לא מה שחשבתם: מה הוא מוט פינוק?

העיצוב של האמבטיה יכול להיות מושלם, אולם לא פעם אנחנו מרגישים שהיינו יכולים לשדרג את חווית השימוש בה. אחד הכלים שמאפשרים לנו לעשות את זה הוא מוט פינוק איכותי. המוט הוא למעשה ברז מיוחד שמתיז עלינו את המים בצורה נעימה יותר, כאשר ההיקף שלו גדול יותר משל ברז רגיל. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב על בחירת מוט פינוק לאמבטיה. 

 

מוט פינוק

מוט פינוק הוא ראש ברז שמיועד למקלחת. מה שמייחד את מוט הפינוק הוא העובדה שהוא תלוי בגובה של המקלחת, והוא מוציא את המים בצורה שניתנת לשליטה. בדרך כלל מוט הפינוק יהיה בעל היקף גדול יותר מאשר ראש ברז רגיל, מה שיאפשר לנו להנות ממקלחת נעימה יותר. עוצמת המים גם היא ניתנת לשליטה, דבר שיוצר חוויה טובה יותר.

עיצוב

העובדה שמוט הפינוק הוא משהו שתלוי בגובה של האמבטיה, הופכת אותו למשהו שמשפיע בצורה דרמטית על העיצוב שלה. למרבה המזל, ההיצע שיש היום הוא מספיק גדול כך שגם אם אתם רוצי מוט פינוק יפה, תוכלו למצוא את מבוקשכם בקלות. באפשרותכם לבחור מוט פינוק שחור, מוזהב ואפילו מוט פינוק בעיצוב רטרו, כזה שאף אחד לא יוכל להישאר אדיש אליו.

 

שימוש במוט פינוק במקלחון

יתרון נוסף של מוט פינוק הוא שאנחנו לא צריכים אמבטיה על מנת לעשות בו שימוש. את מוט הפינוק ניתן להתקין גם במקלחון, וכך להנות מחוויית רחיצה נעימה, גם עבור מי שאין לו אמבטיה. הקפידו שהגודל של המוט יתאים למקלחון, על מנת לא ליצור צפיפות גדולה מידי. את הגובה של מוט הפינוק יהיה עליכם לבחור בעת ההתקנה שלו במקלחת.

בר פינוק במקלחת

תקציב

שיקול נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא התקציב שעומד לרשותכם. טווח המחירים של מוטות פינוק הוא גדול במיוחד, וניתן למצוא מוטות במחיר של כמה מאות שקלים לעומת מוטות שמחירם הוא יותר מ1000 ₪. ההבדלים בין המוטות נוגעים לעיצוב שלהם, סוג החומר וכמובן האיכות שלו.

זה לא אומר שאתם צריכים ללכת בהכרח על מוט הפינוק היקר ביותר, אולם ככל שהמוצר איכותי יותר, כך אתם תהנו ממנו יותר. הדבר החשוב הוא לזכור שהאיכות צריכה להיות קודמת לעיצוב, ורק אם התקציב שלכם מאפשר לכם לכו על מוט מעוצב ויפה. לפני זה, המוט שלכם צריך להיות איכותי.

 

לסיכום

מוט פינוק הוא דרך נהדרת להפוך את המקלחת שלנו לנעימה יותר. כאשר אנחנו ניגשים לבחירה של מוט פינוק, כדאי לבדוק מספר מוטות על מנת שנוכל לבחור את זה שהכי מתאים לנו. הקפידו לבחור מוט איכותי עם שטח פנים רחב עד כמה שניתן, על מנת להנות מחוויה ייחודית. טווח המחירים של מוטות פינוק הוא רחב, כך שלא משנה מה התקציב שלכם, תמיד תוכלו למצוא מוט פינוק מתאים.

בר פינוק במקלחת

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משקפיים
בריאות
על קרטוקונוס ועדשות סקלרליות

ניגשתם אל חנות האופטיקה הקבועה שלכם במטרה לערוך בדיקת ראייה להתאמת עדשות והאופטיקאי דיבר אליכם בג'יבריש? סביר להניח שהראייה שלכם צריכה תיקון (כמו רבים מאתנו, זה בסדר) אך חשוב שתדעו

כיסויים ביטוחיים
ביטוחים
כך תבינו בדיוק מה מכסה הביטוח שלכם

ביטוח הוא היבט חיוני בחיינו, המספק הגנה כלכלית מפני אירועים בלתי צפויים. עם זאת, הבנת הכיסויים הביטוחיים עלולה להיות לעתים קרובות מבלבלת וסוחפת. עם שפע של פוליסות ומינוחים, חשוב לקבל

ארגונים ללא מטרות רווח
פיננסים
הלוואות בערבות מדינה לעמותות

ארגונים ללא מטרות רווח משמשים עמודי תמיכה חיוניים בהתמודדות עם אתגרים חברתיים, תרבותיים וסביבתיים שונים בחברה שלנו. עם זאת, ארגונים אלו נתקלים לעתים קרובות במכשולים פיננסיים המעכבים את יכולתם למלא

מעשנות בשרים
כללי
מעשנות בשרים המומלצות בעולם

בגלל שאין עדיין יום בינלאומי לחובבי בשרים, החלטנו שהגיע הזמן להקים אחד כזה. לכן, יצאנו בסדרת מדריכים מיוחדת שתעסוק בהמלצות על נתחי בשרים, גרילים ואביזרים להכנת בשר. המדריך הנוכחי הוא