מהי התזה אפוקסית ומתי כדאי להשתמש בשיטה זו?

שמעתם אי פעם על המונח התזה אפוקסית? מדובר בדרך יעילה וחדישה לטפל בתקלות בצנרות שאינן יכולות להיפתר בדרך התיקון השגרתית. מתי בדיוק האינסטלטור ייגש לשימוש בהתזה אפוקסית? המשיכו לקרוא וגלו!

 

מהי התזה אפוקסית?

התזה אפוקסית היא דרך לאטימת חורים בצנרת. ההתזה נעשית באמצעות רובוט ננסי המוחדר לצינור ומתיז חומר אפוקסי אל הנקודה אותה צריך להשלים. החומר האפוקסי הוא חומר המתקשח במהרה ויוצר שכבה חזקה המגנה על הצינור מפני נזקים.

התזה אפוקסית היא שיטה טכנולוגית ומתקדמת המאפשרת לאינסטלטור לתקן את הבעיה בלי לפרק את הצנרת ותוך גרימת נזק מינימלית. תיקון פנים צנרת ללא הרס מוזיל כמובן את עלויות התיקון, מקצר את הליך התיקון והוא נחשב ליעיל מאוד.

 

מתי משתמשים בהתזה אפוקסית?

בהתזה אפוקסית ניתן להשתמש כאשר מוצאים נזק ספציפי ונקודתי בצנרת. התזה אפוקסית היא לרוב אינה השיטה הראשונה בה יבחר האינסטלטור לתיקון בעיה בצנרת, והיא לא נחשבת לבחירה שגרתית. השיטות אותן האינסטלטור יעדיף לנסות קודם לכן היא אטימת הצנרת באמצעות פאצ' או שירוול.

ההתזה האפוקסית היא שיטה בה ישתמש האינסטלטור במקרים בהם השיטות הקונבנציונליות לא מתאימות כמו למשל במקומות בהם בעייתי להגיע לנקודה אותה צריך לתקן.

 

האם שיטת ההתזה האפוקסית יעילה לטווח הארוך?

שיטת ההתזה האפוקסית היא שיטה חזקה ועמידה לתיקון תקלות בצנרת, אך חשוב לציין שתיקונים מסיביים יותר לרוב לא יעשו בשיטה זו אלא בשיטות הצווינו קודם – שיטת הפאצ' ושיטת השירוול. שיטת ההתזה האפוקסית יותר נפוצה לטיפול בבעיות קטנות וממוקדות.

החומר האפוקסי אותו מתיזים הוא חומר עמיד בפני הלחץ הגבוה הקיים בצינורות, ואין סכנה בכך שהוא לא יחזיק לאורך זמן אם משתמשים בו בצורה הנכונה.

 

מה הם היתרונות של שיטת ההתזה האפוקסית?

קודם כל מדובר בשיטה מעולה שיכולה לסתום חורים שלא היה ניתן להגיע אליהם בשום דרך אחרת. בנוסף, מדובר בפתרון יעיל לטווח הארוך הנעשה בפרק זמן מינימלי. החומר האפוקסי הוא חומר קשיח שמשאיר את הצנרת חזקה לאורך זמן, מה שאומר שלאחר תיקון בהתזה אפוקסית אתם יכולים להיות שקטים ורגועים.

 

בחירת בעל מקצוע להתזה אפוקסית

בעת בחירת בעל המקצוע אתם צריכים לשים לב כי הוא אכן מכיר את שיטת ההתזה האפוקסית וכי יש בידו את הטכנולוגיה לבצע תיקון בצנרת בשיטה זו. ההתזה האפוקסית היא שיטה מתקדמת הדורשת מיומנות ולכן כדאי לחפש בעל מקצוע שמבין בתחום זה באופן מוחלט.

 

האם תיקון בהתזה אפוקסית הוא יקר?

תיקון בהתזה אפוקסית הוא זול משמעותית מתיקון הדורש הרס של הצנרת. מדובר בחיסכון אדיר של זמן ושל משאבים, שכן אין כבר צורך לחפור באדמה ולהגיע אל הצנרת עצמה. כמובן שאותו החיסכון בזמן יתבטא גם במחיר שתשלמו עבור התיקון.

תיקון פנים לא הרסני של צינורות

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מסיבת רווקות
אירועים
4 רעיונות למסיבת רווקות

החברה הכי טובה שלך מתחתנת? מזל טוב! אם הגעת לכאן, כנראה שקיבלת אחריות גדולה מאוד – הכנת מסיבת הרווקות. מדובר בתפקיד חשוב, שכן, את תצטרכי לדאוג לכך שהכלה תהיה שמחה

עריכת דין
גירושים בשנת 2021 – כיצד מתמודדים אחרת?

השנה היא כבר שנת 2021, ואין ספק שדברים השתנו פה בכל רובדי החיים. גם נושא כמו גירושים עבר מטמורפוזות לאורך השנים, וההתייחסות כלפיו בעידן הנוכחי שונה מההתייחסות אליה זכה בתקופות