לחשוב מחוץ להזמנה: כך תצרו תמונת Save A Date בלתי נשכחת

חתונה מבחינתם של ישראלים רבים, היא אירוע חד פעמי שאתם רוצים להשקיע בו משאבים רבים. על כן תחום החתונות בשנים האחרונות חווה צמיחה משמעותית, עם אינספור אפשרויות בחירה, שדרוגים ותוספות. מבין כל האפשרויות הקיימות, אחת הדרכים המיוחדות ביותר לשדרג את האירוע היא בעזרת צילומים מקדימים של הזוג הצעיר. כך אתם יכולים להבטיח שכל המיתוג שלכם לחתונה יהיה עם תמונות עדכניות, איכותיות ויפיפיות של הזוג, שהודפסו על ההזמנות או נשלחו דרך הרשתות החברתיות, לאנשים המוזמנים לחתונה. זוהי פתיחה מיוחדת במיוחד לחגיגות החתונה שלכם, ואתם רוצים להשקיע בה עד הסוף.

 

רגע לפני החתונה – מדוע להשקיע בתמונות זוגיות?

אחרי שיטוט קצר באתר Saveadate.co.il, אתם תגלו אינספור דרכים בהן ניתן להפוך את החתונה שלכם לאירוע שהאורחים לא ישכחו. יחד עם זאת מבין כל הדרכים האפשריות מרבית הזוגות הצעירים מעוניינים להשקיע משאבים בצילומים לטובת סייב דה דייט (Save the Date), מכמה סיבות:

  1. חוויה בלתי נשכחת – עוד לפני שנתחיל לדבר על הפרקטיקה, אל תשכחו שכל דבר שאתם עושים לקראת החתונה הוא חוויה. לא רק בחירת השמלה או האולם, אלא גם הצילומים המקדימים יכולים להיות חוויה בלתי נשכחת לזוג. ואתם רוצים להעניק את החוויה הזאת לעצמכם, על מנת להרגיש שהחתונה שלכם היא החתונה המושלמת. לפעמים לא צריך להפיק אירוע ענקי, אלא מספיק להשקיע בצלם מקצועי ולבוש יפה, על מנת ליצור את תחושת היוקרה שמגיעה לכם לקראת החתונה.
  2. הכנה ליום החתונה עצמו – במיוחד אצל זוגות שלא רגילים לעמוד באופן קבוע אל מול מצלמה, צילומי סייב דה דייט יכולים להיות הכנה מושלמת ליום החתונה. גם ככה אתם נמצאים תחת לחץ רב ביום החתונה, ולכן אם אתם לא מרגישים בנוח אל מול המצלמה, הדבר יבוא לידי ביטוי בתמונות שלכם. לכן חשוב להתרגל לנוכחותו של הצלם ולהשתחרר אל מול המצלמה, בסיטואציה שלא קשורה ישירות ליום החתונה שלכם, ויכולה להיות הרבה פחות מלחיצה.
  3. פרסום האירוע – אחרי שקיבלתם מהצלם את התמונות שכל כך חיכיתם להן, אתם יכולים להתחיל להתכונן בכל הכוח לאירוע שלכם. צילומי סייב דה דייט הם הצילומים אשר מאפשרים לכם להודיע מבעוד מועד על התאריך העתידי לחופה שלכם. ולכן אתם יכולים לפרסם אותם ברשתות החברתיות עם גרפיקה מיוחדת של תאריך החתונה.
  4. שילוב התמונות באלבום החתונה – אחרי שהכול נגמר ואתם חוזרים לשגרה, אתם רוצים לשמור לעצמכם אלבום מלא מזכרות מכל התקופה שקשורה בארגון ותכנון החתונה שלכם. ולכן אתם יכולים להוסיף גם תמונות מצילומי סייב דה דייט, על מנת ליצור את הזיכרון המושלם לטובת הילדים שעוד יבואו.

 

מחממים מנועים לקראת היום הגדול

אם אתם רוצים ליצור תמונות מושלמות, אתם צריכים לחשוב על הפרטים הקטנים. למשל על ידי רכישת ביגוד ערב אותו אתם יכולים להרטיב או ללכלך בצבעים שונים, הוספת אביזרים אישיים ואפילו על ידי בחירה בלוקיישנים מאוד מיוחדים ואישיים לצילומים שלכם. אתם לא חייבים לעשות את אותו אלבום החתונה כמו שיש לכל החברים שלכם. אם אתם רוצים להיות יצירתיים, כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להפוך את צילומיSave the Date שלכם, למושלמים הוא למצוא בדיוק את התנאים שיהפכו אתכם לנינוחים אל מול המצלמה. זאת לצד הזמנת הצלם שאתם מרגישים שיעשה את העבודה המקצועית והנכונה ביותר מבחינתכם. רק כך תוכלו לקבל את התוצאות שתהיו גאים בהן ותרצו להפיץ לחברים שלכם.

אלבום תמונות

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חליפה
אופנה
למה חשוב לשים לב כשבוחרים לוק לעבודה?

בכל מקומות העבודה, הכל מהייטק ועד עריכת דין, בחירת לבוש היא משמעותית מאוד משום שהבגדים שאתה לובש הם מה שאתה משדר. על אף שיש צורך לשדר תכונות אחרות, בהתאם לסוגי

אנשים מדברים
נותני שירות
3 משפטים שאסור להגיד בראיון עבודה

עומדים לקראת ראיון עבודה? המומחים שלנו כאן כדי להעניק לכם את כל המידע הרצוי בכדי להתקבל לעבודה, כך שהתהליך הזה יעבור במהרה וכי תוכלו להתקבל לעבודת החלומות. קבלה לעבודה –

בחורה לומדת לימודי משפטים
מאמרים כלליים
לימודי משפטים

לימודים משפטים מהווים שער הכניסה לתחום הצדק, המשפט ועריכת הדין. הלימודים מספקים לסטודנטים נקודת מבט ייחודית לעבר האספקטים הכי מרתקים של החיים ומעניקים לבוגרי התואר מקצוע שיוכל לשרת אותם לאורך

חוקי פיברומיאלגיה
עריכת דין
חוקי פיברומיאלגיה ביטוח לאומי

פיברומיאלגיה הידועה בעברית כדאבת השרירים היא מחלה אשר גורמת לכאבים כרוניים אצל אנשים ומעצם היותה מחלה לכול דבר, אשר כיום מוכרת גם על ידי המוסד לביטוח לאומי, היא מזכה בהטבות