טיפים לאירוח מהנה עם לינה בבית שלכם

הזמנתם חברים, תכננתם תוכניות ורק על זה אתם מדברים כבר חודש? ובכן זה אומר שיש לכם הרבה לחץ על הראש. לא תמיד זה קל לתכנן אירוח מהנה לכל החברים או לכל המשפחה עם לינה בביתנו. לעיתים קרובי המשפחה או החברים סובלים מבעיות גב, או בעיות אחרות המקשות עליהם לישון מחוץ לבית. במאמר זה ניתן לכם טיפים לאירוח מהנה עם לינה בבית שלכם. 

 

בדקו עם הסביבה שלכם למה היא זקוקה

אחרי שקבעתם את האירוח, את הארוחה ואת התמה של הערב או הסופשבוע הארוך בביתכם, הגיע הזמן להתחשב באחרים. לא כולם רגילים לישון על אותן מיטות, אותו מזרון או אותה כרית. מלבד זאת, חוסר שינה לחברינו או קרובי משפחתנו יכול לגרום להם להרגיש ברע.

איננו מעוניינים בכך והיינו רוצים לגרום להם להרגיש בנוח כמה שיותר. על מנת לגרום להם להרגיש כמה שיותר בנוח רצוי לפתוח עבורם מיטה מתקפלת ולא להשכיב אותם על הספה. מיטות מתקפלות של לילך בוודאי יעזרו לכם עם המטרה הזו ואף יגרמו לאורחים שלהם לישון נהדר כל הלילה.

 

אזורי ישיבה

ודאו מהו מספר האורחים המדויק ובדקו אם יש לכם מספיק מקום, כסאות ושולחנות לכולם. אם יש צורך לארגן עוד כסאות, שולחנות, מקומות ישיבה וכן הלאה, הזמן לעשות את זה הוא לפני כן ולא בדקה האחרונה. ביקשו מהאורחים שמגיעים להביא איתם כיסא או שניים או השאילו מהשכנים אם הם אינם מארחים באותו הערב.

אותו דבר גם לגביי כלי ההגשה, כוסות, כוסות לאלכוהול וכן הלאה. התארגנויות מראש חוסכות הרבה דרמה בזמן אמת כשאין לדודה או לחבר הקרוב מקום לשבת או מזלג.

 

מארחים בחורף או בקיץ?

שימו לב באיזה תקופה בשנה אתם מארחים, בקיץ ייתכן כי האורחים יעדיפו משהו יותר קליל וזורם ובחורף מאכלים יותר כבדים וחמים. בחורף מומלץ גם להושיב את האורחים בסלון חם מסביב לשולחן, מנות עיקריות גדולות יעשו את העבודה והם ירגישו הרבה יותר חמימים. בקיץ, אנחנו נמליץ ללכת על אירוח במרפסת או בגינה אם מתאפשר, הרוח הנעימה שבחוץ תקליל את החום של ישראל.

 

מוזיקה לאווירה ולנשמה

לכל אדם יש מוזיקה אחרת שהוא אוהב, אבל יש מוזיקה שכולנו אוהבים ביחד. הכינו כמה וכמה פלייליסטים, אחד לערב ההגעה. מומלץ שההתחלה תהיה שמחה וקופצנית. לאחר מכן לארוחת הערב הכינו עוד פלייליסט רגוע יותר ונעים.

בבוקר שאחרי אנחנו ממליצים על פלייליסט עם מוזיקה ישראלית מוכרת שפותחת לנו את הבוקר בשמחה וכן הלאה. הכנת פלייליסטים עם מגוון מוזיקה עשיר יגרום לכל האורחים להנות מהאירוח והבית.

 

אלכוהול וחבריו

מומלץ להכין לאורחים סוג קוקטייל טעים ובסיסי שיהיה בהישג ידם וגם לא יהיה עבורכם קשה מידי להכנה. אלכוהול טעים ומתוק זורם עם כל ארוחה ויכול לגרום לשיחה להתפתח לכיוון נעים ומשמח.

מיטות מתקפלות של לילך

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ללמוד חינוך
לימודים
איפה מומלץ ללמוד חינוך?

חולמים להיות מורי העתיד? במכללת תל חי הממוקמת בגליל המזרחי תוכלו ללמוד במסלול ישיר לתואר ראשון ושני B.Ed המורכבים מקורסי חינוך חדשניים הכוללים התנסות מעשית בהוראה, השתתפות בפרוייקט הארצי 'אקדמיה

עצמות
בעלי חיים
אוכל רפואי לכלבים – למי זה מתאים?

בהתאם לגזע הכלב שלך, ישנם מזונות רבים ושונים שיכולים לעזור לכלב שלך להתאושש מכל מחלה. ישנם אפילו מוצרי מזון שתוכננו במיוחד כדי לעזור לחבר הפרוותי שלך לחזור לבריאותו. אבל אילו

רחבת ריקודים
אירועים
מה היתרונות בהפעלת גנרטור באירועים

כל אחד רוצה לערוך את האירוע המושלם ואין זה משנה אם אנו מדברים על חתונה, בר מצוה או ברית. השאלה היא איך נבטיח כי האירוע שלנו יהיה הטוב ביותר?  אם