מוצרים שווים לבית

במציאות של היום, סביר להניח שנתקלתם בפרסום ברשתות החברתיות, בטלוויזיה או אפילו סתם באחת החנויות ברחוב בפריט כלשהו שיכול להפוך את חיי היום יום שלכם והפעולות השונות שאתם מבצעים בכל יום לפשוטים יותר לביצוע ואתם מצטערים שלא רכשתם אותו.

בין אם זה להכין סלט או פתרון אחסון כלשהו, משימות מסוימות ביום יום יכולות להתבצע הרבה יותר מהר עם המוצרים הנכונים, כאלה ששווה שיהיו בכל בית.

אתם עשויים לחשוב שכבר הכרתם את הכל אבל קיימים מוצרים שעשויים להפתיע אתכם. החל מפריטים שיכולים לעזור לנקות את הבית שלכם בתוך דקות ועד לעזרי אחסון שבטח אפילו לא ידעתם על קיומם, הנה מספר דוגמאות שיהפכו את החיים שלכם לנוחים, יעילים ונחמדים הרבה יותר

  1. מכסי סיליקון לאיטום קופסאות – מכסי סיליקון המיועדים לשמירה על שאריות האוכל רעננות וניתנות לזיהוי בקלות במקרר. הם נמתחים ובטיחותיים לשימוש במיקרוגל, כך שתוכלו להביא אותם לעבודה או ללימודים מבלי לדאוג לשפיכה של נוזלים או לכלוך של התיק. ניתן לשטוף אותם באמצעות המדיח והם ידידותיים לסביבה.

 

  1. קופסת אחסון לאבוקדו – האתגר הקשה ביותר לאוהבי האבוקדו הטרי והגואקמולי הוא לשמור על טריות האבוקדו כאשר לא אוכלים את כולו. לכן קופסת אחסון לאבוקדו, האטום לריח דוחף את כל האוויר החוצה ברגע שהוא נעול במקום, מה שמסייע במניעת השחמה. תהליך זה מסייע לשמור על רעננות האבוקדו למשך זמן רב יותר ממה שמכולה ממוצעת עשויה.

 

  1. קוצץ בצל לרגישים – אם כבר עסקנו באוכל, מוצר המיועד לרגישים לאדי הבצל. קוצץ בצל העשוי עם דיסקיות פלדת אל חלד מוקשח במיוחד, המאפשרים לפרוס ולהפוך לקוביות בצל ואינספור ירקות קשים אחרים בתנועה קלה אחת מהניסיון הראשון. אך מכיוון שהקוצץ הזה מחובר למכל אחסון שתופס את כל אותם חתיכות חתוכות לקוביות, תוכלו אפילו לחסוך זמן הכנה בעתיד. המכולה יכולה להכיל עד ארבע כוסות והיא גם בטוחה למדיח כלים, מה שמקל על תחזוקה.

 

  1. מנקה חלונות דו צדדי – עבור אלו הגרים בדירה בבניין מגורים ולא מתאפשר להם לנקות את חלקו החיצוני של החלון (באופן יסודי כמובן), מנקה חלונות זה משנה את חייהם ומאפשר לנקות את החלק החיצוני והפנימי במקביל ללא סיכונים מיותרים. מנקה זה כולל ארבעה מגבים, שניים מכל צד, יחד עם מגנטים אדירים ונדירים עוצמתיים, המאפשרים לקרצף אפילו את הלכלוך הכבד ביותר משני צידי החלון, כך שתנקו את החלונות החיצוניים מבטיחותכם בתוך חדר.

אחד הדברים הנהדרים כיום הוא האופציה לקניות ברשת והאפשרות שתוכלו לסמוך על ביקורות ממשתמשים אחרים כדי להבין עד כמה דבר מסוים מסייע לייעל תהליכים מסוימים. היכנסו לאתר "בול עץ" בכתובת https://booletz.co.il לצפייה בקטלוג רהיטים איכותיים במיוחד ושווים במיוחד שכל בית צריך ובביקורות של לקוחות מרוצים.

איש מנקה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם