קורס קבלני איטום – מה לומדים, כמה זמן ומהי העלות

אחד מתחומי השיפוצים הבולטים הוא תחום האיטום, ומקצוע קבלן איטום הוא אחד המקצועות המבוקשים בתחום. על מנת להיות קבלן איטום תצטרכו לעבור קורס מקצועי שיכשיר אתכם לבצע את התפקיד כמו שצריך, ומלי מכם שמתעניין בנושא הכנו את המאמר הבא: קורס קבלני איטום – מה לומדים, כמה זמן ומהי העלות. אז בואו נתחיל!

 

מה זה בכלל קבלן איטום?

לפני שנגיע לנושא המאמר: קורס קבלני איטום – מה לומדים, כמה זמן ומהי העלות, בואו נבין מה תפקידו של קבלן איטום. קבלן איטום הוא מי שאחראי, פשוטו כמשמעו, לאטום מבנים כמו בניין משרדים, בניין מגורים, בית פרטי ועוד, ולוודא שגורמים זרים כמו מים, אוויר או לכלוך לא יחדרו אל תוך המבנה.

קבלן איטום צריך להיות בעל תעודות הסמכה מתאימות, היתר עבודה בגובה, אחריות וביטוח, וכמובן שבתור מזמיני העבודה האחריות לבדיקת הימצאותם של המסמכים החשובים הללו היא בהחלט עליכם.

 

קורס קבלני איטום – מה לומדים, כמה זמן ומהי העלות

אז כשמדברים על קורס קבלני איטום – מה לומדים, כמה זמן ומהי העלות כדאי לדעת כמה דברים חשובים. קורס קבלני איטום הו קורס שמוצע במגוון מוסדות לימוד ברחבי הארץ כשתוכן הליבה שלהם הוא זהה, אולם אורך הקורס, פרישתו לימים והעלות משתנים כמובן בהתאם למוסד הלימוד שתבחרו.

אז מה לומדים? בקורס קבלני איטום תקבלו את הידע והכלים בכל מה שקשור למקצוע קבלן איטום – איטום גגות ושיטות לאיטום, חוקי הבנייה, תקנות בטיחות בעבודה, סוגי יריעות איטום, איטום רצפות, איטום מרתפים, איתור נזילות, חוק התכנון והבנייה, בדיקות ובקרת חומרים, מבוא לאיטום, איטום פולימריים, חומרים איטום ועוד.

 

כמה זמן נערך קורס קבלני איטום?

אז כפי שציינו אורך הקורס משתנה ממוסד לימודים אחד לאחר, אולם בגודל מדובר על סדר גודל של כ-75 שעות לימוד שנפרשות על פני כ-20 מפגשים. בחלק ממוסדות הלימוד יהיה מדובר בלימודי בוקר ובחלק מהם בלימודי ערב. כמובן שכדי להתאים את הקורס לצרכים האינדיווידואלים שלכם ולשלב אותו בהצלחה בלוח הזמנים הגם ככה עמוס שלכם, כדאי לבחור קורס ששעות הלימוד שלו מתאפשרות עבורכם מבלי יותר מדי שינויים.

 

וכמה זה עולה?

כמובן שמחירי הקורס משתנים ממוסד לימודים אחד למוסד לימודים אחר, אולם המחירים נעים בדרך כלל סביב סכום של 12,000 ש"ח.

 

מה אני מקבל מהקורס?

בסוף הקורס מקבלים תעודה מקצועית שמעידה על הליך הלימוד שעברתם ומכשירה אתכם לעסוק במקצוע. ברגע שיש בידיכם את הכלים המתאימים והתעודות המתאימות תוכלו להתחיל לעבוד במקצוע ולשווק את עצמכם בתור קבלני איטום מקצועיים מהשורה, ואם תעשו את העבודה כמו שצריך – ההמלצות יתגלגלו מפה לאוזן מבלי שתצטרכו להשקיע יותר מדי בשיווק. אז היו מקצועיים, השקיעו בלימודים ובהצלחה במקצוע!

 

דיפלומה

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משחק פוקר
כללי
האם צריך יותר מזל או מיומנות במשחק פוקר?

הדיון בשאלה האם פוקר דורש יותר מזל או מיומנות הוא ויכוח רב שנים, ולעתים קרובות מעורר דיונים ערים בין שחקנים, חובבים וצופים במשחק. פוקר, בניגוד למשחקי קזינו רבים אחרים, משלב

משאית הובלות
נותני שירות
חושבים על מעבר דירה? דברו עם גיא

מעבר דירה הוא כאב ראש לא קטן, אך עם זאת חשוב שתדעו שיש חברה אשר יכולה להקל עליכם באופן משמעותי –ובמחיר הטוב ביותר בישראל. מעבר דירה – שימת דגש על

שולחנות וכיסאות
נדל"ן
4  יתרונות ברכישת זיכיון לבית קפה

אם אתם מחפשים לעשות כסף ויש לכם חלום לפתוח בית קפה משלכם, ההמלצה היא לרכוש זיכיון לבית קפה ולא לפתוח בית קפה עצמאי מאפס. ענף המסעדות ידוע בסיכון הגבוה שהוא