כמה פיצויים מקבלים עקב תאונת דרכים

נקלעתם לתאונת דרכים? הנזק עלול להיות משמעותי. תאונת דרכים יכולה לקרות כמעט לכל אזרח, כשלפעמים גם נסיעה בטוחה ועל פי החוקים השונים לא יכולה למנוע אותה. הנזק יכול לבוא לידי ביטוי בנזקי גוף, נזקים נפשיים ונזקים של רכוש, וכמובן שאי אפשר להתעלם מהפגיעה הכלכלית שיכול לספוג הנפגע. לכן, כאשר עוברים תאונת דרכים, מומלץ להגיש תביעת פיצויים. כמה פיצויים מקבלים עקב תאונת דרכים? המשיכו לקרוא.

 

תאונות דרכים שונות

תאונת דרכים היא אירוע מצער, שמסב נזקים ולא תורם לאף אחד. ישנן מגוון סוגי תאונות דרכים שונות. תאונות דרכים יכולות להתרחש בין שני רכבים פרטיים, בין שני רכבים ציבוריים או בין רכב פרטי לרכב ציבורי. ישנן תאונות שכוללות רכב אחד, שמתנגש באובייקט דומם למשל, בעוד שתאונות אחרות כוללות יותר משלושה רכבים.

בנוסף, תאונות דרכים מסוימות יכולות להיות מסווגות כתאונות אחרות. למשל, אדם שנוסע אל העבודה שלו בשעות הבוקר ונקלע לתאונת דרכים, ייחשב למי שנקלע אל תאונת עבודה, עקב חוקי העבודה של מדינת ישראל. לכל סוג מסוים של תאונת דרכים יש את ההשלכות השונות מבחינה משפטית, שיכולות להיות משמעותיות כאשר מגישים תביעה. מומלץ להתייעץ עם עורכי דין המבינים בתאונות דרכים, כמו עורכי דין פייפר כהן.

 

מה משפיע על הפיצויים?

פיצויים עקב תאונת דרכים מושפעים ממספר גורמים. הדבר הראשון שמשפיע על גובה הפיצויים הוא הנזק שנגרם לתובע. אם התובע יצא ללא נזק ממשי במיוחד, הרי שאין סיבה שבית המשפט יפסוק עבורו פיצויים גבוהים. אם הנזק חמור, בית המשפט צפוי לפסוק פיצויים גבוהים ככל הנראה.

ישנם עוד משתנים שיכולים להשפיע על גובה הפיצויים. למשל, אם לאחר התאונה התרחשה רשלנות רפואית בעת הטיפול בכם, הפיצוי יכול להיות גבוה יותר. כמו כן, גם אם תאונת הדרכים הייתה קלה יחסית, אבל ההשלכות שלה היו משמעותיות עבורכם, כמו כאבי גב קבועים למרות פציעה שנראתה קלה, הפיצוי יכול להיות גבוה יותר.

 

טווחי פיצויים אפשריים

אין נוסחה מדויקת לחישוב הפיצויים, אך בתי המשפט פוסקים לרוב על פיצויים שמתחילים בסכומים של אלפי שקלים ויכולים להגיע עד למאות אלפי או מיליוני שקלים, כאשר הדבר תלוי במשתנים ובפרמטרים שציינו מקודם.

 

את מי אתם תובעים?

במקרים מסוימים, אתם עשויים למצוא את עצמכם תובעים מספר גורמים שונים. אתם יכולים להגיש תביעה נגד הנהג שאשם בתאונה, נגד חברת הביטוח, נגד רשות מקומית במידה והיה מפגע בדרך ונגד מוסד רפואי אם הייתה התרשלות בטיפול שלכם.

 

העלו לעצמכם את הסיכויים מראש

כדי להעלות את הסיכוי לקבלת פיצויים גבוהים מראש, מוטב להיעזר בעורך דין תאונות דרכים – בעל המקצוע בעל הידע והיכולות המשפטיות המתאימות עבור מקרים כאלו, שייצג אתכם על מנת להבטיח את מה שמגיע לכם.

תאונת דרכים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מיטה זוגית
עיצובים לבית
4 דרכים לשדרוג חדר השינה שלכם

חודשי הקיץ מביאים איתם ריח של חופש, מנוחה והתחדשות. זה זמן לשנות, לסדר ולהתאים את הסביבה אליכם שתוכלו להפיק ממנה את המרב. חידושים ושינויים אלו לא פוסחים גם על החדרים

צילום
דיגיטל
אלו סוגי קמפיינים ניתן להקים בטיקטוק?

חשבתם שטיקטוק זה רק לילדים? שהיא רק טרנד והיא תעלם מהחיים והתודעה שלנו במהירות שבה סנאפצ'אט עשה? אז טעיתם ובגדול. אנחנו חושבים ומרגישים שהיא כאן בשביל להישאר, למרות כל הפיצ'רים