מבינים את הג'יבריש: כך תדעו מה מכניסים לאוכל של הכלב שלכם

לאחרונה אנו מקבלים פניות רבות מבעלי כלבים שמציינים בפנינו כי הם לא יודעים איך לבחור מזון איכותי לכלב שלהם. התברר לנו כי רבים ניסו לקרוא את הרכיבים שמופיעים על גבי האריזה, אך הדבר לא הועיל. שכן, הם לא הצליחו להבין ממה מורכב האוכל שבשק. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק כדי להבין מה עומד מאחורי הג'יבריש שמודפס על שקי המזון. הישארו אתנו ותגלו סוף סוף מה מכניסים לאוכל של הכלב שלכם.

 

רוצים להבין את הג'יבריש? תכירו את הרכיב ה – 1 שקיים באוכל של הכלב שלכם: אורז או תפוח אדמה

בירור מעמיק שערכנו בנושא עם מי שיודעים דבר או שניים על המזון הקנוי של הכלבים העלה כי יש רכיב נפוץ שקיים בכל שק אוכל. אם קראתם את הכותרת שלעיל, אתם וודאי מבינים שמדובר בפחמימה שמגיעה מאורז או מתפוחי אדמה. חשוב מאוד להוסיף את אחד מהרכיבים הללו לאוכל של הכלב, בגלל שהוא זקוק לאנרגיה שתאפשר לו לרוץ ולשחק.

אורז או תפוחי אדמה

רוצים להבין את הג'יבריש? תכירו את הרכיב ה – 2 שקיים באוכל של הכלב שלכם: עוף\ דג\ בשר

הרכיב השני שקיים בכל שק מזון איכותי לכלבים הוא רכיב עתיר בחלבון. מדובר במרבית המקרים באחד מהמרכיבים הבאים:

  • ברווז
  • תרנגול
  • כבש
  • פרה
  • סלמון

נציין כי מדובר ברכיב חשוב מאוד שמאפשר לכלב לחזק את השרירים שלו. כך שאם אתם מתכננים לקנות מזון לכלב בקרוב, עליכם לוודא כי כמות החלבון מצוינת על גבי השק.

 

רוצים להבין את הג'יבריש? תכירו את הרכיב ה – 3 שקיים באוכל של הכלב שלכם: ירקות

הירקות נכנסים אל שקי האוכל לכלבים. חשוב לציין שלא כל ירק יכול להיכנס אל שקי מזון אלה, בגלל שיש ירקות מסוימים שאסור לצרוך אותם בכלל (או שאפשר לצרוך אותם בכמויות מזעריות). המותגים הגדולים בוחרים להכניס לשקי המזון את הירקות שניתן לאכול ללא הגבלה, כדי לא להביא חלילה למצב של הרעלה. אנו ממליצים לכם לבדוק אילו ירקות מופיעים על גבי האריזה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאלו ירקות מומלצים.

ירקות

רוצים להבין את הג'יבריש? תכירו את הרכיב ה – 4 שקיים באוכל של הכלב שלכם: תבלינים

אי אפשר להכין אוכל לכלב מבלי להוסיף לו מעט תבלינים שמוסיפים טעם נפלא וריח. סביר להניח שראיתם לא פעם שהכלב שלכם מריח קודם את האוכל לפני שהוא נוגס בו. מומחים בתחום המזון יודעים את העובדה הזו. לכן, הם מוסיפים תבלינים שמעשירים את האוכל מתוך ידיעה כי אלו יגרו את הכלב ויגרמו לו לרצות ולאכול מהקערה.

 

לסיום

מדריך זה הציג בפניכם את הרכיבים שנכנסים אל שק האוכל של הכלב שלכם. כעת, יש בידיכם את המידע שיאפשר לכם לפענח את הג'יבריש שמופיע על האריזה. נאחל לכם שתשמשו במידע זה ותבחרו באוכל טוב ובריא.

אוכל לכלבים

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ג'קוזי ראשית
לבית ולגינה
כל מה שצריך לדעת על ג'קוזי

בעבר היה נהוג לחשוב שג'קוזי בבית הוא סמל סטטוס לעושר ונהנתנות – אך כיום המצב שונה לחלוטין. ג'קוזי לא מחייב בית גדול עם גינה רחבת ידיים, וניתן להתקין אותו גם

תמונה של עונת האביב - 2 פרפרים
לבית ולגינה
הטרנדים החדשים לאביב 2021 בעולם הרהיטים

שנת 2021 הגיעה והיא מביעה עמה הרבה דברים חדשים בעולם עיצוב הבית. מאיפה מתחילים ומאילו חומרים הכי כדאי לבחור את הרהיטים שלכם?  כולנו רוצים בית מעוצב, כזה שמזמין אורחים אך

רחבת ריקודים
אירועים
מה היתרונות בהפעלת גנרטור באירועים

כל אחד רוצה לערוך את האירוע המושלם ואין זה משנה אם אנו מדברים על חתונה, בר מצוה או ברית. השאלה היא איך נבטיח כי האירוע שלנו יהיה הטוב ביותר?  אם