הטרנדים החדשים לאביב 2021 בעולם הרהיטים

שנת 2021 הגיעה והיא מביעה עמה הרבה דברים חדשים בעולם עיצוב הבית. מאיפה מתחילים ומאילו חומרים הכי כדאי לבחור את הרהיטים שלכם?

 כולנו רוצים בית מעוצב, כזה שמזמין אורחים אך גם נותן תחושה חמימה ונעימה.

בחירת הריהוט, הצבעים ואפילו המיקומים של כל דבר בחלל משפיעים מאוד על התחושה הכללית שנותן הבית ועל המראה הסופי שלו.

נוסף לכך, עיצוב חדשני ויפה באמת כולל בתוכו טרנדים עכשוויים אשר גורמים לבית ליישר קו עם עולם העיצוב ולהיות הכי יפה שאפשר.

הכירו את הטרנדים החדשים לשנת 2021 שאתם חייבים להכניס לבית שלכם.

 

פתרונות אחסון – חובה בכל בית

מגירות, כוורות וכמובן ארונות הזזה הם המענה הכי טוב לאחסון וארגון של פריטים שאתם מצד אחד חייבים בבית אך מצד שני לא רוצים שיבלטו או שיהיו פתוחים לקהל הרחב. שנת 2021 היא לגמרי חלק מהקדמה והטכנולוגיה, ועל כן, הבית שלכם חייב לכלול פתרונות פרקטיים ומסודרים. לא עוד בלגאן הגיע הזמן לרהיטים אשר מאפשרים לכם לשמור על הסדר אך לא גורעים מהיופי של החלל.

 

מה לגבי הצבעים של הריהוט?

בחירת רהיט צריכה להתמקד בנוחות ובפרקטיקה שלו, ביופי, אך גם בצבעים שלו. השנה עולם האופנה וגם עולם הריהוט, מאופיינים מצד אחד בצבעים חומים ובהירים אשר נותנים מראה רגוע ואולי אפילו מדברי, אך גם בצבעים עזים שלרוב תראו אותם דווקא על הקירות, לא עוד קיר לבן ומשמעם אלא קירות עם טקסטורה, צבעים או הדפסים.

 

רהיטים מעץ

עץ הוא אחד הטרנדים אשר נראה כי נמצא בכל מקום, אולי בגלל נוחות העיצוב שלו אך בהחלט גם בגלל היופי שלו. כמובן שהעץ נשאר אתנו גם בשנת 2021 ואפילו מככב בה.

רהיטים מעץ בהיר כדוגמת ספות וכורסאות מידיות עץ, שולחנות ואפילו ארונות ומשטחי עבודה מעץ.

על גבי העץ מומלץ לשלב חומרים נוספים אשר משווים לחדר יופי טבעי ולא שגרתי שמוסיף לאווירה המיוחדת והחדשנית שתרצו ליצור בבית. לדוגמא – ריהוט עור אשר כבר בעבר היה נפוץ, אך גם שילובי יוטה וקש.

 

תעשייה וקידמה

שנת 2021, ביחד עם כל המאה ה-21, מאופיינת בהרבה תעשייה וקידמה טכנולוגית הן בתחום הבנייה והן בתחום ההייטק. מאפיינים אלו ממש באים לידי ביטוי גם בעולם העיצוב מבחינת שילוב חומרים איכותיים מיוחדים אשר בעבר דווקא לא היו בשימוש כדוגמת בטון, ברזל ומתכות נוספות.

באם אתם רוצים לגור ולעצב בית אשר משקף את שנת 2021 וכל הטרנדים שהיא מביאה עמה, נועו בין שימוש בחומרים תעשייתיים כדוגמת בטון ומתכות לבין שימוש בעץ בהיר עם חומרים טבעיים כמו קש. עוד מאפיין בולט בעיצוב של 2021 הוא כמובן הפרקטיות, רהיטים אשר לא רק יפים ותופסים חלל, אלא באמת משמשים למטרה שלשמה הונחו שם.

רהיטים לשנת 2021 - תמונה להמחשה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
טבעת נישואים
תכשיטים
מה יש לכלול בתכנון מתן טבעת נישואין?

טבעת נישואין היא מזכרת לכל החיים מערב החתונה המרגש שלכם. מה חשוב לזכור כשמתכננים את מתן הטבעת? במדריך הזה נסביר מה ההבדל בין טבעת נישואין לטבעת אירוסין ומה כדאי לתכנן

הדברה
הדברה
האם יש חברת הדברות המתמחה בטרמיטים?

הדברה נגד טרמיטים אינה עניין של מה בכך. מי שגילו שיש בביתם או בחצר את המזיקים הללו, יודעים כי מדובר ביצורים שקשה מאוד להיפטר מהם. עובדה זו גרמה לנו לצאת

אמסטרדם ראשית
חופשות
הפריפריה של אמסטרדם

הפריפריה של אמסטרדם מציעה לתיירים המגיעים להולנד הרבה מאוד אפשרויות. אמסטרדם קרובה באופן יחסי להרבה מקומות קסומים ומשגעים, המעבירים בצורה מושלמת את ההוויה ההולנדית, ששונה פעמים רבות מזו של מדינות

אוליווד - חנות ריהוט בעיצובים חדשניים
רהיטים
אוליווד חנות רהיטים עם עיצובים חדשניים!

בעולם שבו רהיטים הפכו לחלק בלתי נפרד מהביטוי העצמי, חנות רהיטי אוליווד מתגלה כמגדלור של חדשנות ומצוינות עיצובית. עם מחויבות לקיימות, שילוב של סגנונות מגוונים והתמקדות בכושר המצאה פונקציונלי, אוליווד