איך נדע האם מופע אמן חושים מתאים לילדנו?

אמן חושים לילדים מציג מופע מקורי ומרתק בו הוא משלב קריאת מחשבות ביחד עם טלקינזיס שמקסים את הילדים. מדובר על מופע שמתאים לילדים כבר בגיל 9 שמוצאים בו ענין רב. השאלה היא איך נדע אם מופע של אמן חושים מתאים גם לילדים שלנו – על כך במאמר הבא.

 

התאמת האטרקציה לתחומי העניין של הילד

ימי הולדת לילדים בשנים האחרונות מתבססים על קונספט מסוים שהילד רוצה ואוהב. זה יכול להיות בתחום הכדורגל, כדורסל, ספורט אתגרי, מכוניות, אופנה וסטיילינג, יצירה, אפייה ועוד. כלומר, הילד הוא זה שבוחר מה מתאים לו וההורים מחפשים, מזמינים ומשלמים. יחד עם זאת, הילד צריך לדעת מה האפשרויות העומדות לפניו.

אם נציע לו במקום חגיגת יום הולדת לטוס לחו"ל הוא ידע שיש בחירה בין השניים. כך גם כשמדובר במופע של אמן חושים. בוודאי הילד חשוף בטלוויזיה למופעים מסוג זה או ראה כבר מופע כזה אצל חברים אחרים. זאת אומרת שצריך להסביר לילד על מה מדובר ולתת לו לבחור. לפיכך, ניתן להזמין אמן חושים לאירועים כמו יום הולדת במיוחד אם זהו תחום העניין של הילד.

 

מה המנטליסט עושה לילדים?

אמן חושים שעומד מול ילדים מעלה תכנים הקשורים לעולמם ומצחיקים אותם. הוא לעולם לא ידבר במילים גסות או יפגע ברגשותיהם. המטרה שלו היא לשמח את בעל השמחה ולרגש את הילדים. בשונה ממופע קסמים שמתאים לילדים מתחת לגיל 9, יש כבר הבנה של התת מודע למרות שהילדים כמו המבוגרים לא יודעים איך אמן החושים מצליח לדעת על מה הם חושבים ומה הם מתכננים לעשות.

לאור עובדות אלו, זהו מופע שמרתק פי 5 ממופע של קוסם רגיל או מפעילויות אחרות שהילדים כבר שבעים מהן. הילדים משתתפים במופע, מרותקים למנטליסט, צוחקים ונהנים. אין לרגע אחד שעמום כמו באטרקציות אחרות בהן רואים ילדים שיושבים בצד ולא משתתפים.

 

ההבדלים בין מופע של אמן חושים לילדים ובין מופע למבוגרים

בגדול ככל שהילדים צעירים יותר, התפיסה העל חושית שלהם מצומצמת מזו של המבוגרים. לפיכך, המופע מתבסס יותר על אלמנטים ויזואליים ומוחשיים. למשל, טלקינזיס עוסק בפעולות מנטליות מול חפצים כמו כיפוף כפיות או תזוזת חפצים. פעולות כאלו ירתקו את הילדים.

גם לימוד של טריק טלפתי במופע יכול לסייע לילדים להבין את המנטליזם. בכל אופן אמן החושים יכול לבחור מהארסנל שלו בדיוק מה מתאים לילדים ומה לא ולכן חשוב למצוא אמן חושים בעל המלצות שניתן לסמוך עליו שיתאים את המופע לגיל הספציפי.

 

איך תמצאו מופע מצוין של אמן חושים לילדכם?

לסיכום, החיפוש באינטרנט יוביל אתכם לאמני חושים רבים שחלקם מופיעים רק לילדים וחלקם משלבים את כל הגילים. באמצעות חוות דעת והמלצות של גולשים תוכלו למצוא את המופע המומלץ ביותר.

מופע של אמן

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קירוי איכותי
לבית ולגינה
4 טיפים לתכנון נכון של בריכות שחייה

אנשים רבים בעלי חצר פרטית בוחרים להפיק ממנה את המקסימום, לשדרג הן את מראה החצר והן את ערך הנכס, באמצעות בניית בריכה ביתית. בין אם בחרנו באפשרות הבנייה הזולה יותר

שיעור
לימודים
הכירו את התל"ן

תל"ן הם ראשי התיבות למושג "תוכנית לימודים נוספת". משרד החינוך קובע כי הורי ילדי בתי הספר רשאים להוסיף תכני לימודים נוספים על אלו המחויבים מטעם משרד החינוך במטרה להעשיר את

מיטה זוגית
תיירות
5 יתרונות בטיול מאורגן לקירגיזסטן

קירגיזסטן היא אחת המדינות היפות ביותר באזור המרכז אסיה. המדינה הזו אמנם שקטה ואנו לא שומעים עליה הרבה בחדשות או מאנשים אחרים שמטיילים, אך בניגוד לשקט הזה היופי שלה מרעיד

בית דפוס
כללי
למה משמש בית דפוס ב-2023

בתי הדפוס השתדרגו והתפתחו לאורך השנים מאז שמלאכת הדפוס החלה. בתי הדפוס שההורים שלנו הלכו אליהם גדלו והפכו לחנויות ענק עם מגוון רחב של אופציות שבעבר לא היו קיימות. במאמר