הסדר חוב מול הבנק – כיצד עושים זאת?

בנקים הם גופים גדולים וכוחניים והחוק מאפשר להם לעשות כמעט כל העולה על רוחם במטרה לגבות חובות. נתקלתי גם בסיפורים בהם בנקים פעלו שלא לפי ספר החוקים והאזרח הקטן עמד חסר אונים וכלא מאמין אל מול האגרסיביות שהפעיל הבנק. במידה ונקלעתם לחוב מול הבנק וברצונכם לעמוד מול הבנק בצורה איתנה ככל שניתן, עליכם לשכור את שרותיו של עורך דין המתמחה בעבודה עם המגזר הבנקאי. המטרה – הגעה להסדר חוב מקל כדי שתוכלו להמשיך לחיות את חייכם מבלי שתופעלנה עליכם סנקציות כלכליות קשות שיסבכו את חייכם עד מאוד. כיצד עושים זאת?

 

מציאת עורך דין טוב שיודע מה אפשרי

לא ניתן להגיע להסדר חוב מול הבנק ללא עורך דין ואני מציין זאת באופן חד משמעי, הבנק ינצל עד תום את העובדה שמולו עומד אזרח ללא ייצוג, שלא מכיר עד הסוף את חוקי הבנקאות. במידה ויש לכם חוב כלפי הבנק מצאו עורך דין מנוסה בתחום הבנקאות כדי שיוכל להשיג עבורכם את הפתרון הטוב עבורכם. להלן פרטים על הסדר חוב מול הבנק.

 

פריסת חוב לתקופה ממושכת

האופציה הראשונה שיציע לכם עורך הדין שלכם היא לבקש מהבנק פריסה ארוכת טווח של החוב, בדרך כלל הבנקים מאשרים פריסה של עד 5 שנים כלומר, 60 תשלומים שווים של החוב. לעיתים כשהחוב גדול ופריסה של 60 תשלומים לא בהכרח תספיק ינסה עורך הדין לקבל לפנים משורת הדין פריסה של 24 תשלומים נוספים ובמקרים די חריגים הבנק יאשר זאת. זכרו, הבנקים הם גופי ענק, יש להם מספר עורכי דין ומבחינתם אין להם בעיה לקחת אתכם לבית משפט ובדרך לעקל לכם כל מה שברשותכם. לכן, עדיף להתאמץ ולהגיע לפריסה של 60 תשלומים שאותה הבנק בסיכוי גבוה יאשר.

 

הפחתת חוב ותשלום מידי

מי מכם לא שמע כבר עשרות פעמים את המושג "תספורת" בהקשר של הסדרי חוב שסוכמו בין בנקים לבין תייקונים כלכליים כמו אליעזר פישמן, יצחק תשובה ונוחי דנקנר. עורך דין טוב במידה וידע מכם שיש לכם סכום כסף מסוים שאתו תוכלו לשלם את מרבית החוב, יבקש מהבנק הפחתה של בין 20 ל- 30 אחוזים מהחוב והסכום המקוזז ישולם באופן מידי לבנק. בכך יראה הבנק את כיסוי החוב המלא שלכם ויסגור את התיק.

 

חשוב שהיד תמיד תהיה על הדופק

במידה והנכם צופים שתהיה לכם בעיה לשלם חוב לבנק עשו עמכם חסר ודבר ראשון ידעו את הבנק, הבנק, הגם שידרוש תשובות והסברים נותן קרדיט ללקוחות שמתריעים ואומרים אמת. מבחינת המערכת הבנקאית יש בכך גילוי אחריות מצד הלקוח. התרעה שכזאת עשויה לקנות לכם לפחות חודש שקט לפני שהבנק ינקוט נגדכם בהליכים כאלה ואחרים. בזמן הזה חשוב למצא עורך דין טוב ולהגיש הצעה לפתרון המשבר.

 

לסיכום

  • אל תשחקו משחקים עם הבנק שלכם, אם יש בעיה התריעו מבעוד מועד זה יקנה לכם מעט זמן.
  • ניתן להגיע להסדר חוב מול הבנק אבל חשוב מאוד כדי להגיע להסדר כזה וכדי שהוא ייטיב אתכם, שיהיה לכם ייצוג של עורך דין מומחה מול הבנק.
  • במידה ויש לכם סכום כסף ששמרתם ליום שחור זה הרגע להשתמש בכסף זה, למחוק חלק מהחוב, לשלם ולסגור את התיק.

הסדר חוב מול הבנק

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הופעה מצחיקה
אירועים
סטנדאפיסט בהרצליה

הרצליה שוכנת ליד הים ובה נמצאים מוקדי בילוי מגוונים להנאתם של התושבים. במרינה של הרצליה תוכלו ליהנות מבתי קפה המציעים קפה משובח ומטעמים למיניהם וכן ליהנות  מפאבים איכותיים בחיי הלילה.

סלון חם
לבית ולגינה
טיפים לאירוח מהנה עם לינה בבית שלכם

הזמנתם חברים, תכננתם תוכניות ורק על זה אתם מדברים כבר חודש? ובכן זה אומר שיש לכם הרבה לחץ על הראש. לא תמיד זה קל לתכנן אירוח מהנה לכל החברים או