איך חברת פלז'ר יכולה לעזור לסטודנטים?

 טבע פלז'ר היא אחת מהחברות המובילות בישראל בתחום חיי המין. תחום חיי המין כולל בתוכו גם פתרונות ודרכים לשיפור יחסי המין, אך גם כולל את תחום הבעיות ביחסי המין. בעמוד הקרוב נתמקד בתחום הבעיות ביחסי המין, ונבקש להסביר שהתופעה עשויה להופיע גם בקרב גברים צעירים- סטודנטים לדוגמא.

בעיות ביחסי המין- מדוע הן קורות?

בעיות ביחסי המין יכולות להופיע גם בצד הגברי וגם בצד הנשי של המשוואה, אך לרוב מדובר בצד הגברי של הקשר. בעיות ביחסי המין עשויות לנבוע בעקבות גורמים שונים, והם עשויים לבוא לידי ביטוי בכל הגילאים, לרבות גילאים צעירים:

סיבות תורשתיות אב או סב שסבלו במשך חייהם מבעיות שונות ביחסי המין, עשויים להיות "הגורם" לתופעה.

סיבות נפשיות גם ההיבט הנפשי של הגבר עשוי להיות הגורם לבעיה. גברים שסובלים מתפישה עצמית נמוכה או שסבלו בעבר מבעיות בגידה במערכות יחסים, עשויים לסבול מבעיות ביחסי המין.

סיבות פיזיות סיבות פיזיות עשויות להיות הסיבה לתופעות מהסוג הזה.

גבר ואישה

חשוב לציין שיש עוד סיבות שונות שעשויות לגרום לבעיות שונות בקרב יחסי המין בין בני הזוג. הבעיות אינן מאפיינות רק חלק אחד מן האוכלוסייה הגברית, והם עשויים להופיע בכל גיל. טבע פלז'ר מציעה מגוון רחב של סוגי טיפולים לכל אחת מהבעיות השונות בתחום יחסי המין.

בעיות ביחסי המין- פתרונות

כפי שאמרנו קודם לכן, בעיות בתחום יחסי המין רלוונטיות ונוגעות לכל הגברים ללא התייחסות לגילם.

באתר טבע פלז'ר תוכלו למצוא את כלל הפתרונות שעליהם נרחיב כעת:

ויאגרה מדובר בתרופה שמיועדת לאנשים שסובלים מבעיות להגיע לזיקפה מלאה ובעקבות כך לא יכולים לקיים חיי מין תקינים. זיקפה לא תקינה יכולה לבוא לידי ביטוי בקושי להגיע לזיקפה, בזיקפה חלשה או בזיקפה ריגעית. תפקיד הויאגרה הוא להרחיב את קצב זרימת הדם לאיבר המין, מה שבסופו של יום מאפשר את הזיקפה.

קמגרה מדובר בתרופה שמיועדת לאנשים שסובלים מתופעת השפיכה המהירה. בתופעה זו גברים מגיעים לשלב השפיכה מוקדם מאוד, ובעקבות כך לא ניתן לקיים יחסי מין בצורה תקינה. מטרת הקמגרה היא לאלחש את האזור הרגיש באיבר המין הגברי. באמצעותה ניתן ל"האריך" את אורך חיי השפיכה.

טיפות חשק טיפות חשק מיועדות בדרך כלל לגברים שסובלים מתופעת האימפוטנציה (חוסר יכולות להגיע לזיקפה מלאה). טיפול על ידי טיפות חשק נועד לגבור על הגורמים לבעיה (חוסר זרימת דם לאיבר המין בכמות מספקת, וכתוצאה מכך אין איבר המין יכול להגיע לזיקפה מלאה).

שני הפתרונות הללו הם הפתרונות הנפוצים ביותר בקרב גברים צעירים (בשנים בין 20-30). היתרון הגדול בשני הפתרונות הללו הוא שניתן לרכוש אותם ללא מרשם רופא- בבתי מרקחת שונים, באתרי אינטרנט שעוסקים בנושא הנ"ל ועוד.

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חוק הטרדה מינית
עריכת דין
הטרדה מינית בישראל 2022

את המונח "הטרדה מינית" אנו שומעים לעתים קרובות. אך מהי בעצם הטרדה מינית, ומדוע חשוב לזהותה ולטפל בה? תשובות במאמר שלפניכם.   מהי בעצם הטרדה מינית? הטרדה מינית היא התנהגות

צנצנת עם גראס
למבוגרים
כמה גרם קנאביס מקבל מטופל ממוצע בישראל

כדי לדעת את התשובה לשאלה הזו, צריך קודם כל להבין מתי בעצם מוחלט האם מטופל ראוי לקבל אישור לקנאביס רפואי או שלא. כאשר הגורם המטפל (ובראשו משרד הבריאות) מחליט כי

סטטוסקופ בצבע שחור
עריכת דין
תביעת רשלנות רפואית – פירוט הליך התביעה

הרשלנות הרפואית היא מצב בו המטופל מסתבך מבחינה רפואית עקב חוסר מיומנות רפואית, אינו מאובחן נכון או מאובחן מאוחר מדי, אינו מקבל טיפול תרופתי או פיזי נכון, אינו מיודע בפרוצדורה

מס על ירושה
פיננסים
מס על ירושה בארה"ב – זה מה שאתם צריכים להכיר

ארה״ב, להבדיל ממדינות אחרת ומדינת ישראל בפרט, מטילה מיסים על ירושות ומתנות של אזרחים אמריקאים. מיסים אלה מוטלות על ירושות ומתנות על שווי נכסי המנוח בעת פטירתו. דיווח על עיזבון