כמה פעמים מצחצחים ביום – הכול על צחצוח

לכאורה צחצוח השיניים זה משהו מאוד בנאלי, כי משחר ילדותנו אנחנו רגילים לעשות את זה. יחד עם זאת, האם אנחנו באמת מצחצחים שיניים כמו שצריך ובצורה הכי טובה שאפשר? מתי כדאי לצחצח שיניים במהלך היום ואיך נצליח לשמור על השיניים שלנו בצורה הטובה ביותר שאפשר?

 

 מתי חשוב יותר לצחצח שיניים?

 

אחת מהשאלות שתמיד חוזרות על עצמן כאשר מדברים על צחצוח שיניים, היא האם חשוב יותר לצחצח שיניים בבוקר, כשקמים מהשינה, או בערב לפני שהולכים לישון. חשוב לדעת:

 

  • מטרת הצחצוח של הערב היא כמובן לנקות בצורה הטובה ביותר את השיניים ולהימנע ממצב שבו אתם הולכים לישון כאשר חלקיקים שונים של מזון עדיין נמצאים בין השניים שלכם. מצב כזה עלול להזיק ולכן חשוב כל כך לצחצח את השיניים בצורה יסודית לפני השינה.
  • מטרת הצחצוח של הבוקר היא יותר עניין של רעננות. אנחנו קמים אחרי שעות ארוכות של שינה עם טעם רע בפה ועם ריח לא טוב, כך שאין ספק שעל ידי צחצוח השיניים ושימוש במפי-פה, נוכל לשנות את המצב ולהרגיש הרבה יותר רעננים.

 

האם יש משמעות לשאלה באיזה מברשת שיניים אנחנו משתמשים?

 

אם תיכנסו ללינק: https://www.dr-tzohar.co.il תוכלו למצוא מידע רב לא רק אודות תחזוקת השיניים והטיפוח שלהן לאורך השנים, אלא גם לגבי טיפולים שצריך מידי פעם לעשות. הרבה פעמים אנשים פונים לרופאי שיניים מומחים במטרה להבין, אחת ולתמיד, באיזה סוג של מברשת שיניים כדאי לעשות שימוש. האמת היא, שאין על כך תשובה אחת נכונה ומדויקת, כי בסופו של דבר לכל רופא שיניים יש דעה קצת שונה בנושא הזה. מה שבטוח זה שאתם צריכים לבחור מברשת שיניים שיהיה לכם נעים להשתמש בה ושתרגישו שהיא לא פוצעת אתכם בשום נקודה בפה.

 

מהם היתרונות של מברשת שיניים חשמלית?

 

ניתן לראות שבשנים האחרונות הרבה אנשים בוחרים באופציה של מברשת שיניים חשמלית, ויש לכך כמה סיבות טובות:

 

  • בעזרת מברשת שיניים חשמלית הרבה יותר קל להגיע גם אל שיניים יותר אחוריות שקשה להגיע אליהן בדרך אחרת.
  • בעזרת מברשת שיניים חשמלית לרוב הניקיון יהיה הרבה יותר יסודי ומעמיק.
  • עבור מי שאוהב להשתמש במרשת שיניים חשמלית חוויית הצחצוח עצמה טובה יותר ולכן הנטייה של אנשים כאלה היא לא לדלג על אף צחצוח.

 

מצד שני, כמובן שזה לא יכול להתאים לכל אחד ולכן חשוב שתנסו זאת בעצמכם ותראו האם אתם שייכים לאותם האנשים שעוברם מברשת שיניים חשמלית עושה את העבודה או לא.

 

צחצוח אחרי מאכלים ספציפיים

לבסוף, עוד זמן טוב שבו מאוד מומלץ לצחצח שיניים במהלך היום, זה אחרי שאכלתם מאכלים ספציפיים שמלאים בהרבה יותר מידי סוכר. אם לא תסלקו את הסוכר הוא יחדור אל בין השיניים ועם הזמן הוא עלול לגרום לכאבים נוראיים ולחורים. לעומת זאת, אם תצחצחו שיניים אחרי כל פעם כשאתם אוכלים מתוק, זה בהחלט ישפר את מצב השיניים ויסייע לכם לשמור עליהן לאורך זמן.

 

שיניים

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משלוחים והובלות
הובלה בבני ברק

בני ברק היא עיר מאוד מרכזית בארץ, שנושקת לעיר רמת גן ומאופיינת בפקקי תנועה לא מעטים. צירי התנועה של בני ברק עמוסים לא פעם, מה שמחייב בחירת חברת הובלת מקצועית

גריל גז ראשית
ברביקיו
3 עובדות שלא ידעתם על גריל גז

גריל הגז נראה כמו כלי מקצועי של חובבי בשר אמיתיים בלבד, אך לא כך הדבר. הנה 3 עובדות שבטח לא ידעתם על גריל גז.   על האש בישראל הוא חלק

סטטיסטיקה
דיגיטל
2 דרכים לקידום אתר של עסק קטן

בתקופה האחרונה תיבת ההודעות שלנו באתר מתמלאת בהודעות שנשלחות מטעם בעלי עסקים קטנים שרוצים לקבל פרטים אודות קידום ועיצוב האתרים שלהם. שכן, הם יודעים שאנו כותבים מדריכים בנושא והם רוצים