מזל טוב, אתה אבא! 4 טיפים לגידול גור הכלבים

אין מראה חמוד כמו גור כלבים קטן ופעלתני. עם זאת, לא מעט פעמים אנחנו נתקלים באבות ואימהות טריים לגורי כלבים המתוסכלים מכל הקשור בנושא החינוך והמשמעת של הגור הקטן.

כיצד להפוך את גידול גור הכלבים למטלה פשוטה, קלה, ואפילו מחזקת? על כך תוכלו לקרוא במאמר הבא!

 

רגע רגע, מה צריך כדי לגדל גור?

לפני שנתחיל, הנה כמה דברים שהנם חובה לכל מגדל גור כלבים מתחיל או מנוסה:

  • קערה למים ולאוכל (רצוי מנירוסטה). הקפידו לרכוש אוכל לחיות מחנות חיות מוכרת, בדגש על אוכל לגורים.
  • קולר ורצועה, עם תג זיהוי שניתן לתלות על גבי הקולר.
  • ספריי מיוחד שניתן לרסס על גבי רהיטים על מנת למנוע מהגור ללעוס אותם.
  • שער מיוחד שיכול לסגור פתחים למקומות שלא הייתם רוצים שהגור שלכם יגיע אליהם.
  • מזרון או מיטה שהגור שלכם ייהנה לישון ולרבוץ עליהם.

פריבילגיה ולא חובה

הטיפ הראשון שנוכל לתת לכם הוא זמן. וודאו כי אכן יש לכם זמן עבור היצור הקטן הזה, שמשווע לזמן איכות איתכם, בין אם מדובר בפעילות ספורטיבית בחוץ, ובין אם מדובר בזמן של רביצה נינוחה על הספה.

הזמן אותו תשקיעו בגור שלכם יתרום בצורה משמעותית להתקשרות ביניכם ויעצב את אופיו. הקפידו לשמור על איזון ושגרה יום יומית עם הגור.

זכרו – גידול גור הוא פריבילגיה, ולא חובה!

 

אילוף ואימון

רבים נרתעים מאימוץ של גור כלבים מכיוון שהם יודעים כי הדבר כרוך באימון הגור לעשיית צרכים בחוץ. החשש מכישלון, או מתהליך שנמשך זמן רב מדי, אכן מרתיע וחשוב לתת עליו את הדעת.

עם זאת חשוב שתדעו כי ניתן ללמד את הגור לעשיית צרכים מחוץ לבית בדרך שתהיה נעימה ונוחה עבור שניכם. קיימים מדריכים וטיפים רבים ברשת לאילוף הגור. אם אתם מוצאים כי מטלה זו קשה ומורכבת מדי, מומלץ שתעזרו במאלף כלבים המתמחה בגורים.

 

אל תשכחו לבקר את הווטרינר שלכם

יש לקבוע פגישה ראשונה אצל הווטרינר בהקדם האפשרי. הווטרינר יעזור לכם לא רק בכל הקשור למתן חיסונים, או בטיפול נגד תולעים, אלא גם בשאלות הקשורות להתנהגותו של הגור, עצות לגבי חינוכו, ובמתן פתרונות לבעיות שגרתיות כמו נשירה, טפילים, ועוד.

בחרו בווטרינר בעל הסמכות רלוונטיות ולא פחות חשוב מכך – המלצות!

 

לסיכום

יש עוד הרבה דברים שצריך לדעת כשמביאים חבר חדש למשפחה. כל אחד בוחר להתייחס לסוגיות שונות בנושא החינוך והאילוף, ומומלץ בהחלט להיעזר בידע ובניסיון של מאלף כלבים מקצועי.

לגור יש הרבה דברים שהוא צריך ללמוד על העולם – מעשיית צרכים ועד להליכה ללא משיכות, התעלמות מחתולי רחוב, משחק נכון ובריא עם אחרים, ועוד. אלו דברים שיהפכו את חווית הגידול של הגור לנעימה הרבה יותר עבור כולם.

מה שבטוח – בית עם גור זה בית ששמח בו!

גור

 

מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יְלָדִים
משפחה
אילו דרכים יש למציאת ילדים מאומצים?

בשנים האחרונות, אנו נחשפים ליותר ויותר מקרים בהם משפחות מתאחדות, ילדים מאומצים אבודים פוגשים את הוריהם ובני משפחה גדולה ושלמה שלא הכירו במהלך כל חייהם. אולם, התהליך של מציאת ילדים

ייפוי כוח
עריכת דין
כמה עולה ייפוי כוח מתמשך?

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי המאפשר לאדם למנות אדם אחר לקבל החלטות בשמו במקרה בו יגיע לחוסר מסוגלות או יכולת לקבל החלטות מושכלות וראויות בעצמו. בעוד שאנשים רבים מכירים

לקנות אלכוהול
כללי
איפה קונים אלכוהול במחירים משתלמים

המחירים סביבנו רק עולים ועולים, מפתיתים ועד דירה, וכל קנייה מצריכה אותנו להיות יותר ויותר עם אצבע על הדופק, ויותר חכמים. כן, גם בבחירות בתחום הכי שמח שיש – האלכוהול.