מתכונים עסיסיים לבשר על האש

רוצים להעניק למשפחה ולחברים את העל האש הטוב ביותר? המומחים של חברת וובר מציגים לכם מספר מתכונים אשר ללא ספק ישדרגו לכם את החוויה ללא הכר.

על האש לכל המשפחה והחברים – דגשים חשובים

על מנת שתוכלו להעניק לבני המשפחה כמו גם החברים את העל האש הטוב ביותר, אין כל ספק כי נושא הציוד הוא נושא חשוב אשר עליו יש לשים את הדעת. למעשה, מסבירים המומחים של חברת וובר, החברה המובילה כיום בענף הרגילים בישראל כי הפיתוחים השונים של גרבילים מקצועיים אשר מתבססים על מיטב הטכנולוגיה מאפשרים להעניק חווית על האש ייחודית אשר תקפיץ לכם את הארוחה ללא הכר. בנוסף, מסבירים המומחים כי שילוב של חומרי גלם איכותיים מהווים את האופציה הטובה ביותר בעבורכם ובעבור בני המשפחה, כאשר במידה ואתם רוכשים בשר איכותי וטרי אין סיבה כי הבשר שלכם לא ייעשה ברמה הגבוהה ביותר. על כן, המומחים של וובר אספו בעבורכם מספר מתכונים אשר יהפכו את הבשר שלכם לעסיסי, איכותי ובעיקר – טעים להפליא.

תבלינים

מתכונים עסיסיים לעל האש מפי המומחים של חברת וובר

ע"פ המומחים של חברת וובר, הכנת בשר עסיסי מחייבת מיומנות כמו גם מקצועיות, ולכן אספו בעבורכם המומחים מספר טיפים קלים אשר יקלו על חייכם ויאפשרו לכם להעניק לעצמכם כמו גם לבני המשפחה והחברים את הבשרים הטובים ביותר:

  • שיפודי בקר עסיסיים – לצורך המתכון יש לרכוש 500 גרם של נתח קצביים של אנטרקוט או סינטה, רוטב סויה, רוטב סאקה, סוכר חום, שורש ג'ינג'ר וקורנפלור. לאחר שרכשתם את כל המוצרים יש לשים את כל המרכיבים בסיר קטן ולהביא אותם לרתיחה עד כ 45 דק', כאשר במהלך הרתיחה יש לערבב את החומרים. לאחר שכלל החומרים התאדו, יש להכניס חצי כפית של קורנפלור אל תוך התערובת ולערבב עד שהרוטב הופך לסמיך. ניתן להוסיף גם סוכר ע"פ הטעם, אולם יש לשים לב כי בגלל רוטב הסקה הטעמים הם חזקים מאוד. לאחר העברת הבלילה דרך מסננת, יש לחתוך את הבשר לרצועות של חצי ס"מ, ולשפד את הבשר. לאחר חימום הגריל, יש להניח את השיפודים כ 2 דקות מכל צד, עד לצריבה.
  • שיפודי פרגית – יש לרכוש כקילוגרם של פרגיות מפורקות וטריות, שום שלם, גבעולי נענע, סומאק, מיץ לימון, שמן, מלח מים ופלפל שחור גרוס. יש לקצוץ עד כמה שאפשר את השום, להעביר לקערה ביחד עם עלי נענע ולהוסיף גם סומאק, מיץ ושמן זית, ולהוסיף מלח ופלפל ע"פ הטעם. לאחר מכן יש לחתוך את הפרגית לנתח אחיד, להשרות אותם למשך כמספר דקות ברוטב ולאחר מכן להניח את השיפודים על הגריל למשך מספר דקות. מעוניינים לקבל מתכונים ולרכוש גריל מקצועי? הקלק לפרטים.
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הדברה
הדברה
הבדלים באזורי הדברה

הדברת מזיקים היא תחום מקצועי שלם ומורכב. לכן לכל אזור הדברה תהיה שיטת הדברה שונה. אין דומה הדברה שמבוצעת במרחב הביתי, היכן שאנשים ישנים ואוכלים, להדברה שנעשית בשטח חקלאי פתוח

4 דברים שחובה לוודא בתהליך ההיכרות
כללי
4 דברים שחובה לוודא בתהליך ההיכרות

בנוגע להיכרויות אונליין בימינו, ישנם כמה דברים חשובים שכדאי לזכור, ויודעים מה, לא רק לזכור אלא לדעת כיצד לצפות מראש. נעבור בשורות הבאות על כללי זהב וטיפים שייקחו את הדייטים

משקל
עריכת דין
2 קריטריונים להגשת תביעת נזיקין

אם מטרת המשפט הפלילי היא להרתיע, להעניש ולשקם, הרי כשמדובר בתביעת נזיקין, הדגש המרכזי הוא על הניזוק. הפיצוי הכספי הינו הסעד העיקרי בתביעת הנזיקין ומטרתו להשיב את הניזוק למצב שהיה