כל מה שצריך לדעת על ג'קוזי

בעבר היה נהוג לחשוב שג'קוזי בבית הוא סמל סטטוס לעושר ונהנתנות – אך כיום המצב שונה לחלוטין. ג'קוזי לא מחייב בית גדול עם גינה רחבת ידיים, וניתן להתקין אותו גם בבית בו יש מרפסת מרווחת. אם אתם עדיין מתלבטים האם לקנות ג'קוזי לבית שלכם, ריכזנו כמה פרטים שיעזרו לכם להחליט.

 

הג'קוזי יעיל במיוחד לשחרור לחץ ומתחים

אם עבר עליכם יום קשה ואינטנסיבי, אין כמו טבילה בג'קוזי כדי להירגע ולתת מנוחה לגוף ולנפש. המים החמים שבג'קוזי יוצרים את אותו האפקט שיוצרת אמבטיה חמה – הרפיית שרירים, שחרור לחצים ומתחים. גם זרמי המים שהג'קוזי מוציא תורמים לתחושת הרוגע והשלווה.

 

לטבילה במים החמים שבג'קוזי יש יתרונות בריאותיים

בנוסף להרפיית השרירים והרוגע שמאפשרת טבילה בג'קוזי, יש לו עוד מגוון יתרונות בריאותיים!

טבילה במים החמים שבג'קוזי יכולה לשפר את זרימת הדם ולתרום לחיזוק המערכת החיסונית בגוף (על ידי הפרשת רעלים החוצה באמצעות הזעה מוגברת). בנוסף, טבילה בג'קוזי עשויה להקל על כאבי גב ולשחרר שרירים תפוסים.

חשוב לומר שאם אתם סובלים מבעיה בריאותית כלשהי או לוקחים תרופות באופן קבוע, מומלץ להתייעץ עם רופא בטרם השימוש בג'קוזי – שכן שהייה במים החמים לאורך זמן לא תמיד מומלצת לבעלי בעיות בריאותיות.

 

הג'קוזי לא דורש תחזוקה אינטנסיבית

כל עוד אתם משתמשים שימוש שגרתי בג'קוזי, לרוב תצטרכו לדאוג לענייני תחזוקה רק פעם במספר חודשים (כאשר את המים שבג'קוזי מומלץ להחליף כל 3-4 חודשים למשל, ואת הנורה שבג'קוזי תוכלו להחליף רק פעם בשנה).

 

מתאים במיוחד לימי החורף הקרים

בחורף אנשים רבים מעדיפים להסתגר בבית, ולא לצאת החוצה מעבר לנדרש. עם זאת, למה שתוותרו על פינוק חמים ומהנה גם בימי החורף הקרים?

הג'קוזי עונה בדיוק על צורך זה – הוא תמיד נמצא שם בשבילכם כדי לחמם את האווירה, גם כשקר וגשום בחוץ. הטבילה בג'קוזי יכולה להיות זמן איכות שלכם עם עצמכם, תוך קריאת ספר טוב (שנמצא מחוץ למים כמובן) או שתיית יין – והיא יכולה להיות גם זמן בילוי משפחתי עם הילדים או בילוי רומנטי עם בן או בת הזוג.

 

דוד המים בבית שידאג לכם למים חמים לאורך כל החורף

כדי להנות ממים חמים לא רק בג'קוזי, אלא גם בזמן מקלחת או אמבטיה, תצטרכו לוודא כי בבית שלכם מותקן דוד מים שפועל בצורה תקינה ומיטבית.

סוג הדוד העיקרי שמשמש אותנו בימי החורף, בהם מזג האוויר הוא סגרירי ואין שמש, אלו הם הדודים החשמליים. בדודים אלו ישנם רכיבים חשמליים שונים, שמופעלים בלחיצת כפתור ומחממים את המים שבדוד אל האמבטיה או לשלל מקלחונים שיש לכם בבית.

במידה ואתם מעוניינים להתקין דוד חשמלי בבית, או לוודא שהוא במצב תקין ויוכל לשמש אתכם לאורך כל החורף – תוכלו להזמין טכנאי דודים מוסמך, מקצועי ומיומן!

ג'קוזי

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מתנות
מתנות
אילו מתנות אנשים הכי אוהבים לקבל?

בחירת מתנות עבור מכרים, חברים, קרובי משפחה וקולגות אינה עניין של מה בכך. מדובר לא פעם בהליך שגורם לרבים לצאת מהכלים. שכן, כל אחד רוצה להעניק את המתנה הטובה ביותר,

מגשי בטון
שיפוצים ובניה
איפה ניתן לרכוש מגשים מבטון לבית?

מגשים מבטון נראים מעולה, חזקים מאוד ואמינים לאורך שנים רבות. במאמר הבא נסביר איפה אפשר להשיג מגשים מן הסוג הזה ומה בודקים לפני שבוחרים אותם מגשים מבטון הם פתרון מומלץ