מתקשים לשלב לימודים ועבודה? איך להתמודד כלכלית עם התואר

כל סטודנט יודע שהאתגר האמתי בלימודים הוא לא הלימודים עצמם, אלא הדרך לממן אותם.

תקופת הלימודים היא תקופה ייחודית שבמהלכה יש מצד אחד, הוצאות רבות ומצד שני, אין מספיק זמן פנוי בשביל לייצר הכנסה.

כדי להתמודד כלכלית עם התואר, סטודנטים רבים בוחרים לקחת הלוואה כדי לממן את שכר הלימוד ואת הוצאות הלימודים ו\או המחיה.

מהי הלוואה לסטודנטים?

הלוואה לסטודנטים היא הלוואה שמוצעת לסטודנטים דרך בנקים המסחריים או גורמים חוץ בנקאיים (למשל, חברות אשראי ועוד). הלוואה לסטודנטים היא ייחודית עבור סטודנטים מכיוון שזו מותאמת לציבור שיש לו הכנסה נמוכה והוא זקוק לקבלת הלוואה לכל מטרה כדי שיוכל ליהנות בעתיד מהכנסה גבוהה יותר בעקבות ההכשרה שקיבל בזמן התואר.

 

אילו סוגים של הלוואות קיימים?

ישנם כל מיני סוגי הלוואות לסטודנטים. ישנן הלוואות שמותאמות עבור מימון הוצאות במהלך התואר או עבור תשלום על שכר הלימוד. שלושת סוגי ההלוואות שזמינים עבור הסטודנטים הן:

  • הלוואת שכר לימוד עם החזר חודשי

סטודנט שבוחר בהלוואה זו, יצטרך להחזיר מידי חודש תשלום חלקי של ההלוואה בתוספת ריבית. ההלוואה הזו מתפרשת בדרך כלל לאורך שנת הלימודים והיא ללא תקופת גרייס.

 

  • הלוואת שכר לימוד שכוללת תקופת גרייס

בהלוואה מסוג זה, הסטודנט מקבל את המימון אך הוא לא נדרש להחזיר את התשלום במהלך הלימודים, לא רק לאחר שהוא מסיים את לימודיו. ישנם מסלולים שונים בהלוואה מסוג זה, בחלקם ניתן לבצע הלוואה עם גרייס מלא ללא החזרים חודשיים במהלך הלימודים או שניתן לבחור במסלול הלוואה שבו הסטודנט משלם את הריבית מידי חודש ואת שאר התשלום הוא מחזיר בסיום לימודיו.

 

  • הלוואה לכל מטרה לסטודנטים

הלוואה מסוג מאפשרת לסטודנטים לקבל תמיכה כלכלית עבור כל תחום שהוא וניתן לקבל את ההלוואה הזו בכמה אפשרויות של החזר.

אלו האפשרויות השונות להלוואות שעומדות בפני הסטודנטים, כך שכל אחד יכול לבחור את סוג ההלוואה שמתאימה לו, בהתאם לצרכים שלו ולגובה ההכנסה שלו בזמן התואר.

 

מהו הסכום שסטודנטים בדרך כלל מבקשים בעת קבלת הלוואה לסטודנטים?

סטודנטים בדרך כלל מבקשים הלוואות בהיקף של 10,000 ₪ ועד 40,000. כל סטודנט עושה את החישוב שלו, בהתאם לשכר הלימוד שהוא צפוי לשלם ובהתאם להוצאות שצפויות להיות לו במהלך התואר.
סכום הכסף המרבי שסטודנט יכול לקבל במסגרת ההלוואה שניתנת לסטודנטים עשוי להשתנות בין מוסדות בנקאיים וחוץ בנקאיים. בדרך כלל, סטודנט שפונה לבנק יוכל לקבל הלוואה עד סכום של 90,000 ₪, בזמן שבמערכת החוץ בנקאית, הסטודנט יוכל לקבל הלוואה ללא הגבלה.

אם אתם מתכננים ללמוד ותוהים איך תוכלו לממן את הלימודים, תזכרו את ההלוואות לסטודנטים שהוצעו לעיל, כך סטודנטים רבים היום צולחים את הלימודים.

 

מחשבון

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ים ביפן
חופשות
טיול יום הירושימה ויפן

ביחס לערים אחרות ביפן, הירושימה נחשבת לעיר מודרנית אשר מהווה תזכורת כואבת להיסטורית הדמים של המדינה. יחד עם זאת, מדובר באתר חובה בעבור כל מטייל אשר מגיע ליפן, והמומחים של

סקודה חדשה
רכב
הדגמים החדשים של סקודה כבר כאן

מחפשים רכב אמין, בטיחותי וחסכוני? הדגמים החדשים של חברת סקודה כבר כאן, ולכם יש את ההזדמנות להתחדש ברכב רכב – בתנאי מימון נוחים המותאמים בדיוק לתקציב. מעוניין לרכוש רכב חדש?

עמוד מותאם
דיגיטל
איך לבנות עמוד נחיתה ממיר לעסק

עמוד נחיתה ממיר לעסק, הוא עמוד נחיתה שבאמצעותו תוכלו לגרום לגולשים בו לבצע פעולות כאלו ואחרות. בין אם אתם מעוניינים לבנות עמוד נחיתה שבו ישאירו פרטים, או שמא עומד שבו

מיטה
רהיטים
5 סיבות לבחור במיטה העשויה מחומרים טבעיים

מיטות מחומרים טבעיים הן מיטות שנעשו נפוצות בשנים האחרונות רבים גילו את היתרונות הרבים של שימוש בחומרים טבעיים אחד מהחומרים הטבעיים שרגילים להשתמש בהם בייצור של מיטות מחומרים טבעיים הוא