האם יש הבדלים בחולצות ספורט השונות להדפסת לוגו?

בשנים האחרונות המודעות החברתית להתעמלות גופנית עלתה באופן ניכר. כפועל יוצא של מגמה זו, ניתן לראות מגמה הנלווית לה והיא נוגעת לבגדי הספורט הייעודים לפעילות גופנית. מגמה זו מובילה להתפתחות של תתי קטגוריות של בגדי ספורט, המותאמים לסוגי ספורט שונים. בפסקאות הקרובות נבחן את ההתפתחויות בשוק בגדי הספורט ונעמוד על השינויים המרכזיים בו. 

 

בגדי ספורט – לא עניין של מותרות

ראשית כל, יש להבין תחילה שבגדי ספורט ייעודיים אינם מותרות או אביזר אותו ניתן לסווג בגדר "פינוק". נסו לשוות בנפשכם ביצוע של פעילות גופנית מאומצת כאשר הבגד אותו אתם לובשים, בין אם מדובר בחולצה, מכנסיים או נעליים, אינו מתאים לפעילות אותה אתם מבצעים.

לדוגמה, נסו לדמיין ריצה ארוכה עם נעליים כבדות וללא תמיכה מספקת, או לחילופין ביצוע פעילות דוגמת פילאטיס או יוגה בהן יש צורך בגמישות גבוהה תוך לבישת מכנסיים המגבילות את תנועת הברכיים. מובן כי מצב מעין זה אינו מאפשר ביצוע פעילות ספורטיבית כהלכה.

מעבר לכך, ייתכן שמצב זה יהווה גורם מעכב עבור התכניות שלכם והיעדים אותם אתם רוצים להשיג בביצוע הפעילות הספורטיבית. כמו כן, ייתכן כי מצב זה ימנע מכם לצאת לפעילויות אותן אתם שואפים לבצע. כלומר, השקעה בבגדי ספורט היא הכרחית.

 

הדרישות מבגדי הספורט

לאחר שהבנו כי קיים צורך אמיתי ברכישת בגדי ספורט, יש להבין מה המאפיינים שאנחנו רוצים שיהיו לבגדים שלנו. ראשית, מובן כי התנאי הבסיסי הוא נוחות שימוש וביצוע פעילות גופנית. הנוחות היא המרכיב המרכזי בגינו נבקש לרכוש בגדים ייעודיים.

מעבר לכך, לאור המגמה המובהקת של רכישת בגדי ספורט, מה שמביא לתחרות בין יצרנים וספקים, וכן ליצירה של עיצובים שונים, אנו נבקש שבגדי הספורט שלנו יהיו נאים ואופנתיים בעינינו. על מנת לייצר חולצות ספורט אופנתיות, ישנה אפשרות שכיחה והיא הדפסת לוגו על החולצות בהתאמה אישית.

 

סוג הבד והטכנולוגיה

כמו כן, ניתן לראות התפתחות משמעותית של החומרים מהם מייצרים את בגדי הספורט. ניתן לחלק את הטכנולוגיות לחולצות מנדפות זיעה וחולצות סופגות זיעה. חולצות מהסוג הראשון עשויות מבדים מיוחדים אשר מביאות לאידוי מהיר של זיעת הגוף. חולצות מהסוג השני גם הן עשויות מבדים "נושמים" המסייעות לנידוף הזיעה במהירות.

 

אין השפעה על האופנתיות

בכל מקרה, בין אם מדובר בחולצה מנדפת זיעה או בחולצה סופגת, אין לעניין הבד השפעה כלשהי על האופנתיות של החולצה. בכל אחד מסוגי החולצות המוצגים תוכלו לבחור את צבע הבד, את סגנון החולצה וכמובן שגם להדפיס לוגו המוצא חן בעיניכם על החולצה.

הדפסה של לוגו הנבחר באופן אישי על ידכם יסייע לכם ליצור ייחודיות אופנתית (בשונה מרכישת חולצת מותג סטנדרטית) שתוכל לסייע במיתוג העצמי שלכם, כפי שאתם רואים לנכון.

ספורט

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעשנות בשרים
כללי
מעשנות בשרים המומלצות בעולם

בגלל שאין עדיין יום בינלאומי לחובבי בשרים, החלטנו שהגיע הזמן להקים אחד כזה. לכן, יצאנו בסדרת מדריכים מיוחדת שתעסוק בהמלצות על נתחי בשרים, גרילים ואביזרים להכנת בשר. המדריך הנוכחי הוא

מתנות
מתנות
אילו מתנות אנשים הכי אוהבים לקבל?

בחירת מתנות עבור מכרים, חברים, קרובי משפחה וקולגות אינה עניין של מה בכך. מדובר לא פעם בהליך שגורם לרבים לצאת מהכלים. שכן, כל אחד רוצה להעניק את המתנה הטובה ביותר,

שטר חוב
כללי
6 חסרונות לשימוש בשטר חוב

שטר חוב נחתם על ידי שני צדדים – חייב ונושה. לרוב, מדובר על שוכר דירה ועל משכיר הדירה. המטרה של שטר החוב היא להוות בטוחה עבור המשכיר, למקרה בו השוכר

צנצנת עם גראס
למבוגרים
כמה גרם קנאביס מקבל מטופל ממוצע בישראל

כדי לדעת את התשובה לשאלה הזו, צריך קודם כל להבין מתי בעצם מוחלט האם מטופל ראוי לקבל אישור לקנאביס רפואי או שלא. כאשר הגורם המטפל (ובראשו משרד הבריאות) מחליט כי