חפה עליי – חיפויי קירות שישדרגו את הלוק של הבית

חיפוי קירות הבית לא רק משדרג את הלוק שלהם, אלא גם פרקטי לצורך ניקיון ותחזוקה. המאמר יסקור את סוגי החיפוי השונים ולאילו חדרים בבית הם מתאימים.

 

חיפוי קירות מעץ

אם חשבתם לחדש את מראה הסלון שלכם, חיפוי קיר סלון מעץ הוא פתרון נהדר. ידוע שהעץ הוא חומר גלם שמשווה לבית חמימות ואלגנטיות, מעבר לכך שמדובר בעיצוב יוקרתי שישדרג את הלוק של הסלון שלכם. ניתן לעצב קיר אחד של הסלון מעץ או את כל הקירות על פי העיצוב הכולל של הבית.

אם לבית יש עיצוב כפרי מומלץ לחפות בעץ את כל קירות הסלון. לעומת זאת, לעיצוב מודרני מומלץ לחפות קיר אחד. בכל מקרה החיפוי משתלב בצורה מושלמת עם ריהוט עץ מלא או עם פרקטים. ניתן גם באמצעות חיפוי עץ להגדיל או להקטין את החלל של הסלון בהתאם לעובי החיפוי, לבחור דגמים שונים כהים או בהירים, טקסטורות ומרקמים שונים ולהתאים את הגודל הרצוי.

 

חיפוי קירות מחומרים פולימריים

הפולימר הוא חומר גמיש וסינטטי שמיוצר על ידי האדם ומאחר והבסיס שלו מגומי הוא נחשב לחומר חזק ויציב. העיצוב בחומר כזה משדרג כל חדר בבית ומתאים מאוד לחדרי ילדים ולחדרי אמבטיות מכיוון שהוא עמיד למים ושומר על הקירות מפני רטיבות ונזילות. בנוסף, חיפוי כזה זול יותר מחיפוי עץ ומקנה לבית מראה ייחודי לא פחות ממנו. חשוב לבחור בפולימר איכותי ולשמור על עיצוב המשתלב עם החדר בו מתקינים את החיפוי.

 

חיפוי אריחים לקירות

חיפוי באמצעות אריחים הוא פופולרי במיוחד בחדרי האמבטיה. יחד עם זאת, בבתים רבים מחפים את חדרי השינה באריחי ויניל. מדובר על אריחים צבעוניים בעיצובים מרהיבים. למרות זאת מומלץ לבחור בצבעים שישמרו על אחידות והרמוניה של חדר השינה ולא יהיו דומיננטיים או דרמטיים מדי.

 

חיפוי טפטים לכל חדר בבית

גם הטפטים הם סוג של חיפוי קירות המתאים לכל חדר בבית. בחדרי ילדים היתרון שלהם הוא הגנה על הקירות מפני כתמים ונזקים ואילו בסלון ובחדרים אחרים היתרון שלהם עיצובי. ניתן למצוא מבחר דוגמאות ועיצובים, צבעים וטקסטורות שניתן לשלב על קיר אחד או שניים או על כל הקירות בחדר בהתאם לריהוט. הטפטים מותקנים בהדבקה וצריך להיזהר לא ליצור עליהם בועות כשמתקינים אותם.

 

באיזה חיפוי מומלץ לבחור?

את החיפוי הרצוי לקירות מומלץ לבחור לפי מספר פרמטרים. ראשית יש לבחור את סוג החיפוי על פי הצרכים שלכם. אם החיפוי נועד לחדר ילדים מומלץ לבחור בטפט או חיפוי פולימרי. כשמדובר על סלון, אריחים מויניל פולימרי יתאימו כדי לשפר את הלוק שלו, אך אם התקציב שלכם גדול חיפוי עץ יעניק לסלון מראה יוקרתי יותר. לכן הפרמטר הבא יהיה המחיר וכמובן לא לשכוח לבחור את מה שאוהבים.

חיפוי קיר סלון

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מגשי בטון
שיפוצים ובניה
איפה ניתן לרכוש מגשים מבטון לבית?

מגשים מבטון נראים מעולה, חזקים מאוד ואמינים לאורך שנים רבות. במאמר הבא נסביר איפה אפשר להשיג מגשים מן הסוג הזה ומה בודקים לפני שבוחרים אותם מגשים מבטון הם פתרון מומלץ

את סובלת מפצעים_ כך תפתרי את זה
בריאות
את סובלת מפצעים? כך תפתרי את זה

אקנה היא בעיית עור נפוצה, הפוגעת באנשים רבים בגיל ההתבגרות ואף בבגרות. היא מתאפיינת בפצעים דלקתיים, שחורים ולבנים, שיכולים להופיע בפנים, בגב, בחזה ובכתפיים. את סובלת מפצעים? כך תפתרי את זה!