מעשנות בשרים המומלצות בעולם

בגלל שאין עדיין יום בינלאומי לחובבי בשרים, החלטנו שהגיע הזמן להקים אחד כזה. לכן, יצאנו בסדרת מדריכים מיוחדת שתעסוק בהמלצות על נתחי בשרים, גרילים ואביזרים להכנת בשר. המדריך הנוכחי הוא ה – 3 בסדרת המדריכים שלנו והפעם נעסוק במעשנות בשרים שמומלצות על ידי קרניבורים ברחבי העולם. קראו את השורות הבאות ותגלו מהן המעשנות האלו, איפה אפשר להשיג אותן ולמה הן כל כך מומלצות?

 

הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך ליווי מטעם גורמים חיצוניים שסייעו לנו להבין מהן המעשנות המומלצות ביותר בעולם. במדריכים הקודמים למדנו שהדרך הטובה ביותר להגיע למסקנות שנוגעות לגורמים חיצוניים היא באמצעות כתיבת סקרים ופוסטים ברחבי הרשתות החברתיות.

הפעם, היינו צריכים להגיע אל קהל בינלאומי, כך שמצאנו את עצמנו מפרסמים סקרים בקבוצות של קהל אמריקאי, אפריקאי ואנגלי. עשינו זאת כדי לקבל כמה שיותר תשובות בנושא שיאפשרו לנו להכתיר את המעשנות שבאמת מומלצות בידי אלו שנמצאים אי שם בגולה.

 

המעשנה המומלצת ביותר בעולם שהגיעה אל המקום ה – 1 : מעשנת ווד פלאט 700D

רבים מהגולשים בחרו במעשנה זו. לדבריהם, הם יודעים לא מעט על מעשנות בשרים. מרביתם ציינו שהם מרגישים שפים אמיתיים כשהם משתמשים במעשנה. כך שכנראה יש בה משהו מקצועי מאוד שגורם לאנשים להרגיש כך. בנוסף לכך, היו מי שטענו שהם בחרו דווקא בה כי היא אחת המעשנות שקל לתפעל אותה, גם ללא ידע מקדים. חשוב לציין שמבדיקה שערכנו יש על המעשנה הזו 3 שנות אחריות, כך שיש סיכוי שמדובר ביתרון נוסף שאפשר לה להגיע אל המקום ה – 1 והמכובד ברשימה.

 

המעשנה המומלצת ביותר בעולם שהגיעה אל המקום ה – 2: מעשנת ווד פלאט 450A

קיבלנו את התמונה של המעשנה שהגיעה אל המקום השני ממש במקרה. אחד הגולשים ציין בפנינו שהוא בחר אותה בעיקר בגלל העיצוב הייחודי שלה. כך שאנחנו מוכרחים לציין שמהבחינה הזו, אפשר להבין מדוע היא הגיעה למקום מכובד שכזה. שכן, היא באמת מאופיינת בעיצוב ייחודי. בנוסף, קיבלנו לא מעט יתרונות שבאים לידי ביטוי ברכישה ובשימוש בה, למשל:

  • היא מגיעה עם כיסוי איכותי שמגן עליה בתנאי חוץ
  • מגיעה עם אחריות
  • קלה לתפעול

 

המעשנה המומלצת ביותר בעולם שהגיעה אל המקום ה  – 3: מעשנה קרמית 33 D-EGG

המעשנה המיוחדת שמעוצבת להפליא הגיעה אל המקום השלישי והאחרון שלנו. מעשנה זו נחשבת לקומפקטית יחסית ורבים ציינו שזהו היתרון המשמעותי ביותר עבורם. שכן, חשוב להם שתהיה להם מעשנה שניתן להעביר ממקום למקום ברחבי הבית (מהמרפסת אל הגג וכו').

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את כל הפרטים אודות מעשנות בשרים שהומלצו על ידי גולשים מרחבי העולם. כעת, נותר לנו רק לאחל לכם שתצאו להכין בשר, לנו לפחות יש חשק לזה כרגע.

מעשנות בשרים

 

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בר פינוק במקלחת
כללי
לא מה שחשבתם: מה הוא מוט פינוק?

העיצוב של האמבטיה יכול להיות מושלם, אולם לא פעם אנחנו מרגישים שהיינו יכולים לשדרג את חווית השימוש בה. אחד הכלים שמאפשרים לנו לעשות את זה הוא מוט פינוק איכותי. המוט

אותיות
דיגיטל
איך הופכים להיות מומחה בקידום אתרים?

קידום אתרים הוא שם כולל למגוון פעולות שכל אתר אינטרנט של עסק כלשהו המעוניין להציע מכירה של מוצרים ושירותים גם דרך רשת האינטרנט, יכול לבצע. לבתי עסק רבים ישנן מחלקות