שכחתם את המפתחות בדירה ונשארתם בחוץ – מה צריך לעשות?

קודם כל תירגעו. עכשיו התקשרו למנעולן, מצאו איך להעביר את הזמן ונצלו את הסיטואציה בשביל למנוע מאירועים כאלה להתרחש שוב בעתיד. הנה המדריך המלא

גברים ונשים בכל הגילאים מוצאים את עצמם לעיתים קרובות עומדים אובדי עצות מול מנעול תקול. אבל בעוד תקלות במנעול עוד פחות או יותר מאפשרות לנו לאלתר על מנת להתמודד עם המשימה, יש מצבים שבהם אנחנו שוכחים לגמרי את המפתחות. כאן, התחושה הראשונה היא של לחץ וחרדה: מי ימצא את המפתחות, מה הוא יעשה איתן ואיך ניכנס הביתה.

הדבר החשוב ביותר הוא להירגע. זכרו שאתם לא הראשונים לשכוח את המפתחות ושתמיד אפשר להחליף את הצילינדר ואת הצרור. כרגע, מה שעליכם להתמקד בו זה למצוא מנעולן שיכול להגיע ולפתור עבורכם את הבעיה.

 

כך תבחרו את המנעולן המתאים

הטעות הנפוצה היא לפעול מחוץ לחץ ולהזמין את המנעולן הראשון שנתקלים בשם שלו. במקום זה, כדאי לנשום עמוק ולזכור שלא מדובר על איש מקצוע רגיל. בסופו של דבר, זה מישהו שאתם עומדים לתת לו להיכנס אל תוך הבית שלכם. לכן, האמינות חייבת לעמוד בראש סדר העדיפויות וצריך למצוא מנעולן שאפשר לסמוך עליו.

כמו כן, יש משמעות לזמינות. אין טעם למשל לנסות למצוא מנעולן רק לפי המחיר, כי גם אם המשמעות היא חיסכון בהוצאות עכשיו – עדיין אולי תצטרכו לחכות הרבה זמן עד שהבעיה תיפתר. במקום זה, כדאי לבדוק איפה המנעולן נמצא ולתת עדיפות לאיש מקצוע קרוב.

הזמנה של מנעולן במרכז למשל יכולה להיות רלוונטית עבורכם בכל גוש דן ובערים הגדולות ביותר בישראל. עם מנעולן כזה אתם גם ככל הנראה תקבלו החלטה טובה, כי הוא יעשה הכל על מנת לשמור על המוניטין החיובי שלו.

 

מה עושים עד שהמנעולן מגיע?

שיחה קצרה עם המנעולן תאפשר לכם לדעת מה ההסמכה שלו, האם הוא מנוסה בפריצת דלתות של בתים פרטיים ותוך כמה זמן הוא עומד להגיע. כאשר המנעולן סוף סוף מתייצב, עליכם לוודא שיש לו תעודה ורישיון מטעם משטרת ישראל. רק לאחר מכן כדאי לתת לו לפרוץ את הדלת ולקדם אתכם לשלב הבא.

בינתיים, אתם יכולים להעביר את הזמן עם שיחות טלפון לחברים, קרובים ובני משפחה. במקביל, כדאי לחשוב על פתרונות שימנעו מאירועים דומים כאלה לחזור על עצמם בעתיד: החל משכפול מפתחות לשכנים ועד החלפת הצרור כך שיהיה קשה עד בלתי אפשרי לאבד אותו.

לסיכום, מקרה שבו שוכחים את המפתחות בדירה ונשארים בחוץ הוא הרבה פחות נדיר ממה שאתם חושבים. אם הגעתם לסיטואציה דומה, נסו ללמוד ממנה וכך תוכלו להכין לימונדה מהלימונים. חוץ מזה, שמרו בהישג יד מספר טלפון של מנעולן אמין שאפשר לפנות אליו בהמשך.

לבחור את המנעולן הנכון

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ייפוי כוח
עריכת דין
כמה עולה ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לאדם למנות אדם אחר לקבל החלטות בשמו במקרה בו יגיע לחוסר מסוגלות או יכולת לקבל החלטות מושכלות וראויות בעצמו. בעוד שאנשים רבים מכירים

טבלת
נותני שירות
המלצה על בית דפוס צבע חמישי

צבע חמישי נחשב כיום לבית הדפוס המוביל בישראל, וזאת לאור אין ספור המלצות אשר התקבלו במהלך השנים. הנה הצצה קטנה. צבע חמישי – בית הדפוס המוביל בישראל בית הדפוס צבע

מגשי בטון
שיפוצים ובניה
איפה ניתן לרכוש מגשים מבטון לבית?

מגשים מבטון נראים מעולה, חזקים מאוד ואמינים לאורך שנים רבות. במאמר הבא נסביר איפה אפשר להשיג מגשים מן הסוג הזה ומה בודקים לפני שבוחרים אותם מגשים מבטון הם פתרון מומלץ

נותני שירות
הנדימן לכל עבודה שצריך בבית

זקוקים לתיקונים קטנים בבית? רוצים לחסוך זמן כמו גם מאמץ? באמצעות יוסי הדנימן תוכלו להיות בטוחים כי שכרתם את איש המקצוע הטוב ביותר בענף. עבודות בבית – לא מעט זמן