למה חשוב לשים לב כשבוחרים לוק לעבודה?

בכל מקומות העבודה, הכל מהייטק ועד עריכת דין, בחירת לבוש היא משמעותית מאוד משום שהבגדים שאתה לובש הם מה שאתה משדר.

על אף שיש צורך לשדר תכונות אחרות, בהתאם לסוגי העבודה השונים, בחירת הלוק המתאים חשובה מאוד.

אחת הדרכים המרכזיות לשדר תכונות כאלה או אחרות ללקוחות פוטנציאלים או לקולגות בעבודה היא המראה, זאת לצד שפת גוף ועוד מאפיינים אחרים שלא אעסוק בהם במאמר הזה.

כמו שלקוח לא ירצה לקבל שאיש מלוכלך ומוזנח יעניק לו טיפול רפואי, כך לא ירצו לקנות מוצר חשוב ממי שלא מתלבש כהלכה או אפילו בדברים קטנים יותר – לסמוך על חוות דעתו, לבקש ממנו כל סוג של ייעוץ וכולי.

 

החולצה המכופתרת

החולצה המכופתרת היא פריט בסיסי וחשוב. בשלב הראשון בבנייה של מלתחה, מומלץ לרכוש כמה חולצות מכופתרות בצבעים סולידיים יותר – לבן, שחור, בז', כחול ואפור. השילוב של חולצה מכופתרת, מעניק באופן מהיר מראה רשמי או חצי רשמי, בהתחשב בשאר הבגדים והן מתאימות לכל פריט לבוש.

למשל, שילוב של חולצה מכופתרת עם בלייזר מחויט, יכולה לייצר מראה רשמי יותר מאשר חולצה מכופתרת וג'ינס. היופי הוא שהחולצה המכופתרת מתאימה לשני הלוקים ובו בזמן מייצרת משהו אחר לגמרי – קז'ואליות לעומת פורמליות.

 

מכנסיים מחויטים

כמו שאמרתי קודם, סוג הלוק משתנה מאוד גם על ידי סוג המכנסיים, כאשר לובשים מכנסיים מחוייטים עם חולצה מכופתרת יוצרים לוק פורמלי, אם הם ללא בלייזר המראה נתפש בתור מכבד ומקצועי אך לא "יותר מידי" ועדיין מתאים לרוב סביבות העבודה, בעוד שאם מוסיפים את הבלייזר, למעשה בוחרים בלוק של חליפה, שעליו יפורט בהמשך.

 

נעליים

ישנם סוגים שונים של נעליים והם מאפשרים גמישות בסוגי הלוקים. בעוד שנעלי מוקסינים יכולים ליצור מראה יותר קליל ואלגנטי, לעומת נעלים מחויטות שחורות שנתפשות בתור פרטי לבוש שמתחבר ללוק של החליפה – רשמי יותר.

אפשרויות נוספות הן נעליים מחוספסות או גסות יותר. הן מסתדרות ללוק במידה וכוללים רק מכופתרת עם ג'ינס ולא עם נעליים מחויטות, משום שהן עלולות לקטוע את הזרימה ואת הפורמליות של המראה.

 

בלייזר

ישנם שני שימושים עיקריים בבלייזר – בחליפה וכתוספת פחות פורמלית של סטייל. הלוק של החליפה, כאמור הוא לוק מחויט ורציני שיכול לעזור בפגישות רשמיות ובכל מועד שבו צריך להרשים אנשים, בין אם קולגות ובין אם לקוחות או שותפים עסקיים.

הבחירה בבלייזר ללוק אופנתי ולא מאוד פורמלי יכולה להיעשות על ידי שילוב של חולצה מכופתרת, ג'ינס ובלייזר ובכך לייצר מראה אופנתי טוב ולא פורמלי יתר על המידה. הבלייזר, כפריט אופנתי יכול בחורף גם להיות משולב עם חולצות עם צווארון גולף  למי מאיתנו שרוצה את מראה איש הבוהמה.

ניתן למצוא את הפריטים האלו בקולקציה של דיפלומט.

 

ביגוד אופנתי

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
של ג'ק קובה
אופנה
הקולקציה החדשה של ג'ק קובה שיגעה את המדינה!

בימים האחרונים כולן מדברות מסביבנו על הקולקציה החדשה שעלתה לאתר של ג'ק קובה. החלטנו שלא להישאר חייבות ולהבין על מה הבאז שנוצר סביבה. גילינו די מהר שמדובר בעניין מוצדק. שכן,

עסקאות מקרקעין
עריכת דין
מהי הערת אזהרה בטאבו?

בעלי נכס מקרקעין? מעוניינים לבצע עסקת מקרקעין כלשהי? מקרקעין הוא מושג המתייחס לנכסים שלא ניתן לנייד אותם מהקרקע, כמו דירות, שטחים או בתים. כדי לבצע פעולות שונות הנוגעות למקרקעין, המחוקק

מסיבת רווקות
אירועים
4 רעיונות למסיבת רווקות

החברה הכי טובה שלך מתחתנת? מזל טוב! אם הגעת לכאן, כנראה שקיבלת אחריות גדולה מאוד – הכנת מסיבת הרווקות. מדובר בתפקיד חשוב, שכן, את תצטרכי לדאוג לכך שהכלה תהיה שמחה

חדר שינה
עיצובים לבית
עיצוב חדר השינה והמטבח: 3 טיפים מרכזיים

חדר השינה והמטבח הם שני החללים החשובים ביותר בכל בית, ולכן יש לשים דגש משמעותי על העיצוב שלהם. המומחים שלנו מעניקים לכם את שלושת הטיפים החשובים ביותר בכל הנוגע לעיצוב