מה ההבדל בין עוקבים טבעיים לבין עוקבים שקונים לאינסטגרם

האינסטגרם הפך מכבר להיות אחת הפלטפורמות הפופולאריות לשיווק דיגיטלי. כתוצאה מכך, חברות שיווק, עסקים קטנים וגם אנשים פרטיים רוצים להפוך למשפיעני רשת והדרך לעשות זאת היא באמצעות העברת תכנים לעוקבים שלהם, וכמה שיותר עוקבים כך יותר טוב.

 

למה כמות העוקבים היא חשובה כל כך?

כל מי שנכנס לרשתות החברתיות, רוצה להיות פופולארי. יש את אלו שרוצים זאת, בשביל הערכה העצמית או בשביל הכיף האישי שלהם ויש את אלו שהופכים את האינסגרם שלהם לעסק רווחי או לפלטפורמה שיווקית לעסק אחר.

בשביל להניב את ההצלחה השיווקית שיכולה להתבטא בדרכים רבות כמו: מכירות של מוצר או שירות ותשלום על פרסום, חשוב מאוד לחשוף את התוכן שלכם לקבוצה רחבה ככל הניתן של עוקבים. יתרה מכך, חשוב שאותם עוקבים יתעניינו במוצר או השירות שלכם, כך שהם גם יביאו איתם עוקבים חדשים.

 

מהי קניית עוקבים?

היות וכמות העוקבים באינסגרם הפכה למדד כה חשוב של הפופולאריות, ישנן חברות רבות המתחזקות עוקבים, ישנם עוקבים פיקטיביים וישנם עוקבים אמיתיים (שבדרך כלל משלמים להם על כל עמוד "שכופים" עליהם לעקוב אחריו). ניתן לקנות כמויות משתנות של עוקבים, ממספר עשרות ועד אלפים.

 

מספר העוקבים ביחס לפעילות בעמוד

חשוב מאוד לזכור, שהעוקבים הקנויים (וזהו ההבדל העיקרי ביניהם לבין העוקבים הטבעיים), אינם עוקבים אשר הגיעו לעמוד שלכם מתוך עניין ורצון לעקוב אחריכם. בין אם מדובר בפרופילים פיקטיביים שאין בהם כל פעילות ולכן הם גם לא מגיבים או עושים לייקים על התוכן שלכם.

ובין אם מדובר על עוקבים אמיתיים אך כאלו שהתוכן שלכם אינו רלוונטי להם. במצב זה, העוקבים הללו ירשמו לכם בתור הכמות של העקובים, אך גם אלו לא יבצעו פעולות בעמוד שלכם ולא יתרמו ליחס עוקבים לייקים שלכם.

יחס עוקבים לייקים הינו מדד אשר מגדיר עד כמה פעיל באמת העמוד שלכם. אם יש לכם 500 עוקבים ככל הנראה שלכל פוסט ממוצע שלכם יהיו בין 50 ל-100 לייקים, אך אם יש לכם 500 אלף עוקבים צפויים להיות לכם כמה אלפי לייקים בעמוד.

 

עוקבים קנויים הם רק פלטפורמה לקבלת עוקבים טבעיים ולא תחליף

חשוב מאוד לזכור, העוקבים הקנויים אינם פתרון קסם והם אינם תחליף לעוקבים הטבעיים שלכם. העוקבים הטבעיים הם אלו שיתעניינו בתוכן שלכם, יעשו לכם לייקים ויגיבו. ולבסוף גם אלו שירכשו את המוצר שאתם מנסים לשווק.

לעוקבים הקנויים יש חשיבות גדולה בעיקר כשאתם מרגישים שנתקעתם ואינכם מצליחים להתקדם מבחינת כמות עוקבים ובעצם "לפרוץ". בדרך כלל אנשים בוחרים לעקוב דווקא אחרי פרופילים פופולאריים מראש ולא כאלו שיש להם מספר נמוך של עוקבים.

על ידי קניית עוקבים, תוכלו לגרום לעוקבים טבעיים להתעניין בכם יותר. אך חשוב לזכור שללא תוכן רלוונטי, עדכני ומתאים, העוקבים הטבעיים לא ימשיכו לעקוב אחריכם ואתם עשויים למצוא את עצמכם בנקודת ההתחלה.

 

 

רשת חברתית

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שיפוץ המזגן
נותני שירות
לטפל במזגן לפני הקיץ

אין עוררין על כך שהקיץ הישראלי הוא קשה ולא פשוט, והנחמה היחידה במהלך היום היא ההגעה הביתה כאשר המזגן מופעל

חדר עם רופאים
רפואה ובריאות
התיישנות ברשלנות רפואית

נפגעתם מרשלנות רפואית? מכירים מישהו שנפגע מרשלנות רפואית? אל תמהמהו, חשוב שתדעו לעמוד על זכויותיכם בזמן, כדי שתוכלו להגיש תביעה כנגד הרופא או נותן השירות הרשלן. במאמר זה, נסקור את