קורס ניקוי ספות

רבים רוצים לנקות את הבית ואת הרהיטים שבו בצורה עצמאית ומבלי להיעזר בשירותיהן של חברות ניקוי חיצוניות. אולם לא כולם יודעים איך לעשות זאת בצורה מיטבית, מקצועית ואיכותית, מה שמשאיר אותם הרבה פעמים עם תוצאות לא טובות ובתסכול גדול. בשביל להימנע מהסיטואציות הלא נעימות האלו, כדאי לקחת קורס ניקוי ספות שילמד אתכם בדיוק איך עושים את זה, מבלי להסתבך יותר מדי. אז בואו נבין קצת על הקורס.

 

למה שאני ארצה לעבור קורס ניקוי ספות?

קורס ניקוי ספות הוא אחד הקורסים שיכולים להעניק לכם כלים בסיסיים וחשובים בניקיון הבית שלכם. בעוד לא מעט אנשים מוציאים כספים רבים על הזמנת חברות ניקיון חיצוניות לפחות פעמיים או שלוש בשנה ומגיעים לסכומים של אלפי שקלים, לקיחת חלק בקורס ניקוי ספות יכולה להניב לכם תוצאות שבזכותם לא תצטרכו להשתמש בשירותים חיצוניית של אף חברה. אם ניקיון הספות אפשר לעשות בקלות באופן עצמאי, וקורס ניקוי ספות יוכל לתת לכם את הכלים לאיך לעשות את זה.

 

מה כבר יכול לקרות, זה בסך הכל לנקות ספה…

רבים לא מבינים את הנזק שעלול לקרות מניקוי ספות עצמאי ולא מקצועי. ספות קיימות במגוון סוגי בדים וריפודים, וטיפול לא נכון בניקיון שלהן עלול לגרום להן נזק בלתי הפיך. קורס ניקוי ספות יוכל ללמד אתכם על ההבדלים בין הבדים, החומרים שיש להשתמש בהם לניקוי כל סוג בד ספה שהוא ויסמיך אתכם לעשות את כל זה בצורה מקצועית.

רבים גם הופכים את הנושא למקצוע, ולא רק מפגינים את הכישורים שלהם בבית. בוגרי קורס ניקוי ספות מוזמנים להשתלב בתעשיית הניקיון ולהתחיל לשווק את עצמם בתור מנקי ספות מקצועיים.

 

ניקיון ספה זה לא רק להעביר מגבון

ניקוי של ספות לא מסתכם רק בפעולות פשוטות כמו העברת מגבון על שולחן. ניקוי ספות כולל שאיבת האבק והלכלוך, שימוש בחומרים מיוחדים, הזנת הספה בחומרים דוחי אבק ושומרי ניקיון ועוד.

כדי לדעת את כל השיטות בצורה מקצועית ומיומנת קורס ניקוי ספות הוא הפתרון המושלם בשבילכם.

 

קורס ניקוי ספות – פרטים יבשים

חברת קלינטק ניקוי ספות מציעה קורס ניקוי ספות מקצועי לפי הפרטים הבאים: קורס ניקוי ספות כולל שלושה מפגשים שבנוויים מכמות של 12 שעות אקדמאיות. הקורס מתרחש במשרדי חברת קלינטק ברחוב משה לוי 14 בראשון לציון. החנייה לקורס מתאפשרת על גג בניין המשרדים והיא חינמית לחלוטין.

 

עוד על הקורס

חשוב שתדעו שבקורס ניקוי ספות ישתתפו עד 5 משתתפים בכל כיתה, כך שהיחס הוא אישי וחם ומבטיח שלא תצאו כשחסר לכם ידע כלשהו בתחום ניקוי הספות. על מנת להתקבל לקורס לא תצטרכו לעבור מבחני קבלה כלשהם, ומחירו 1,200 ש"ח לפני מע"מ. כדי להירשם לקורס צרו קשר עם חברת קלינטק בטלפון 073-705-53-05. בהצלחה!

 

איש יושב על הספה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אמן חושים
אירועים
מה חשוב לזכור כשבוחרים אמן חושים לאירוע?

תוכנית עבודה וההערכות מוקדמת הם שני מושגי-קסם בארגון אירועים. בלחץ של הרגע האחרון עלולים ליפול בין הכיסאות ערכים חשובים ובהיעדרם האירוע עלול להשתבש. ניסחנו עבורכם את הליסט התמציתי לבחירה וארגון