האם פרו פלאן הוא מזון מומלץ לגורים?

השלב ההתפתחותי הראשון של כלבים הוא השלב הקריטי ביותר לעיצוב בריאותם בהמשך חייהם. יש צורך מהותי במתן של אוכל מתאים ובריא שייתן חיזוק משמעותי לכלב בתחילת חייו. האכלה בסוגי אוכל לא מתאימים עלולה לגרום לנזק בריאותי בהמשך ומקצרת את חיי הכלב. המזון של פרו פלאן מותאם בדיוק לגילאים האלה של כלבים ומכיל את כל מה שגור צריך. הנה מספר יתרונות למוצר שלהם.

 

חברה מקצועית, מנוסה וותיקה

פרו פלאן היא בין החברות המנוסות והוותיקות ביותר בתחום ייצור אוכל לכלבים. החברה האיטלקית הוקמה בשנת 1943 ומאז פעילה במספר רב של מדינות בעולם. מוצריה מיוצרים בארצות הברית והם מיוצרים על ידי הווטרינרים והחוקרים המנוסים ביותר בעולם בתחום המזון לכלבים. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת ומחקר איכותי הם יודעים להכין את המזון שהכי מתאים לגורי כלבים.

מפעלי ומוצרי החברה עוברים את הבקרות הכי קפדניות והכי מחמירות שקיימות היום, ומותאמים לתקנים בינלאומיים שנחשבים לסטנדרט בסיסי. בהינתן תכונות אלה, ניתן לומר שכאשר בוחרים מזון לגורי כלבים של חברת פרו פלאן מקבלים מוצר ברמה גבוהה ביותר בהגדרה.

 

רכיב ייחודי שנחוץ לגורי כלבים

לא חסר מגוון של מזון לכלבים מומלץ בשוק כיום, וצריך לבחור אותו בקפידה כדי להבטיח את בריאותו של הגור. אחד מיתרונותיו המובהקים של המוצר של פרו פלאן לגורים הוא העובדה שהמזון מכיל תוספת של קולסטרום. מדובר בחומר שמחקרים העידו על יתרונותיו עבור גורי כלבים. תוסף טבעי זה מועשר בנוגדנים ועוד חומרים שמחזקים את המערכת החיסונית של הכלב ב-50% בגדילה.

 

תשומת לב ניכרת לערכים התזונתיים

גורי כלבים אשר עדיין בשלב ההתפתחות זקוקים למאזן עדין של חומרים תזונה כמו חלבונים ומלחים למיניהם. פרו פלאן גורים מקפיד על המאזן הזה וגם שם דגש על צרכי החלבון של הגור. החלבון מקורו בבשר עוף אמיתי ואיכותי והוא מתוכנן לספק את הצרכים הבסיסיים של גורי כלבים פעילים וקופצניים. חומצות שומן ומינרלים נוספים חיוניים גם מהווים חלק מהנוסחה ומבטיחים גדילה בריאה.

 

מגוון מוצרים עבור כל גדלי הכלבים

לא כל סוג אוכל מתאים לכל סוג וזן של כלב. המאזנים התזונתיים הנדרשים עבור כלבים מסוג קטן שונים לחלוטין מאלה שנדרשים עבור סוג גדול. פרו פלאן מספקת מזון עבור גורי כלבים מכלל הסוגים והגדלים, מהצ'יוואווה הקטן ביותר להאסקי הגדול ביותר. כל מזון לגורים מותאם במערך התזונתי שלו לסוג הכלב בצורה מדויקת. כל סוג כלב יוכל ליהנות מאותה איכות בלתי מתפשרת של מזון.

 

לסיכום

לאוכל לגורי כלבים של פרו פלאן יש שורת יתרונות מוכחים ובולטים. מהניסיון העשיר בפיתוח ועיצוב האוכל עד להתאמה הרחבה לכל סוגי גורי הכלבים, אין עוררין על איכות מזונם. בחירה במוצרים שלהם תבטיח מהלך חיים בריא ושמח לגור הכלבים שברשותכם.

שישה גורים

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נותני שירות
כך תבחרו עורך דין מס הכנסה

ההבנה שביום אחד הפכתם להיות עברייני מס מבחינת רשות המיסים היא הבנה קשה, אך חשוב שתדעו: זה לא קרה רק לכם. אומנם זה נכון שיש גם הרבה מאוד עבריינים שעושים

תואר בחינוך
לימודים
דברים שחובה ללמוד בתואר בחינוך

חינוך היא אחת המלאכות החשובות בחברה – ההשפעה על דור העתיד, הליווי האישי, הקניית הידע והמיומנויות והעובדה שהמחנך הופך להיות אחת הדמויות הבוגרות המשמעותיות בחייו של הצעיר. אז מה חובה

אופנת נשים
אופנה
אופנת נשים: בחירת לבוש לקיץ הקרוב

אחד הלבטים הגדולים ביותר שעולים בקרב נשים רבות נוגע לבחירת פריטי לבוש לעונה חדשה. המעבר בין העונות מביא לתהייה בכל הנוגע לפריטים הנחוצים ולאלו שפחות. יצאנו לבדוק את הנושא באופן

תיקון פנים לא הרסני של צינורות
כללי
מהי התזה אפוקסית ומתי כדאי להשתמש בשיטה זו?

שמעתם אי פעם על המונח התזה אפוקסית? מדובר בדרך יעילה וחדישה לטפל בתקלות בצנרות שאינן יכולות להיפתר בדרך התיקון השגרתית. מתי בדיוק האינסטלטור ייגש לשימוש בהתזה אפוקסית? המשיכו לקרוא וגלו!