5 דרכים לשמירה על הרכב לאורך זמן

רכישת רכב היא הוצאה שתרצו שתהיה חד פעמית, או לפחות הוצאה שלא תצטרכו לחזור עליה תוך זמן קצר.

לכן חשוב לדעת כיצד לשמור על הרכב לאורך זמן, כדי שלא תצטרכו לרכוש רכב חדש כשבקושי הספקתם לסיים את התשלומים על הרכב הקודם.

 

הגנה מהשמש

יש לכם חניה לרכב ליד הבית? מצוין. חשוב שהרכב יהיה לכם הכי נגיש שאפשר. אבל חשוב לא פחות להגן עליו מהשמש. הקיץ הישראלי הוא חם, והשמש חזקה וקופחת. חניה מקורה יכולה להיות פתרון נהדר, ואם לא חניה מקורה אז לפחות כיסוי שיעטוף את הרכב כדי להגן על הצבע וחלקי הפלסטיק והגומי הפנימיים וגם החיצוניים. גם צילון על השמשה יכול להוות הגנה מהשמש על חלקי הפלסטיק שבתוך הרכב.

 

שטיפת הרכב

שטיפת הרכב במיוחד בקיץ ובחניה חשופה תגן על הצבע של הרכב והפח ממנו הוא עשוי מפני לשלשת ציפורים, אבק ולכלוך המזיקים לרכב. מומלץ לבצע את השטיפה אחת לחודש בערך.

 

מניעת סדקים

מריחה של חומר מיוחד המיועד לחלקי הפלסטיק וריפוד הסקאי ברכב, יגן על החלקים הללו מפני סדקים הנגרמים מהשמש במיוחד בחודשי הקיץ החמים. מומלץ למרוח את החומר פעם בחודש. שימוש בחומר ימנע את הסדקים, וכתוצאה מכך יפחית את הצורך להחלפת החלקים וכך יחסוך לכם עלויות.

 

הפעלת מזגן

בקיץ הישראלי כשהכל לוהט והפלסטיק ברכב מתחמם, אין מנוס מלהפעיל את המזגן כדי לקרר את הרכב וגם את הגוף. עם זאת, כדי לשמור על תקינות המזגן, מומלץ להפעילו גם בחורף אחת לשבוע, כדי להימנע מחוסר פעילות של המזגן לתקופה ארוכה דבר שעלול להזיק לחלקי המזגן.

 

מיקום החניה

במידה ואין לכם חניה מקורה או חניה פרטית ליד הבית, בחנו היטב היכן אתם מחנים את הרכב שלכם. וודאו שאתם לא חונים מתחת לעצים באופן קבוע – הם אומנם יתנו צל שיגן על הרכב שלכם, אבל הם גם עלולים להפיל עליו פירות שיכולים לעשות נזק לרכב וללכלך אותו, או להפיל עלים שעלולים להצטבר בכל מיני רווחים כמו בין הדלתות לגוף הרכב ובכך לגרום נזק. חניה מתחת לבניין שנמצא בהליך בנייה עלולה גם היא לגרום נזק לרכב שלכם.

אז כדי לשמור על הרכב שלכם לאורך זמן, הקפידו למצוא מקום חניה טוב, השתמשו בחניה מקורה או בכיסוי לרכב כדי להגן עליו מפני השמש, הקפידו לנקות את הרכב ולהשתמש בחומר שיגן על חלקי הרכב העשויים פלסטיק וסקאי מבפנים ומבחוץ מפני סדקים הנוצרים מהשמש, והפעילו את המזגן גם בחורף. כל אלה יעזרו לכם להגן על הרכב שלכם, ויצמצמו את הסיכוי שתצטרכו לקנות רכב חדש כשהרכב הישן עוד לא באמת ישן וגם יפחיתו את הצורך בהחלפת חלקים. כך תוכלו לחסוך בהוצאות רכב מיותרות ותשמרו על הרכב שלכם לאורך זמן.

 

בית פרטי ורכב

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קידום נכון
לימודים
איך ללמוד קידום אתרים מהבית

אנחנו חיים בתקופה בה יש סיכון ביציאה מן הבית וזאת עקב מגפת הקורונה הקשה. כך אפשר לראות כי אנשים רבים מעדיפים לעבוד מן הבית, לבצע משלוחים של אוכל וקניות לבית

מתי נצטרך לפנות לנוטריון
נדל"ן
מתי נצטרך לפנות לנוטריון?

הרבה מאיתנו מכירים את המושג "נוטריון" אבל לא באמת יודעים מה הוא אומר ומתי צריך לפנות אליו. אז למעשה, נוטריון הינו גורם משפטי חשוב אשר מעניק שירותים שונים הקשורים לאימות

שולחנות וכיסאות
נדל"ן
4  יתרונות ברכישת זיכיון לבית קפה

אם אתם מחפשים לעשות כסף ויש לכם חלום לפתוח בית קפה משלכם, ההמלצה היא לרכוש זיכיון לבית קפה ולא לפתוח בית קפה עצמאי מאפס. ענף המסעדות ידוע בסיכון הגבוה שהוא

צילום
דיגיטל
אלו סוגי קמפיינים ניתן להקים בטיקטוק?

חשבתם שטיקטוק זה רק לילדים? שהיא רק טרנד והיא תעלם מהחיים והתודעה שלנו במהירות שבה סנאפצ'אט עשה? אז טעיתם ובגדול. אנחנו חושבים ומרגישים שהיא כאן בשביל להישאר, למרות כל הפיצ'רים