מהי חברה זרה מבחינת הדין האמריקאי?

בבחינת הדין האמריקאי והמיסים שחובה לשלם כתוצאה מהכנסות ופעילות עסקית באמריקה, יש הבדל בין חברה זרה שפועלת בתחום ארצות הברית, לבין חברה שאינה זרה.  כל חברה זרה, כלומר חברת שאינה אמריקאית, שפותחת סניף או פועלת בתחומה של ארצות הברית, צריכה להיענות למספר נהלים ולהכיר את החוק מקרוב.

כדי לא להסתבך מבחינה חוקית ופיננסית חשוב להכיר מה גובה המס שנדרש בארצות הברית, וכן גם בארץ המקור. לפניכם קצת על מהי חברה זרה מבחינת הדין האמריקאי?.

 

מה היא חברה זרה בארצות הברית?

חברה זרה, היא חברה שמקורה אינו בארצות הברית אלא במדינה אחרת, אך היא כן מקיימת פעילות עסקית בארצות הברית. חברה זרה היא הגדרה, שמחייבת גם דרכי פעולה מסוימות בהתאם לה, שיהיו שונות מהגדרות עסקים אחרות בארצות הברית כמו חברה, חברה שקופה, שותפות וכדומה.

חברה זרה בארצות הברית צריכה להיענות לנהלים ולחוק המתאימים להגדרתה, ולדווח ולשלם גם את המיסים המתאימים לכך. לעוד מידע וליווי במס חברות זרות – מס אמריקה תעמוד לשירותכם.

 

מה חובת המס שחלה על חברה זרה?

בארצות הברית, חובת המיסים והדיווח על הכנסות, שונה בין חברה זרה שאינה אמריקאית, לבין חברה שהינה אמריקאית במקורה – וחלות עליהן חובות שונות. חברה זרה, חייבת לדווח למס ההכנסה האמריקאי על הכנסותיה שמקורן בתוך ארצות הברית.

לעומת חברות אמריקאיות שצריכות לדווח ולשלם מיסים גם על הכנסות מחוץ לאמריקה, חברות זרות שפועלות בתחומה חייבות דיווח ותשלום מס רק בנוגע לפעילות בתוך ארצות הברית עצמה.

 

כיצד חברה זרה צריכה לבצע דיווח מס?

חובת הדיווח ותשלום המיסים שחלה על חברות זרות בארצות הברית, צריכה להתבצע על ידי הגשה של טופס F- 1120. הטופס מצריך מילוי של פרטים, צירוף מסמכים מתאימים, והצהרות על ההכנסות, הרווחים, הניכויים ושאר נתונים פיננסיים הקשורים בפעילות העסקית של החברה הזרה בארצות הברית.

 

מה גובה המס שחברה זרה חייבת בו?

חברה זרה חייבת במס על הכנסותיה בתחומי ארצות הברית – בשיעור של 21 אחוזים, בדומה למס שנדרש מהחברות המקומיות שמקורן כן בארצות הברית. לעומת חברות מקומיות, חברה זרה לא זכאית כלל להטבות שונות שכן מגיעות לחברות מקומיות. לעומת המיסים שחייבת החברה הזרה בארצות הברית, ייתכן והיא תידרש למסיים נוספים בארץ מקורה. חברות ישראליות דורשות מס מועט בנוסף על המס שדורשת ארצות הברית.

 

מה גובה המיסוי שישראל דורשת מחברות ישראליות באמריקה?

חברות ישראליות שפועלות בארצות הברית, חייבות כפי שהצגנו במס בשיעור של 21 אחוזים, לידי רשות המיסים בארצות הברית. אך מעבר לזאת, יש צורך גם בתשלום מיסים לישראל, מאחר ומדובר בחברה ישראלית. בהתאם לחוק הישראלי ולהסכמה בין ישראל וארצות הברית, חברות ישראליות יצטרפו להוסיף 4 אחוזי מס נוספים לרשות המיסים בישראל, ולהשלים את המיסים לכדי 25 אחוזים.

החוק האמריקאי

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שטר חוב
כללי
6 חסרונות לשימוש בשטר חוב

שטר חוב נחתם על ידי שני צדדים – חייב ונושה. לרוב, מדובר על שוכר דירה ועל משכיר הדירה. המטרה של שטר החוב היא להוות בטוחה עבור המשכיר, למקרה בו השוכר

ייעוץ בהקמת עסק​
מאמרים כלליים
ייעוץ בהקמת עסק​ – מה לקחת בחשבון?

הקמת עסק היא עסק לא פשוט בכלל, ובמבט ראשוני התהליך הזה באמת יכול להראות כמאיים וזר, במיוחד אם מדובר בעסק הראשון שלכם. בדיוק מהסיבה הזו, רבים בוחרים לשכור שירות של