ייעוץ משכנתאות ב-4 שלבים

כשאנחנו מתעניינים בנטילת משכנתא, אנחנו לא תמיד אומרים את זה, אבל זה די ברור – כולנו רוצים לקבל את תמהיל המשכנתא המשתלם ביותר. זה שיכלול את התנאים האטרקטיביים ביותר ואת הריביות הנוחות ביותר. כדי להגיע למצב הזה, צריך לעבור קודם אצל יועץ משכנתאות. כדי שתוכלו לדעת מה מצפה לכם, ריכזנו עבורכם את 4 שלבי הייעוץ בשורות הבאות:

 

השלב הראשון – שלב ההיכרות

כמו במרבית מקצועות הייעוץ, גם כאן, השלב הראשון כולל היכרות אתכם. בשלב זה אתם נפגשים עם בעל המקצוע והוא שומע מכם את רצונכם. בנוסף לכך, אתם תצטרכו להציג בפניו את המשאבים שעומדים לרשותכם מ-2 נקודות מבט:

  1. המשאבים שעומדים לרשותכם נכון לרגע הפגישה
  2. המשאבים שצפויים לעמוד לרשותכם בהמשך

כך שנניח שיש לכם בבנק או בכל מקום אחר, פיקדון על סך 200,000 ₪ שצפוי להשתחרר בעוד שנה או שנתיים, חשוב מאוד שתיקחו אותו בחשבו ותחליטו לעשות בו שימוש במועד מסוים בהמשך כדי להפחית את ההחזרים החודשיים שצפויים להיות לכם ללא עמלה יקרה של פירעון מוקדם. בנוסף, אתם צפויים לשתף את היועץ בכל הנוגע ליכולת ההחזר החודשית שלכם בהווה ושלב מאוחר יותר. מדובר בנתון חשוב מאוד, מכיוון שלעיתים, אנשים מבקשים משכנתא שמייצרת החזרים חודשיים שחורגים מהיכולות הכלכליות שלהם. היכרות מסוג זה צפויה לחסוך לכם בעתיד מצב שבו הבנק יממש את השעבוד של הנכס בעקבות אי יכולת לעמוד בתשלומים.

 

השלב השני – גיבוש של תמהיל

בשלב זה, אפשר להגיע אל עומק הדברים ולהתחיל לגבש את התמהיל המתאים לכם ביותר. ישנם כמה מסלולים אפשריים. האפשרויות הנפוצות ביותר הן:

  • ריבית פריים
  • ריבית קבועה לא צמודה
  • ריבית קבועה שצמודה למדד
  • ריבית שמשתנה כל 5 שנים

במהלך שלב זה, היועץ בונה יחד אתכם את התמהיל האופטימלי של המסלולים ובודק בעצם כמה כסף כדאי לכם לבקש בכל אפשרות שכזו. אם אתם מעוניינים לשמוע פרטים נוספים בנושא, לחצו על הכתובת הבאה ותגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת – https://www.vider.co.il.

 

השלב השלישי: פנייה לקבלת הצעות

בשלב זה אתם צריכים לגשת אל כמה בנקים ולקבל הצעות כדי שתוכלו לקבל את המשכנתא הטובה ביותר בסופו של דבר. חשוב מאוד שתעברו בין 2-3 בנקים לפחות כדי שתהיה לכם תמונה נרחבת שתאפשר לכם לבחור את האפשרות המתאימה ביותר.

 

השלב הרביעי: בחירת הצעה

בשלב זה כבר יש לכם תמהיל מנצח. קיבלתם את ההצעות השונות ונותר לכם רק לבחור את הבנק שיציע לכם את התנאים האופטימליים ביותר. שימו לב, ייתכן שתיאלצו לערוך משא ומתן אל מול הבנק כדי לשפר את ההצעה שקיבלתם. היועץ יהיה שם בשבילכם במקרה ויהיה צורך.

 

לסיום

עד כאן 4 השלבים שבאים לידי ביטוי בעת הליך של ייעוץ משכנתאות. מאחלים לכם ייעוץ יעיל ומוצלח.

שתי בנות מדברות

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הגשת תביעה רטרואקטיבית
עריכת דין
תביעה רטרואקטיבית נגד משרד הביטחון

חיילים שנפגעו בעת השירות הצבאי שלהם ושהוכרה להם נכות בשל כך, זכאים לקבלת הטבות, גמלות וקצבאות שונות ממשרד הביטחון. ההכרה בנכות והתחלת תשלומי הפיצויים יכולות להימשך מספר שנים. בעבר התובעים

נמלה
הדברה
הדברה – כך תעשו את זה נכון

ראיתם נמלים שהולכות על השיש? גיליתם צרעות בגינה או שאולי יש לכם ג'וקים בכל מקום? אם כך, ברור מדוע תרצו לעשות משהו בנידון. אי אפשר להסכים לחיות בתנאים כאלה כי

תוכנה
דיגיטל
7 טיפים לבניית אתר איכותי ומקצועי

בונים אתר אינטרנט? אתרים לא הופכים למצליחים ורווחיים סתם ככה – על מנת שהאתר ימלא את המטרה שלו יש לדאוג למספר אלמנטים שיסייעו לקידומו ולהצלחתו. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר

בלימוד בכיתה
לימודים
מדריך בחירת מרכז לימודים איכותי

החלטת שאת רוצה להתקדם, את סקרנית, חכמה, יש לך פנאי ויכולת כלכלית ואת רוצה להירשם ללימודים גבוהים. איך יודעים איפה ללמוד? איך מוודאים שמקבלים את התמורה הגבוהה ביותר לתשלום? איך