אלו סוגי קמפיינים ניתן להקים בטיקטוק?

חשבתם שטיקטוק זה רק לילדים? שהיא רק טרנד והיא תעלם מהחיים והתודעה שלנו במהירות שבה סנאפצ'אט עשה? אז טעיתם ובגדול. אנחנו חושבים ומרגישים שהיא כאן בשביל להישאר, למרות כל הפיצ'רים החדשים (כמו הרילס) שהביאו לתוכם פייסבוק ואינסטגרם. הקונספט הייחודי, האינטרקטיבי והמהיר שלה הוא הדור הבא בזירת המידה.

 

מהי אפליקציית הטיקטוק?

אפליקציית הטיקטוק הושקה לחו"ל מסין לראשונה בשנת 2016. היא הייתה אחרת וקטעי הוידאו היו באורך של 15 שניות שנתמכים בדימוי ויזואלי: סרטון מצולם. כמה פשוט, ככה ממכר. נכון להיום, זוהי אחת מהאפליקציות הכי אהובות בעולם ובנוסף, היא נחשבת בחכמות מהיותה עושה שימוש בבינה מלאכותית.
איך עושים פרסום ממומן בטיקטוק? תישארו איתנו!

 

אפליקציית הטיקטוק שגשגה בתקופת הקורונה:

האפליקציה זוכה למעורבות הכי גבוה בארה"ב, ואם נדבר באחוזים מדויקים: אם אינסטגרם מדווחת על 7.2% טיקטוק מדווחים על 9.4% שאלו פערים גבוהים שלא דמיינו לפני כן.
יש בה מעל למיליון צפיות וידאו ביממה, והנתון הזה הלך וגדל בתקופת הקורונה. התחזית מדווחת על עליה של 40% בשנת 2020.
בנוסף לכל זה, היא זוכה לצמיחה אדירה בהקמת משתמשים חדשים – גם כאן התחזית מדווחת על עליה של 20% בגילאים של הקהלים.

 

הסגר מאחורינו, מה קורה עם טיקטוק היום?

נראה כי רובנו שותתנו במרחבים של הטיקטוק. הקורונה הייתה זמן מעולה לשבת עם הילדים וללמוד על רשתות חברתיות, לתת לילדים ללמד אתכם ולהפוך אתכם לעדכניים, רלוונטיים ומחוברים למה שקורה. אפשר לבצע ביחד אתגרים מצחיקים או לנסות ללמוד ריקוד ואז להביך את הילדים בזמן הצילום. בעצם, רק הנוכחות שלכם כבר תעשה את האפקט (; ועכשיו ברצינות, זה זמן מעולה להיכנס ולהתחבר לעולם אינטרקטיבי ומשחקי, אפשר להשתמש בה לפרסום ולהיחשף לקהלים חדשים.

 

למה לפרסם דווקא בטיקטוק?

פשוט מאוד: כי הנתונים שלה מעולים!
היא זמינה בלמעלה מ150 מדינות, יש לה למעלה ממיליארד של משתמשים, קהל צעיר וסקרן והנתונים רק עולים. השיווק בטיקטוק הוא גאוני, הוא מתבסס על 2 אפשרויות עיקריות: רכישת זמן אוויר (ממש כמו פרסומות בטלוויזיה) שזה פרסום ממומן לקהילה מוגדרת.
ברגע שאתם רוכשים "זמן אוויר" אתם זוכים לחשיפה ענקית בזמן קצר. הפרסום בטיקטוק מתגלה ככלי יעיל במיוחד, אפשר להגיע במהרה למיליוני חשיפות אבל כמובן – זה עולה לכם כסף. האסטרטגיה הזו מעולה לפרסום לקוחות קצה, קמפיין חשיפה, קמפיין הדים ומעורבות וכו'. התקציב מתחיל מ5,000$ ליום.

חשוב להגיד: טיקטוק נמצאים תמיד עם היד על הדופק והם מציעים לנו כל הזמן אפשרויות פרסום חדשות ועדכניות.

 

לסיכום קמפיין בטיקטוק

אנחנו מאוד מאמינים באפליקציה הזו כמו שאתם רואים, המון שנים היא הייתה נחשבת של ילדים ונוער והיה לה שם רע מאוד. אבל אז אנחנו, המבוגרים יותר, נכנסנו והצלחנו למתן את השיח ולהביא לאפליקציה הרבה ערך מוסף ועריכה מורכבת.

שיהיה בהצלחה!

אפליקציה מובילה

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תינוק ואמא
מתנות
מתנה מקורית ליולדת הטרייה

החברה הכי טובה ילדה? מתלבטת מה לרכוש לה? באמצעות חברת סולי תוכלי להעניק את המתנה המיוחדת ביותר, בהתאמה אישית. מתנה מקורית ליולדת – יש חיה כזו? כמעט כולנו מתלבטות בסוגיה

משקפיים
בריאות
על קרטוקונוס ועדשות סקלרליות

ניגשתם אל חנות האופטיקה הקבועה שלכם במטרה לערוך בדיקת ראייה להתאמת עדשות והאופטיקאי דיבר אליכם בג'יבריש? סביר להניח שהראייה שלכם צריכה תיקון (כמו רבים מאתנו, זה בסדר) אך חשוב שתדעו

בחורה לומדת לימודי משפטים
מאמרים כלליים
לימודי משפטים

לימודים משפטים מהווים שער הכניסה לתחום הצדק, המשפט ועריכת הדין. הלימודים מספקים לסטודנטים נקודת מבט ייחודית לעבר האספקטים הכי מרתקים של החיים ומעניקים לבוגרי התואר מקצוע שיוכל לשרת אותם לאורך

טכנולוגיה
5 דברים שחייבים בכל הקמה של מעבדה

הקמת מעבדה היא אירוע מרגש הדורש התייחסות מדוקדקת ותשומת לב לגורמים רבים על מנת להבטיח פונקציונליות ובטיחות מרביים. רכישת ציוד איכותי הוא בסיס לפעילות תקינה של כל מעבדה ולהבטחת תוצאות