4 טיפים לתכנון נכון של בריכות שחייה

אנשים רבים בעלי חצר פרטית בוחרים להפיק ממנה את המקסימום, לשדרג הן את מראה החצר והן את ערך הנכס, באמצעות בניית בריכה ביתית.

בין אם בחרנו באפשרות הבנייה הזולה יותר או היקרה והמעוצבת יותר, חשוב מאוד ששלב התכנון הראשוני יבוצע כהלכה.

לכן, ריכזנו עבורכם 4 טיפים לתכנון נכון של בריכות השחייה

 

בריכה פרטית- שילוב של יוקרה ושלווה לנשמה

אם עד לא מזמן הקמת בריכת שחייה פרטית הייתה כחלום רחוק, או אפשרות השייכת לאנשים עשירים בלבד, הרי שבשנים האחרונות, בעיקר עם התפתחות הטכנולוגיה המאפשרת היצע רחב של בניית בריכות שחייה, יותר ויותר אנשים בעלי בתים עם חצר פרטית, מכוונים לניצול מקסימלי של החצר ובניית בריכה פרטית (להזמנת בריכת שחייה לחץ כאן).

הקמת בריכת שחייה ביתית משדרגת הן את עיצוב ונראות החצר בכלל והבית בפרט, במיוחד כשמדובר בבריכה מעוצבת ומסוגננת, והן מבחינת ערך הנכס, העולה בהתאם. מלבד השדרוג בשני תחומים אלו, בריכה פרטית מהווה גם אטרקציה זמינה ומהנה, בעיקר לילדי המשפחה. כדי ליהנות באופן מקסימלי מהבריכה, כדאי להשקיע תשומת לב ומחשבה מקדימה עוד בשלב התכנון, בכדי להימנע מבעיות שונות, דוגמת חוסר התאמה ואי נעימויות בהמשך.

 

תכנון נכון של בריכת השחייה

היצע בריכות השחייה הרחב והמגוון מאפשר לנו בניית בריכות פשוטות וקלות לתפעול ועד בריכות יוקרתיות ומעוצבות, בעלות מערכות טכנולוגיות מתקדמות. בין אם בחרנו באפשרות הזולה, או היקרה יותר, כדי ליהנות מהבריכה לאורך זמן, עלינו להיצמד בראש ובראשונה לתכנית העבודה שהגדרנו מראש. לפיכך, ריכזנו עבורכם את הטיפים הבאים:

 

מיקום בריכת השחייה

אחד השלבים החשובים בתחילת תהליך בניית בריכת שחייה פרטית הוא בחירת המיקום המתאים להצבת הבריכה. כאשר ניגשים לבחור את המיקום המתאים, כדאי להתחשב בהשתלבות של הבריכה, החצר והבית- הן מבחינה אדריכלית והן מבחינת העיצוב הנדרש. במידה ומדובר בבריכה חפורה בקרקע, יש להתחשב באילוצי השטח הקיימים, התכניות האדריכליות וההיתרים הרלוונטיים.

בנוסף, ככל וקיימים שכנים הצמודים אליכם לחצר, מומלץ להציב את הבריכה בנקודה כזאת שתספק לכם את הפרטיות הרצויה ואף לא תפריע לשכנים מבחינת רעשים.

 

סביבה בטוחה

מומלץ לקחת בחשבון משטח נגד החלקה ברוחב היקפי של כ-1.5 מטר סביב הבריכה. בנוסף, כאשר אתם מתכננים את גודל הבריכה, קחו בחשבון את הצורך בהתקנת מעקה תקני ומדרגות בגובה 18-20 ס"מ.

 

חומרים איכותיים

כשאתם בוחרים את החומרים לבריכה, השקיעו בחומרים איכותיים ועמידים. יש לוודא כי אביזרים דוגמת משאבה ופילטר עומדים בתקני הבטיחות המתאימים וכי החנות ממנה רכשתם אביזרים אלו אכן מספקת חלקי חילוף עבורם.

 

חשמל

הבריכה אמנם מלאה במים, אך הפעלתה, יחד עם האביזרים הנלווים אליה, דורשת חיבור חשמל יציב. לכן, יש לוודא עם איש מקצוע מיומן כי חיבור החשמל אכן מתאים לצרכים של הבריכה שלכם.

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נותני שירות
תיקון נזילה בניאגרה סמויה בקלי קלות

חברת תכלת המים היא החברה המובילה כיום בתחום האינסטלציה בישראל ומאפשרת לבצע תיקונים בניאגרה סמויה באופן מהיר ויעיל.  תיקון נזילה בניאגרה סמויה – רק באמצעות חברת תכלת המים נזילה בניאגרה

מדד קידום
שיווק אינטרנטי
שירות קידום אתרים – למי זה מתאים?

בעלי עסקים רבים חוששים מביצוע של קידום אתרים, וזאת מתוך מחשבה כי מדובר בשירות אשר מתאים רק בעבור בעלי עסקים גדולים. מדובר בטעות, והמומחים של חברת מסה מדיה מסבירים בדיוק

טבעת נישואים
תכשיטים
מה יש לכלול בתכנון מתן טבעת נישואין?

טבעת נישואין היא מזכרת לכל החיים מערב החתונה המרגש שלכם. מה חשוב לזכור כשמתכננים את מתן הטבעת? במדריך הזה נסביר מה ההבדל בין טבעת נישואין לטבעת אירוסין ומה כדאי לתכנן