מדריך נעלי צעד ראשון לתינוק – מה מומלץ לרכוש

אז התינוקת או הפעוט שלכם כבר ממש עושים את צעדיהם הראשונים בעולם! צילמתם לכולם סרטונים, הראתן לסבתות והלכתן להגשים את הפנטזיה ולקנות לו נעליים.

איך יודעים מה לקנות? מה יהיה לה טוב? מותר ללכת עם סנדלים? הן יכולות להיות יפות? כל כך הרבה שאלות- כאן תמצאו תשובות.

 

מה אלו בכלל נעלי צעד ראשן?

נעלי צעד ראשון הן נעליים שנועדו לשלב בו התינוק כבר מתחיל ללכת. כלומר, אם התינוק עדיין מבלה את רוב הזמן בעגלה, עדיין זוחל או רק מתחיל לעמוד, זה לא הזמן לרוץ לקנות לו נעליים. הן נועדו לשלב בו התינוק הולך בלי להיאחז בקירות, חפצים שונים או מחזיק לכם בעדינות את היד, אלא לגמרי הולך לבד.

תפקידן הוא להגן על התינוק במצבים בהם הליכה יחפה אינה מתאימה. למשל, בהליכה על משטחים, בעיקר מחוץ לבית, בהם הליכה יחפה עשויה להיות מסוכנת.

 

איך אני יודעת מה לעשות?

קודם כל, קחי נשימה עמוקה. תמיד אפשר לדעת יותר ע"י מדריך נעלי צעד ראשון לתינוק שייתן לך הכוונה בצעדים הראשונים שלך בתחום. מדובר ב- 4 כללי אצבע פשוטים שכדאי להיעזר בהם כשמחליטים אילו נעליים ראשונות רכוש.

 

כלל ראשון: סוליה

חשוב להקפיד שסוליית הנעל היא דקה וגמישה כף שניתן לכופף ולפתל אותה. בנוסף, הסוליה צריכה להיות שטוחה ומעט מחוספסת כך שנוכל למנוע החלקה.

 

כלל שני: מידה

בניגוד אלינו המבוגרים, שכבר יודעים בדיוק את המידה שלנו, איזו גזרה אנחנו אוהבות ויכולים להזמין נעליים באינטרנט, נעליים לתינוקות מומלץ מאוד למדוד עליהם. חשוב לקנות נעליים שמתאימות למידה של התינוק שלך. הן צריכות להיות מספיק רחבות באצבעות כך שתהיה להן תנועה חופשית, מספיק צרות בעקב כך שיחזיקו טוב את כף הרגל ועם מרווח של בין חצי ס"מ לס"מ בקצה כך שכף הרגל תוכל לגדול בחופשיות בנעל.

אם לא תביאי איתך את התינוק, תקני באינטרנט או שלא תהיה לו סבלנות למדוד – תוכלי למצוא את עצמך עם נעליים חסרות שימוש בשלב די מוקדם. מדידה בעמידה היא המומלץ ביותר.

 

כלל שלישי: נוחות

חשוב מאוד שהנעל תהיה נוחה עבור הפעוט, ולכן נקפיד לבדוק שהמדרס שטוח, ללא הגבהות ושקעים, וכך גם פנים הנעל. בנוסף, נבחר נעל קלת משקל שעשויה מחומר רך ונושם. נעל שסגורה גם בעקב וגם באזור האצבעות תיתן לרגל יציבות ותמנע מהרגל לגלוש אחורה במקרה ותבחרו לרכוש סנדלים.

הנוחות היא מאוד חשובה ולכן נעדיף להתפשר על היופי של הנעל.

 

כלל רביעי: איכות

מומלץ לקנות נעליים של חברה מוכרת, כך שהן יהיו איכותיות ונוחות. אין צורך, ואפילו עדיף שלא לחפש משהו יקר. נעליים לפעוטות זה דבר שדורש החלפה בתכיפות גבוהה יחסית ואין צורך להשקיע בהן סכומי עתק.

 

קופסת נעליים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סקודה חדשה
רכב
הדגמים החדשים של סקודה כבר כאן

מחפשים רכב אמין, בטיחותי וחסכוני? הדגמים החדשים של חברת סקודה כבר כאן, ולכם יש את ההזדמנות להתחדש ברכב רכב – בתנאי מימון נוחים המותאמים בדיוק לתקציב. מעוניין לרכוש רכב חדש?

הסכם הורות משותפת
כללי
4 מצבים שבהם תרצו לערוך הסכם הורות משותפת

הסכם הורות משותפת רלוונטי למגוון סוגים של מקרים, אבל חשוב להבין בראש ובראשונה את המטרה וההיגיון הכללי שמאחורי ההסכם. לרוב, כאשר מדברים על הורות משותפת, מדובר על מקרים בהם שני