החזרי מס למשפחות חד הוריות

פקודת מס הכנסה מזכה את אזרחי מדינת ישראל בהטבות מס שונות, לרבות נקודות זיכוי בגין היותכם משפחה חד הורית. החזרי מס למשפחות חד הוריות ניתנים ב-2020 כבר באינטרנט, כך שהתהליך יהיה לא מאוד ארוך עבורכם. עם מי מומלץ לעבור את התהליך של החזרים ממס הכנסה?

מתוך הרצון של המדינה להתחשב באוכלוסיות כאלו ואחרות, נחקק חוק פקודת מס הכנסה בגין החזרי מס למשפחות חד הוריות. לדאבוננו, קיימות לא מעט משפחות חד הוריות בארץ ישראל, לרבות משפחות אשר חוו אובדן של אחד מבני הזוג. מאוד עצוב, לצערנו מקרים אלו גם לא נדירים. אם אין אפשרות להקל על המכאוב הגדול של משפחות אלו, המדינה לפחות מנסה לסייע באופן של החזרים ממס הכנסה. אם אתם משפחה חד הורית, כדאי כבר היום לבדוק את זכאותכם לכסף חזרה ממס הכנסה (אפשר גם באינטרנט ורצוי).

משפחות חד הוריות מקבלות כסף ממס הכנסה

חד הוריים בדרך כלל עמוסים עד מעל ראשם בשלל מטלות שונות ומשימות, אך בהחלט לא רק. אם השגרה העמוסה של משפחות חד הוריות לא לוחצת מספיק, הרי שהחד הורי גם נאלץ להתמודד עם תשלומים גבוהים על מוצרים שונים, שירותים רפואיים, תחזוקת הבית, תחזוקת הרכב ועוד רבות.

אם משפחות "שלמות" חולקות את העומסים השונים, לרבות העומסים הכלכליים, הרי שחד הורי נאלץ להיעזר לפעמים במשפחתו, אם מתאפשר הדבר. חד הוריים חייבים לקבל סיוע מהמדינה, ולשם כך חוקק למעשה חוק פקודת מס הכנסה לנקודות זיכוי עבורם.

בקשה להחזר מס הכנסה באינטרנט

החוק מורה כי חד הוריים זכאים לכסף בצורה של נקודות זיכוי, כאשר לא קיימת שום אבחנה בין גבר שמגדל את ילדיו לבד – לאישה שמגדלת את ילדיה לבד. כל עוד ההורה נשאר לבד לגדל את ילדיו, הוא מוגדר הורה חד הורי אשר זכאי להחזרי מס הכנסה. וטיפ שלנו? ב-2020 מומלץ לקבל החזרים ממס הכנסה באינטרנט.

אתם מוזמנים להכיר את חברת מאני בק החזרי מס (MONEYBACK), שמטפלת כבר שנים ארוכות בכל הנושא החזרי מס למשפחות חד הוריות. חברת מאני בק מעמידה לרשות הציבור צוות של יועצי מס וגם רואי חשבון, ככה שניתן לקבל ייעוץ מס להחזרי מס הכנסה בקלות דרך החברה, וזאת עוד לפני שמגישים בקשה להחזרי מס.

בקשת החזרים ממס הכנסה אונליין עם מאני בק

חשוב מאוד לדעת: חברת מאני בק (MONEYBACK) אינה גובה ממכם שום אחוזים מהסכום שמתקבל ממס הכנסה. מאני בק גובים מימכם תשלום חד פעמי וללא כל קשר לסכום הכסף שתקבלו בסוף התהליך.

אם אתם צריכים ייעוץ מס למשפחות חד הוריות, זה המקום לציין זאת בפני צוות המומחים של החברה. זכו לתהליך הוגן ושקוף עם צוות מומחי החברה, בהצלחה!

לתחילת התהליך היכנסו: https://taxes-refund.co.il.

אישה עם שתי ילדים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חוק הטרדה מינית
עריכת דין
אלו התנהגויות נחשבות הטרדה מינית בעבודה?

 היכרות עם התנהגויות שנחשבות הטרדה מינית בעבודה יכולה לסייע לנו להבין מתי באפשרותנו להגיש תביעה. בנוסף, כדאי בכל מקרה להתייעץ עם עורך דין וכך לרכז את כל התשובות לשאלות השונות

הַשׁקָעָה
פיננסים
איך תיקון 190 משפיע על תיק ההשקעות שלך

תיקון 190 לפקודת מס הכנסה שיצא בשנת 2012 מעניק לגמלאים הטבות מס מפליגות ורבות. זה בא לתקן עוולות ועיוותים קודמים שהיו בתחום ההשקעות, כך שהיא מעודדת ונותנת יד לפורשים בישראל

אוכל משובח לכלבים
אוכל
איך לבחור אוכל טוב לכלב?

מתלבטים בשאלה איזה אוכל לרכוש לכלב שלכם? באמצעות מספר טיפים פשוטים תוכלו להגיע להחלטה הטובה ביותר. להלן הטיפים החשובים שכל בעל כלב חייב להכיר בטרם ביצוע הרכישה. רכישת אוכל לכלב