מה עושים כשמפתחות הרכב הולכים לאיבוד?

לאבד את מפתחות הרכב זוהי אחת מהסיטואציות שעלולות להיות הכי מתסכלות עבור אדם במהלך שגרת היום שלו, במיוחד אם הוא ממהר להגיע למקום כלשהו, או שכבר מאוחר בלילה ואתם רק רוצים להגיע הביתה (אך אתם עומדים חסרי אונים ליד האוטו, ללא המפתח). איבוד מפתח הרכב יכול לקרות לכל אחד מאיתנו, אך גם למצב המתסכל הזה יש פתרונות שעומדים לרשותכם!

 

יצירת קשר עם מנעולן מוסמך

סביר להניח שגם אם איבדתם את המפתחות לרכב, הטלפון הנייד שלכם עדיין ברשותכם. לכן, הדבר הראשון שמומלץ לעשות כאשר גיליתם שאיבדתם את המפתחות לרכב שלכם, הוא ליצור קשר עם מנעולן מוסמך ומקצועי.

מנעולנים מקצועיים עובדים מסביב לשעון, לאורך כל שעות היום ובכל יום מימות השבוע – כך שלא משנה מתי תזדקקו לעזרתם, הם תמיד יהיו שם כדי להציל את המצב. על מנת ליצור קשר עם מנעולן 24/7, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של חברת "מנעולן עכשיו", והמנעולן יעמוד לשירותכם מיד.

 

מה מנעולן מוסמך יכול לעשות במקרה של אובדן מפתחות הרכב?

כאשר מפתחות הרכב אבדו, למנעולן יש שתי דרכים עיקריות בהן הוא יכול לפעול. הדרך הראשונה היא שחזור המפתח של הרכב, בהתאם לגודל ולצורה של הסוויץ' הקיים ברכב שלכם. זוהי הדרך הקלה והפשוטה יותר, שבה תוכלו לקבל מפתחות חדשים לרכב יחסית במהירות. עם זאת, פתרון זה עלול להיות מעט יקר (לרוב נע בטווח המחירים שבין 300 ל- 900 ₪).

הדרך השנייה, והמעט מסובכת יותר, היא פירוק הסוויץ' הקיים ברכב שלכם, והחלפתו בסוויץ' חדש, תוך התאמת מפתח לסוויץ' החדש. בדרך זו תוכלו להיות בטוחים שאף אחד אחר מלבדכם לא יוכל להתניע את הרכב שלכם, במידה והוא מצא את המפתחות הישנים שאבדו לכם.

זוהי גם הדרך שלרוב תהיה זולה יותר, כאשר טווח המחירים בדרך כלל יהיה בין 270 ל- 400 ₪. עם זאת, זוהי דרך שתדרוש מהמנעולן יותר זמן והתעסקות, ותיקח זמן רב יותר לביצוע.

הבחירה בכל אחת מהדרכים תלויה בעיקר בכם, במחיר אותו אתם מוכנים להשקיע בהתאמת מפתח חדש לרכב, ובמידת הדחיפות בה אתם זקוקים לרכב. אם אתם זקוקים לרכב במהירות האפשרית, ייתכן שעדיף יהיה לבחור באופציה הראשונה והמהירה יותר.

 

מה מומלץ לוודא בטרם מזמינים מנעולן?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שהמנעולן הוא מקצועי ואמין, ומבצע את עבודתו בצורה הטובה ביותר, מומלץ לוודא שהוא אכן מומחה בתחום שבו אתם זקוקים לו (במקרה זה – פריצה לרכב והחלת הסוויץ' או שכפול המפתח).

בנוסף, מומלץ לוודא שלמנעולן יש תעודת הסמכה, שמראה שהוא עבר את ההכשרה הדרושה על מנת לעסוק במקצוע, וכן שיש לו תעודת יושר מהמשטרה – שמעידה על כך שמדובר באיש מקצוע אמין, שניתן לסמוך עליו ולבטוח בו.

מפתח

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חליפה
אופנה
למה חשוב לשים לב כשבוחרים לוק לעבודה?

בכל מקומות העבודה, הכל מהייטק ועד עריכת דין, בחירת לבוש היא משמעותית מאוד משום שהבגדים שאתה לובש הם מה שאתה משדר. על אף שיש צורך לשדר תכונות אחרות, בהתאם לסוגי

תכנאי
בעלי מקצוע
תיקון נזילות בבית פרטי – מהם השלבים

נזילת מים היא אחת מבעיות התשתית המורכבות ביותר מכיוון שהיא קשה לאבחון בשלבים הראשונים ולכן עלולה להתדרדר לאורך הזמן ולהתפתח לבעיה בהיקף רחב מאוד. ברוב המקרים תזהו את הנזילה כשהנזק

חדר שינה
עיצובים לבית
עיצוב חדר השינה והמטבח: 3 טיפים מרכזיים

חדר השינה והמטבח הם שני החללים החשובים ביותר בכל בית, ולכן יש לשים דגש משמעותי על העיצוב שלהם. המומחים שלנו מעניקים לכם את שלושת הטיפים החשובים ביותר בכל הנוגע לעיצוב

קינוח
נותני שירות
דוכני מזון לכל סוגי האירועים

מפיקים בקרוב אירוע עסקי? או שאולי יש חגיגה אחרת שאתם אחראים עליה ותוהים מה עליכם לעשות כדי שהעניין יצליח? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. למעשה כל אדם שרוצה