קנאביס רפואי: מדריך למשתמש המתחיל בקנאביס למטרות רפואיות

רבים מכירים את צמח הקנאביס מפקודת החומרי האסורים של מדינת ישראל, שכן הוא נאסר לשימוש למטרות פנאי. אך כדאי להכיר את הקנאביס גם בשל הסגולות הרפואיות הרבות שיש לו ומגוון הבעיות הרפואיות הרחב בהן הא יכול לסייע. לאילו בעיות הקנאביס הרפואי יכול לסייע? מה ההבדל בין קנאביס רפואי וקנאביס למטרות פנאי? וכיצד להשיג רישיון? הנה כל מה שהמשתמש המתחיל צריך לדעת.

 

קצת על צמח הקנאביס

קנאביס הוא צמח שמשמש כבר מהעת העתיקה לטיפול רפואי להפקת שמן, לרפואה וגם לטקסים דתיים. בישראל הצמח נאסר לשימוש והוא כלול בפקודת החומרים האסורים של המדינה. עם זאת, במקרים מסוימים בהם הרפואה הממוסדת לא יכולה לסייע ניתן להוציא רישיון מרופא לשימוש בקנאביס להקלה על מגוון רחב של תסמינים. כדי  לעשות זאת יש לקבל רישיון מרופא מומחה להחזקה ושימוש בקנאביס.

קנאביס רפואי

מה ההבדל בין קנאביס רפואי לקנאביס למטרות פנאי?

ניתן לצרוך קנאביס בשביל להרגיש את האפקט המנטלי הנלווה לשימוש בו אך ישנם מספר הבדלים בין שימוש בקנאביס למטרות פנאי לקנאביס רפואי. בקנאביס רפואי חשוב המינון של הצמח והזן שלו.

כמות וסוג החומר הפעיל ישפיעו על איזה זן עליכם לצרוך כי לטפל במחלה הספציפית שלכם. התאמה נכונה של זן ומינון יכולים לסייע בהקלת התסמינים הבעייתיים ולכן מומלץ להיוועץ ברופא על הזן המתאים ביותר לבעיה שלכם. ניתן לקרוא גם כתבות רבות במגזין קנאביס כדי לקבל מידע רלוונטי.

 

החומר הפעיל וזני הקנאביס

לקנאביס ישנם זנים רבים. הזנים המוכרים ביותר הם סטיבה ואינדיקה. סטיבה מתאים יותר לשימוש ביום והוא משפר את המצב רוח ומקל על כאבים. ואינדיקה מתאים יותר לשימוש בלילה ועוזר בהירדמות קלה. בקנאביס יש שלושה חומרים פעילים עיקריים שלכל אחד מהם סגולות רפואיות משלו.

THC – יכול לסייע בבעיות דלקתיות. CBD – יכול לסייע בבעיות הירדמות. CBN – יכול לסייע בביות עור. ניתן ליטול את התרופה במגוון רחב של דרכים – עישון, שמן קנאביס טבליות או מאכל שמכיל קנאביס.

קנאביס רפואי

המחלות שניתן לטפל בהן

צמח הקנאביס כאמור משמש לטיפול בבעיות כאשר הרפואה הממוסדת לא מספיקה. בין היתר קנאביס יכול לסייע בהקלה בתסמיני כאב, בדלקות, באיידס ובטרשת נפוצה. במקרים מסוימים ניתן לקחת קנאביס גם כדי להקל בתופעות נפשיות כמו סטרס או התקפי חרדה מומלץ לבדוק עם רופא לגבי כל המחלות בהן קנאביס יכול לסייע.

 

סיכום

קנאביס רפואי יכול לשמש לפתרון מגוון רחב שלבעיות רפואיות, הקלת כאב הפגת מתח וחרדה ובעיות שינה. החומרים הפעילים, הזן של הקנאביס ואופן לקיחת התרופה נקבעי על ידי רופא מומחה המתאים את הטיפול לכל מטופל. כדי לצרוך קנאביס רפואי יש צורך בהשגת רישיון מרופא מומחה המעניק את הרישיון רק לאחר שמוצו כל האפשרויות הרפואיות הממוסדות.

קנאביס רפואי

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תוכנה
דיגיטל
7 טיפים לבניית אתר איכותי ומקצועי

בונים אתר אינטרנט? אתרים לא הופכים למצליחים ורווחיים סתם ככה – על מנת שהאתר ימלא את המטרה שלו יש לדאוג למספר אלמנטים שיסייעו לקידומו ולהצלחתו. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר

מיטה זוגית
תיירות
5 יתרונות בטיול מאורגן לקירגיזסטן

קירגיזסטן היא אחת המדינות היפות ביותר באזור המרכז אסיה. המדינה הזו אמנם שקטה ואנו לא שומעים עליה הרבה בחדשות או מאנשים אחרים שמטיילים, אך בניגוד לשקט הזה היופי שלה מרעיד

קינוח
נותני שירות
דוכני מזון לכל סוגי האירועים

מפיקים בקרוב אירוע עסקי? או שאולי יש חגיגה אחרת שאתם אחראים עליה ותוהים מה עליכם לעשות כדי שהעניין יצליח? אם כך, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. למעשה כל אדם שרוצה