מידע קריטי לרוכשי דירות 2022

מעוניינים לרכוש דירה חדשה? מרגישים שאתם מסתבכים בשוק הנדל"ן הישראלי? כשמדובר בשוק הנדל"ן ובעסקאות כל כך גדולות וחשובות, חשוב לדעת כמה שיותר על מנת לוודא שעשיתם את הדבר הנכון. ריכזנו עבורכם את הדברים החשובים ביותר שעליכם לדעת לפני שאתם רוכשים דירה ב-2022.

 

רוכשים דירה? אתם צריכים עורך דין

היום עבור כל עסקה צריך ליווי של עורך דין, במיוחד כשמדובר ברכישת דירה. מדינת ישראל מטילה חוקים רבים באשר לרכישת דירה ולכן עורך דין צמוד ידאג שלא תעברו ללא ידיעה על שום חוק ויגן על מימוש זכויותיכם. עורך הדין גם יברר פרטים חוקיים לגבי הדירה שאתם רוכשים ויוודא שמדובר בעסקה כשרה ושלא נפלתם לתוך תרמית. מעבר לחשיבות של עורך דין בתהליך הרכישה, חשוב גם שיהיה לכם עו"ד ייפוי כוח מתמשך.

עורך דין מסוג זה יהיה עורך דין אשר יוודא שבמידה ותגיעו למצב בו לא תוכלו לקבל החלטה על הדירה החדשה שרכשתם, כל העיסוק בה וההחלטות שיתקבלו לגביה יהיו לפי רצונכם. איש מאתנו אינו חוזה את העתיד ולכן לא נדע האם ומתי נגיע למצב כזה, ולכן כדאי לוודא שהנושא הזה יהיה מטופל מבעוד מועד.

 

הכירו את מי שתלווה אתכם שנים ארוכות – המשכנתא

כל מי שרוכש דירה יודע שיצטרך לקחת משכנתא שתלווה אותו למשך שנים ארוכות, אבל מעטים מבינים את החשיבות שבלקיחת משכנתא בצורה חכמה. המשכנתא נלקחת לשנים ארוכות ולכן זו ההלוואה הכי גדולה שתיקחו בחייכם. התייעצות עם אנשי מקצוע לפני לקיחת המשכנתא, הבנה של ההון הראשוני הנדרש, בדיקה לגבי המסלולים הקיימים ובחירה במסלול המתאים לכם – כל אלו יעזרו לכם משכנתא בצורה טובה יותר. במיוחד ב-2022 כאשר מצב הבנקים משתנה כל כך וכן המדדים, חשוב לוודא שלקחתם משכנתא שתהיה הכי משתלמת עבורכם ושאתם מודעים להנחיות בנק ישראל בנושא.

 

הכירו את תנודות השוק

שוק הנדל"ן עובר שינויים רבים לאורך הזמן, ובשנה האחרונה ניכר זינוק במחירי הדירות בעיקר בשל מחסור בדירות. כשאתם קונים את הדירה החדשה שלכם, כדאי שתכירו את השוק ותבינו מה המצב הנוכחי. התיעצו באנשי מקצוע וודאו שרכשתם דירה משתלמת שערכה עתיד לעלות עם הזמן ושתוכלו אפילו להרוויח ממנה בעתיד.

 

אם חשבתם ששילמתם מספיק, חכו שיגיע מס הכנסה

שנת 2022 הביאה איתה שינויים ובשורות רבות ואחת הגרועות שבהן היא עלייה בגובה המיסים במדינה, בעיקר בשל המשברים שעברו על השוק הישראלי. לכן כשאתם רוכשים דירה חדשה, חשוב שתיקחו בחשבון גם את מס הרכישה שיידרש מכם לשלם וכן מיסים נוספים שעלולים להופיע. ככל שתצליחו להיערך מראש לתשלומי המיסים ותדעו לחשב זאת, וכן תדעו כמה תוציאו על הוצאות נוספות שברכישת דירה, כך תדעו למשוך מהמשכנתא סכום מדויק יותר ולא תגיעו למצב של מחסור בכסף וכניסה לחובות מיותרים.

דִירָה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עברתי תאונה בעבודה - מה סדר הפעולות?
עריכת דין
עברתי תאונה בעבודה – מה סדר הפעולות?

תאונת עבודה היא תאונה או פגיעה שחלה במהלך העבודה, בדרך אליה וממנה, או בעקבותיה ככלל. תאונת עבודה יכולה להיות הן תאונות ופגיעות ממשיות, הן מחלות מקצוע וחשיפה לחומרים מסוכנים בעבודה,

ארפיל טכנולוגיות
טכנולוגיה
3 פתרונות תעשייתיים שישפרו לכם את החיים

מי שעוסקים בתחום התעשייה, מוצאים את עצמם לא פעם תרים אחר פתרונות מתקדמים שיקלו בהתנהלות העסק. עובדה זו התגלתה לנו לאחרונה כששוחחנו במקרה עם בעלי עסקים מתחום זה. התגלה לנו