ליסינג תפעולי: מהו וכיצד הוא חוסך לנו?

ליסינג תפעולי מאפשר לכל אדם לרכוש רכב בתנאי מימון משתלמים במיוחד, ובכך לחסוך הוצאה של עשרות אלפי שקלים. כיצד? להלן כל הפרטים.

חולם לשדרג את הרכב? כעת יש לך דרך

חלומם של נהגים רבים הוא לשדרג את הרכב לרכב מתקדם יותר, וזאת כחלק מהבלאי והשחיקה של הרכב עם הזמן. בנוסף, לאור האצת הייבוא של רכבים מהמותגים הגדולים ביותר בעולם, הפיתוי לרכישה של רכב חדש הולך וגובר. אולם, רבים נמנעים מלבצע את הרכישה הזו מאחר ומדובר בהשקעה כספית משמעותית ביותר, אשר עלולה להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. עם זאת, אנו עדים כיום לעידן חדש בו ניתן לרכוש רכב חדש מחברה מובילה, דרך ליסינג תפעולי. מהו בדיוק ומדוע מדובר בחיסכון משמעותי? להלן כל הפרטים.

רכב לבן

ליסינג תפעולי – הדרך שלך לרכב חדש

ליסינג תפעולי הוא אפיק משתלם במיוחד לנהגים אשר רוצים לרכוש רכב חדש, או לשדרג את הקיים. למעשה, כל מה שעליכם לבצע הוא לפנות לסוכנות  מובילה בתחומה כמו סוכנות רכב קפיטל מוטורס אשר נחשבת לסוכנות המובילה כיום בענף הרכב בישראל, זאת לאור העובדה כי החברה מעניקה תוכנית ליסינג תפעולי אופטימלית אשר מאפשרת לכם לבחור מבין מגוון הדגמים החדשים ביותר בענף הרכב, ולאחר מכן ניתן לבדוק דרך אתר החברה את הזכאות למימון, כך שתוכלו לקבל את המחיר והריבית הנמוך ביותר, כך שההחזר החודשי שלכם יהיה נמוך. בשלב הבא, תוכלו לשוחח עם נציג החברה, אשר יתאים בעבורכם את מסלול המימון הזול ביותר כך שכל מה שעליכם יהיה לעשות הוא לחתום על חוזה דיגיטלי ולקבל את הרכב החדש, עד הבית. מדובר בקדמה טכנולוגית פורצת דרך, וזאת לאור העובדה כי הסוכנות מאפשרת לבצע את כל התהליך באופן דיגיטלי לחלוטין, מבלי לצאת מהבית ובעיקר עם ליווי אישי של צוות המומחים של החברה, אשר מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בענף הרכב, וכך תוכלו להגשים את החלום ולשדרג את הרכב הקיים או לרכוש רכב חדש מבין מגוון עצום של דגמים, מהיצרנים המובילים והגדולים ביותר בעולם.

מעוניין לבדוק את זכאותך לתנאי מימון נוחים? להלן כל הפרטים

כאמור, סוכנות הרכב קפיטל מוטורוס מאפשרת לכם כעת לקבל הזדמנות לרכישה של רכב חדש, בתנאי המימון הנוחים והמשתלמים ביותר בישראל, כמו גם לקבל הצעה לביטוח בעבור הרכב ובכך לחסוך לעצמם אלפי שקלים בעבור הרכישה עצמה, כמו גם הביטוח אשר מהווה את אחד ההוצאות הכבדים ביותר בעבור הנהגים ומשקי הבית בישראל. על כן, אנו ממליצים לכם ליצור עמנו קשר עוד היום ולהתחיל בתהליך – כך שתוך זמן קצר תוכלו לקבל את הרכב עליו חלמתם, מבלי לקרוע את הכיס. למידע נוסף היכנסו לאתר בכתובת https://www.cmotors.co.il או צרו עמנו קשר במספר 3580*.

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גידור מעוצב
לבית ולגינה
4 יתרונות לגדר עץ לבית פרטי

גדרות מעץ לחצר הבית הפרטי מגיעות בצורות, גוונים, מרקמים שונים ובכל סוגי העץ הקיימים. לכל סוג של עץ יש צפיפות חומר שונה המתאימה לעיצוב ולמראה שאותו תבחרו. לגדר 4 יתרונות

לקנות אלכוהול
כללי
איפה קונים אלכוהול במחירים משתלמים

המחירים סביבנו רק עולים ועולים, מפתיתים ועד דירה, וכל קנייה מצריכה אותנו להיות יותר ויותר עם אצבע על הדופק, ויותר חכמים. כן, גם בבחירות בתחום הכי שמח שיש – האלכוהול.

גריל גז ראשית
ברביקיו
3 עובדות שלא ידעתם על גריל גז

גריל הגז נראה כמו כלי מקצועי של חובבי בשר אמיתיים בלבד, אך לא כך הדבר. הנה 3 עובדות שבטח לא ידעתם על גריל גז.   על האש בישראל הוא חלק

מיטה זוגית
עיצובים לבית
4 דרכים לשדרוג חדר השינה שלכם

חודשי הקיץ מביאים איתם ריח של חופש, מנוחה והתחדשות. זה זמן לשנות, לסדר ולהתאים את הסביבה אליכם שתוכלו להפיק ממנה את המרב. חידושים ושינויים אלו לא פוסחים גם על החדרים