מהי העלות להדברת טרמיטים בכל הבית?

לא פעם אנחנו מגלים בבית כל מיני מזיקים או חרקים שלא ממש אנחנו רוצים לפגוש.

אחד ה"קשוחים" שביניהם הם הטרמיטים.

הטרמיט הם סוג חרק שחי בין ובתוך כותלי הבית.

הוא ניזון מכל דבר שעשוי מעץ אם זה רהיטים ואפילו תשתיות או קירות.

אז אם לרוע מזלכם הטרמיטים קפצו אליכם הביתה לביקור, הינה כמה דברים שכדאי לכם לדעת עליהם ועל המחיר שיעלה לכם לטפל בבעיה.

 

איך אפשר לזהות אם מדובר באמת בטרמיטים?

לפני שמזמינים מדביר, חשוב לדעת אם מדובר באמת בטרמיטים או בחרק אחר. הטרמיטים בעלי כנפיים חומות והם נראים ממש כמו נמלים רגילות. הם חיים במושבות בתוך הקירות וסביר להניח שלא תזהו אותם מתהלכים בבית משום שהם רגישים לאור יום. המושבות של הטרמיטים בדרך כלל יהיו בתור  תעלות בוץ ואפשר לשמוע אותם זוחלים בתוך קירות הבית אז נסו להאזין. הסימן הכי ברור להימצאות טרמיטים הוא כמובן חורים בתוך מוצרי עץ או סימנים של עץ אכול בכל רחבי הבית.

 

שיטות הטיפול? 

את השיטה ודרך הטיפול המתאימה ביותר יקבע המדביר, אך כדאי לכם לדעת באופן כללי שככל שכמות הטרמיטים בבית תהיה גדולה יותר, כך נכון להשתמש בטיפול חזק יותר ומקיף.

 

אלו הם שיטות הטיפול הקיימות

הדברת טרמיטים ללא קידוח

במקרה שבו המדביר מצליח לאתר את מיקומם המדויק של הטרמיטים והוא מזהה שאין כמות כזו גדולה של מושבות, הוא ישתמש בשיטת

הדברת טרמיטים ללא קידוח. שיטה ממוקדת יותר שבה שמים ג'ל מיוחד שהוא חומר הדברה לתעלות בוץ בהן זוהו את הטרמיטים. טיפול כזה הוא טיפול זול יחסית. בהמשך מבצעים בקרה;  שבה רצוי לשים נסורת במקומות חשודים בבית כדי לבדוק אם היא נאכלת.

 

טיפול עם קידוח

אם יש לכם הרבה טרמיטים בבית או אם לא מצליחים להעריך בדיוק את כמות הטרמיטים ואת מיקומם, רצוי להשתמש בשיטת טיפול עם קידוח.  קודחים חורים מאוד קטנים ברצפת הבית ומשאירים מרווח קטן בין כל חור. לאחר מכן, מחדירים אל החורים חומר הדברה מיוחד שמגיע עד לעומק האדמה ואחריו מזריקים חומרי אטימה כדי למנוע את הגעתם של הטרמיטים מחדש.

המחיר של הטיפול הזה די יקר, בשל הטיפול המסובך, המחיר מתייחס למספר החדרים בבית. חשוב לזכור שזהו טיפול חיוני משום שטרמיטים יכולים להשאיר נזק מאוד כבד על חומרי העץ בבית. עלות הטיפול היא בדרך כלל בין 800 שקל  ל- 600 שקל לחדר. מוזמנים לחשב כמה יעלה לכם בדיוק. הדברת טרמיטים מחיר.

אז אל תהיו שאננים, חפשו את המדביר הקרוב לביתכם וקבלו הצעת מחיר. להבא תדעו שיש גם טיפול מנע שמתבצע בזמן בניית הבית וכדאי מאוד לעשות אותו בעיקר במשרדים.

בהצלחה, מי ייתן והבית שלכם ישאר שלם.

 

בעל חיים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חבילות כבדות ראשית
רכב
איך אפשר לשלוח חבילות כבדות?

לפני כמה ימים מצאנו את עצמנו מחזיקים ב – 4 ארגזים כבדים שהיו צריכים לעבור מהמשרד שלנו אל מחסן ציוד בצפון הארץ. אנו מוכרחים להגיד שלא היה לנו ולמזכירה שלנו