הכירו את הדרך הטובה ביותר לרכישת אופיס למחשב

רבים שבדיוק מקבלים את המחשב החדש שלהם מופתעים לגלות שכל התוכנות הכי בסיסיות שהם מכירים וצריכים ליצירת מסמכים שונים ומצגות פשוט לא קיימים. אז אכן חשוב לדעת שאופיס הוא לא ברירת מחדל ועלינו לרכוש באופן חוקי ועם רישיון את תוכנות האופיס שרלוונטיות עבורנו. אין לנו ספק שכל אחד חייב אופיס ולכן בואו נלמד איך לקנות אותו.

מוצרי אופיס הם בין מוצרי הדגל של חברת מייקרוסופט והם מלווים את כולנו כשני עשורים. הם יעילים עבור שימוש פרטי, לשימוש עסקי וגם אקדמי והם רק הולכים ומשתכללים מעת לעת. אבל מוצר כמו כל מוצר אחר הוא לא בחינם ולכן יש לקבל רישיון לאופיס ולרכוש אותו אצל ספק אמין בלבד. לכן, בעוד שזה דיי פשוט לבצע את הרכישה, עדיין חשוב לשים לב מה בדיוק רוכשים.

 

מהי קניה בטוחה של אופיס

כדי להיות בטוחים שאנחנו עושים קניית אופיס מקורי בלבד וללא תקלות, חשוב לשים לב לאלמנטים הבאים:

 

רכישה חד פעמית

טרם הקניה שימוש לב אם דורשים מכם תשלום חודשי עבור רישיון ומוצרי אופיס, או שמדובר בתשלום חד פעמי עבור הכול. הדבר הנכון יהיה לקנות באופן חד פעמי בלבד, היות ולא מדובר במוצר שצריך לשלם עליו כל הזמן. ההורדה וההתקנה הם חד פעמיים כמו התשלום.

 

היצע חבילות

שימו לב לאיזה אופיס אתם רוכשים. ישנן חבילות מיוחדות שמותאמות למטרות שונות, כמו למשל חבילות לסטודנטים, חבילות לעסק, או לשימוש ביתי בסיסי. אם אין לכם צורך בחבילה מוגדלת עבור עסק למשל, אין סיבה שתרכשו ותשלמו עבורה יותר ולהיפך.

 

קבלת מספר רישיון

וודאו כי מצוין שתקבלו רישיון אופיס של מייקרוסופט וקוד אקטיבציה, שיקנה לכם שימוש קבוע וחוקי במוצרים הללו. הרישיון הזה יקנה לכם המשכיות, תמיכה ועזרה במקרים שתזדקקו לכך וכמובן פעילות מוצר מובטחת.

 

קבלת עדכוני גרסה

אחד האלמנטים הכי חשובים אלו הם עדכוני הגרסה. אולי הרכישה יכולה להיות זולה וחד פעמית, אבל אין בה טעם אם בהמשך לא נוכל לקבל עדכוני גרסה ללא תשלום נוסף. כפי שציינו מדובר בתוכנת מחשב וכמו כל תוכנה היא כל הזמן מתעדכנת, משתפרת ומתפתחת ולכן כדי שהיא תמשיך לעבוד היטב במחשב שלנו, בלי אכזבות, עדכוני הגרסה הם קריטיים. לכן בדקו אם עדכוני גרסה כלולים בחבילה שאתם רוכשים.

 

לסיכום

אופיס שפועל לאורך זמן עם עדכונים הוא לא ברירת מחדל באף מחשב ולכן יש לבצע רכישה של חבילת אופיס שרלוונטית למטרות שלכם. בעת הרכישה חשוב לשים לב שאתם מקבלים מחיר הוגן, חד פעמי, שכולל קבלת מספר רישיון חוקי של מייקרוסופט וגם עדכוני גרסה קבועים ללא תשלום נוסף, ברגע שהם יוצאים. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים רכישה בטוחה וחוקית.

תוכנות

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סוגי קרינה
רפואה ובריאות
כל כמה זמן צריך לעשות בדיקות קרינה?

המודעות הציבורית לבדיקות קרינה גוברת בשנים האחרונות. עם זאת, רבים אינם יודעים כל כמה זמן צריך לעשות בדיקה, ובדיוק לשם כך איגדנו בעבורכם את הפרטים החשובים לצורך הכרת הנושא על

שיווק דיגיטלי
כללי
לימוד שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי נחשב לתחום לימוד נפוץ שמושך אליו סטודנטים רבים. שכן, זה ידוע שתחום זה נמצא בצמיחה ויש בו צורך תמידי בעובדים חדשים. מדריך זה עולה לרשת, כדי לספק למתעניינים

ביטוח
ביטוחים
איזה בדיקות יש לעשות לפני רכישת ביטוחים?

ענף הביטוח מתפתח ללא הרף וכך מבוטחים רבים מוצאים את עצמם מקבלים הצעות לביטוחים שונים מחברות ביטוח שונות. אמנם מטרת רכישת ביטוח היא להעניק כיסוי ביטוחי למבוטח. אך לא כולם

גבר ואישה הולכים
בריאות
איך חברת פלז'ר יכולה לעזור לסטודנטים?

 טבע פלז'ר היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום חיי המין. תחום חיי המין כולל בתוכו גם פתרונות ודרכים לשיפור יחסי המין, אך גם כולל את תחום הבעיות ביחסי המין. בעמוד