5 טיפים לעיצוב המטבח

המטבח הוא לב הבית. כולנו מבלים במטבח שלנו לא מעט שעות מידי יום. עיצוב מטבח צריך להיות חמים ומזמין. כדי ליהנות ממטבח מעוצב ומזמין, לא חייבים להוציא כסף רב. לא בכל עיצוב מטבח מחדש חייבים להחליף ארונות מטבח, בפרט לא כאשר הארונות במצב חדש וטוב. מטבח צריך להיות פרקטי, נוח ונעים. אז מה כדאי לעשות כדי שהוא אכן יהיה כזה, מבלי להוציא כסף רב? בואו נתחיל.

 

עיצוב מטבח מחדש

נתחיל בעיצוב מטבח מחדש הכולל החלפת ארונות, משטחי שיש וכל מה שצריך, ובהמשך נראה מה ניתן לעשות כדי לעצב מטבח באמצעים זולים כאשר אין צורך בהחלפת כל המסביב.

 

בחרו חומר עמיד ואיכותי

אם החלטתם להחליף את המטבח ולהזמין מטבח מעוצב, חשוב שתשקיעו היטב בבחירת הארונות והמשטחים. בסופו של דבר, ארונות מטבח הם לא ריהוט שרוכשים כל שנה. ואם נבדוק בתים בישראל, נגלה כי ממוצע השנים בארונות מטבח משמשים הוא חמש עשרה שנה! מסיבה זו חשוב להשקיע בבחירת ארונות מטבח איכותיים שיהפכו את ההשקעה שלכם למשתלמת לטווח הארוך.

 

תכננו את החלוקה הפנימית

לכל ארונות מטבח גדולים ככל שיהיו, ישנה חלוקה פנימית שתכריע את פרקטיות האחסון שלהם. חשוב שתשבו ותערכו רשימה של כל המוצרים שצריכים להיכנס אל ארונות המטבח שלכם, לאחר מכן תבדקו היכן למקם כל פריט. יש לכם מיקסר, היכן תמקמו אותו? האם נוח למקם אותו במגירה עליונה או עדיף תריס בצד השיש?  חשוב לבדוק על כל פריט מה ההעדפה הנוחה לכם וממילא, כך תגיעו לחלוקה פנימית מחושבת ומאורגנת שתקל עליכם לשמור על הסדר בהמשך.

 

מקמו כל מכשיר חשמלי

חשוב למקם מכשירי חשמל במקומות מתאימים. את המיקרוגל והתנור לדוגמא, חשוב למקם בקרבה למשטחים עליהם תוכלו להניח את הדברים החמים שתוציאו מהם. אין סיבה לקבל כוויות כשאפשר למנוע אותם מראש על ידי תכנון נכון. בנוסף, חשוב למקם את המקרר בקרבה לכיור ולכיריים, כך תמנעו התרוצצויות מיותרות במטבח. חשוב לבחור את מיקומי המכשירים מוקדם ככל הניתן כדי להציב נקודות חשמל מתאימות בכל מיקום כזה.

 

דאגו למשטחי עבודה מספקים

משטח עבודה הוא חלק חשוב בעבודות המטבח. דאגו להשאיר משטח עבודה לצד השיש, אם תאורה מתאימה מתחת לארונות. אם אתם מהאנשים שלא יכולים שמישהו מפריע לכם, העדיפו לפצל את גודל משטחי השיש ולשמור על פרטיות העבודה בהם. כך כל אחד יוכל לעבוד בשקט במשטח עבודה נפרד משלו.

שינוי עיצוב מטבח קיים

שינוי עיצוב מטבח קיים

פעמים רבות ההחלטה לעצב את המטבח היא צורך בהתחדשות ורענון ובמקרים כאלו לא צריך להוציא הרבה כסף. ניתן לקבל מראה נהדר גם מהחלפת פריטים קטנים.

  • החליפו את ידיות הארונות בהתאם לקו עיצובי אהוב עליכם. מראה המטבח יכול להשתנות ברגע.
  • הוסיפו עציצים ירוקים ומרעננים ברחבי המטבח.
  • תוכלו לצבוע קיר כוח במטבח ולקבל שינוי דרסטי.
  • השקיעו בגוף תאורה מעוצב ומותאם לעיצוב הרצוי.
  • ניתן להחליף ציפוי של ארונות המטבח ואפילו ריהוט – תלוי בגודל ההשקעה הרצויה.

בהצלחה!

חלל בעיצוב אישי

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תאילנד ראשית
חופשות
האיים שהישראלים אוהבים

תאילנד, האהובה מאוד בקרב תיירים ישראלים ותיירים מהעולם כולו, נמצאת בדרום מזרח אסיה בין מיאנמר, לאוס, קמבודיה ומלזיה, וגובלת גם בים אנדמן ממערב לה ומפרץ תאילנד ממזרח לה. תאילנד הטרופית

גרפים וזכוכית מגדלת
מאמרים כלליים
איתור ביטוח חובה וחסכון

ייתכן שלאורך השנים עשיתם ביטוחים שונים שכיום אינם פעילים או אינם רלוונטיים. את כל אותם הביטוחים תוכלו למצוא דרך מיזם הר הביטוח.   מה זה הר הביטוח? הר הביטוח הוא

טבעת נישואים
תכשיטים
מה יש לכלול בתכנון מתן טבעת נישואין?

טבעת נישואין היא מזכרת לכל החיים מערב החתונה המרגש שלכם. מה חשוב לזכור כשמתכננים את מתן הטבעת? במדריך הזה נסביר מה ההבדל בין טבעת נישואין לטבעת אירוסין ומה כדאי לתכנן