביטוח יכול לעזור לכם לאתר סוגים רבים של ביטוחים, ביניהם ביטוח מקיף לדירה, ביטוח מקיף לבית העסק, ביטוח רכב רכוש, ביטוחי בריאות, ביטוח למקרי מוות ועוד.
אחד הביטוחים העיקריים אותו יעזור לכם הר הביטוח לאתר הוא ביטוח חובה. ביטוח חובה הוא פוליסת ביטוח רכב חובה, המכסה נזקי גוף עבורך או עבור אנשים אחרים לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים, וכל חבות שתחול על המבוטח בשל נזק גוף שייגרם לאדם כתוצאה מהרכב המבוטח.

ביטוח עיקרי נוסף הוא ביטוח חיסכון, אבל לצערנו את איתור ביטוח החיסכון מערכת הר הביטוח לא תוכל לבצע עבורכם. ישנם שני סוגים של ביטוחי חיים עם חיסכון.

  • חיסכון פנסיוני– חיסכון זה מוכר כקופת ביטוח שמזכה בהטבות מס לחוסך. במסגרת החיסכון ניתן לרכוש גם כיסויים ביטוחיים למקרה מוות או אובדן כושר עבודה (ידוע גם כביטוח מנהלים).
  • פוליסת פרט שאינה חיסכון פנסיוני– פוליסה זו אינה מזכה את החוסך בהטבות מס. במסגרת הפוליסה ניתן לרכוש כיסויים ביטוחיים למקרה מוות או אובדן כושר עבודה.

 

אז איך בכל זאת אפשר לאתר מוצרי ביטוח המשמשים כחיסכון פנסיוני?

את מוצרי הביטוח המשמשים כחיסכון פנסיוני תוכלו לאתר באתר הר הכסף. הר הכסף היא מערכת שהקים משרד האוצר לפני מספר שנים. המערכת מאפשרת למצוא ולאתר בחינם חשבונות ופיקדונות רדומים וללא תנועה, שנקראים גם כספים אבודים. בעזרת הזנת נתונים תוכלו לברר את כל המידע על פוליסות ביטוח חיים וחסכונות פנסיונים שרכשתם במהלך חייכם.

בדומה למערכת הר הביטוח, גם מערכת הר הכסף נועדה לעזור למשתמשים בה להשיב אליהם כסף אבוד, ולחסוך מאות שקלים בשנה שהם מוציאים מבלי לשים לב.

סכום הכספים האבודים שלכם, יחד עם מחירי הביטוחים שאתם משלמים, יכולים להגיע למספרים גבוהים ומשמעותיים.

שתי המערכות עוזרות למשתמשים בהן לאתר ביטוחי חובה וביטוחי חסכון. לכן, כדאי להשקיע מאמץ, לחפש, לבדוק ולהיעזר במערכות הר הכסף והר הביטוח כדי לאתר ולהשיב אליכם את הכספים האבודים שלכם או את הביטוחים הלא רלוונטים שלכם. ייתכן שבעזרת המערכות הללו תצליחו לחסוך סכום רב של כסף.

 

תיקיה וזכוכית מגדלת

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
כפית עם נוזל
למבוגרים
מה זה דבש החשק?

דבש החשק הינו אחד מני שלל התרופות המסייעות לגברים שסובלים מבעיות זקפה, לשפר את חוויית המין שלהם ולחוות את הסיפוק המושלם אליו הם כמהים. אם בעבר רוב הפתרונות לבעיות האלו