5 טעויות שעושים בניסיון ללמוד שפה חדשה

לימוד של שפה חדשה הוא לא פשוט ולעיתים אף מורכב מאוד, אולם ישנן טעויות בסיסיות שמהן ניתן להימנע ובכך להקל על תהליך הלמידה. מהן? להלן הפרטים.

לימוד שפה חדשה – קושי משמעותי

לימוד של שפה חדשה מהווה קושי בלתי רגיל בעבור אלו אשר אינם מורגלים בכך, בעיקר בגילאים מבוגרים. למעשה, מומחים מסבירים כי לימוד של שפה חדשה חייב להתבצע בהקדם האפשרי ובגילאים צעירים ככל האפשר, וזאת בשל העובדה כי המוח יכול לספוג בצורה טובה יותר את השפה, ועל כן ישנה המלצה להורים ללמד את הילדים מגיל צעיר שפה שנייה. יחד עם זאת, גם בגילאים מבוגרים יותר ניתן ללמוד ואף רצוי, אולם מדובר בתהליך מורכב אשר מצריך לא מעט סבלנות ומאמץ. יחד עם זאת, ישנן טעויות מהן ניתן להימנע בתהליך, ועל כן אספנו בעבורכם את חמשת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בזמן לימוד שפה חדשה:

פינת למידה

  1. לימוד עצמאי – קשה עד בלתי אפשרי ללמוד שפה חדשה ללא ליווי מקצועי, ובפרט בכל הקשור לאנגלית.. למעשה, הליווי האישי אשר מתבצע בתהליך של למידה חייב להיות ביחד עם מרצה מקצועי אשר ידע להתאים את רמת הקושי בהתאם להתקדמות שלכם, כמו גם ידע להעניק לכם את המעטפת האישית אשר נדרשת בעת לימוד של שפה חדשה. באמצעות burlington English אשר היא רשת בפריסה ארצית תוכלו ללמוד אנגלית ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר, ובנוחות מקסימלית, זאת לאור העובדה כי ניתן ללמוד באחד מהמרכזים אשר פרוסים ב 32 מוקדים ברחבי הארץ. למידע נוסף צרו קשר באמצעות המספר 5878*.
  2. חוסר תרגול – על מנת להקנות לעצמכם שפה חדשה ובייחוד בשפה האנגלית, ישנה חשיבות לתרגול מדי יומי.
  3. עצירה באמצע – לאור העובדה כי רבים מאתנו מתוסכלים מאוד מתהליך הלימוד, ישנם לא מעט אנשים אשר מרימים ידיים ועוצרים באמצע. על אף הקושי, חשוב לזכור כי הקנייה של שפה חדשה היא מורכבת אולם אפשרית, ועל כן אסור להתייאש ולהרים ידיים.
  4. אי עקביות – לימוד של שפה חדשה חייב להתבצע באופן עקבי, וזאת משום שמדובר בתהליך. לכן, יש להיות עקביים מאוד בתהליך הלמידה ולקבוע מראש את הימים כמו גם השעות אותן תקדישו לטובת הלימוד, כל זאת על מנת שיהיה לכם תוכנית לימודים מסודרת. אי הכנה מוקדמת של תוכנית לימודים היא טעות שעושים רבים, ומומלץ להימנע ממנה ככל האפשר.
  5. לדעת הכול על ההתחלה – אחת הטעויות הכי קריטיות שרבים מבצעים היא מחשבה כי אנחנו כבר יודעים הכול, זמן קצר לאחר תחילת הלימוד. לאור העובדה כי מדובר בתהליך אשר צריך להתבצע בשלבים, חשוב לזכור כי אי אפשר לדעת את כל השפה בפרק זמן קצר, אלא יש להקדיש לכך לא מעט זמן.
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הגשת תביעה רטרואקטיבית
עריכת דין
תביעה רטרואקטיבית נגד משרד הביטחון

חיילים שנפגעו בעת השירות הצבאי שלהם ושהוכרה להם נכות בשל כך, זכאים לקבלת הטבות, גמלות וקצבאות שונות ממשרד הביטחון. ההכרה בנכות והתחלת תשלומי הפיצויים יכולות להימשך מספר שנים. בעבר התובעים

נכסים ונדל"ן
נכסים מניבים להשקעה

שוק הנדל"ן הקפוא במדינת ישראל בעשורים האחרונים הפך למועדון מצומצם של יודעי דבר בלבד, וזאת לאור העובדה כי בישראל אין כמעט עתודות בנייה וכתוצאה מכך נוצרה מצוקת דיור שלא נראתה כמותה שנים רבות.