מה חשוב לזכור כשבוחרים אמן חושים לאירוע?

תוכנית עבודה וההערכות מוקדמת הם שני מושגי-קסם בארגון אירועים. בלחץ של הרגע האחרון עלולים ליפול בין הכיסאות ערכים חשובים ובהיעדרם האירוע עלול להשתבש. ניסחנו עבורכם את הליסט התמציתי לבחירה וארגון של אירוע הכולל הופעה של אמן חושים. המידע הרלוונטי כאן, בפוסט קצר ולעניין.

 

בחירת אמן חושים

על מנת לבצע בחירת אמן חושים מוצלחת יש לקבל המלצות ממקורות מהימנים מבני משפחה, חברים ומכרים שחוו הופעה שלו בלייב, לבדוק את רמת הדירוג בגוגל ולבקש מהאמן עצמו סרטונים שלו בביצוע הופעות דומות. אין כמו חיווי בלתי אמצעי של רמת האמן על מנת לסייע בבחירת האיש המתאים לתוכנית מנטליזם עבור אירוע מוצלח.

 

סידור מבנה מקומות ישיבה מתאים להופעה

לפני האירוע יש לבחור באולם אירועים בו ניתן לארגן מקומות ישיבה בסגנון "תיאטרון". זהו המבנה המתאים ביותר לישיבה: הנוכחים צופים פרונטלית באמן וקשובים להופעה היטב. בהזמנת אמן חושים יש לקחת בחשבון כי ישיבה סתמית בה כל אורח מניח את כסאו באופן אקראי בחלל, עלולה לפגום באפקט המקצועיות של המופע ולחבל בחוויה.

 

ארגון סאונד, מסך ותאורה

יש לבדוק עם אמן החושים מי אחראי על הפן הטכנולוגי באירוע. במידה והאמן נוטל על עצמו את האחריות זה אמנם יתבטא במחיר, אבל יסיר מכם עול. אם האחריות מוטל עליכם חשוב שתבחרו בציוד מקצועי איכותי ותוודאו את תקינותו לפני האירוע. אין להשתמש בשיטת ה"סמוך" כיוון שתמיד בשעת מעשה אחד הכבלים נעלם והחיבור המתאים מגלה עקשנות ואינו מתעורר לחיים.

 

התייעצות עם אמן החושים לגבי לו"ז האירוע

מופע של אמן חושים מקצועי הוא חלק מרכזי באירוע ויש לפנות לו מספר שעות לפי הנחיות אמן החושים. חשוב לערוך את המופע באמצע האירוע על מנת לשמור על קשב ותשומת לב מצד הקהל וכן כדי שרב המשתפים יוכלו להשתתף ולא ייאלצו לעזוב את המקום באמצע.

יש לדאוג שהמופע יסתיים בשעה מוגדרת מראש על מנת למנוע סיום האירוע בשעה מאוחרת או החמצה של חלקי אירוע נוספים. הקפידו לערוך לוח זמנים הגיוני, גדוש ומלא עניין על מנת לגרום להנאת האורחים. מנגד, יש להימנע מעודף פעילות מעיק. בנוסף יש להזמין איש מקצוע מאזור הפעילות לחיסכון בזמן ובעלויות נסיעות. כך לדוגמה באירוע במרכז יש לבחור אמן חושים במרכז.

 

למעוניינים: סכמו עם אמן חושים על הנחיית האירוע

באירועים שונים יש שיעדיפו לתת את הנחיית האירוע לאמן מקצועי. במקרה כזה יש לסכם את האמן לקראת אירוע ולתאם ציפיות. מומלץ לחתום על ההסכם עבודה הכולל פירוט תפקידי האמן באירוע לצד מחיר העסקה על מנת למנוע אי הבנות.

 

בחירת אמן חושים מקצועי

על מנת למקסם את האירוע יש לבחור באיש מקצוע איכותי, אמין, מקצועי, אנרגטי וכריזמטי הנמנה על קהילת חברי אגודת הקוסמים. קוסם בעל יכולות תקשורת גבוהות לצד מיומנות, נסיון והשקעה יוכל להרים לכם את האירוע ולהגדירו כבלתי נשכח.

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עורך דין
אופנה
למה חשוב לשים לב כשבוחרים לוק לעבודה?

בכל מקומות העבודה, הכל מהייטק ועד עריכת דין, בחירת לבוש היא משמעותית מאוד משום שהבגדים שאתה לובש הם מה שאתה משדר. על אף שיש צורך לשדר תכונות אחרות, בהתאם לסוגי

בית פרטי
לבית ולגינה
3 דברים שישפרו לכם את החיים

המאה הנוכחית גורמת לאנשים רבים לחפש דברים חדשים שיאפשרו להם לחיות את החיים על הצד הטוב ביותר. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלנו לצאת ולבדוק מהם הדברים שיכולים לשפר