3 משפטים שאסור להגיד בראיון עבודה

עומדים לקראת ראיון עבודה? המומחים שלנו כאן כדי להעניק לכם את כל המידע הרצוי בכדי להתקבל לעבודה, כך שהתהליך הזה יעבור במהרה וכי תוכלו להתקבל לעבודת החלומות.

קבלה לעבודה – מגוון רחב של פרמטרים שיש לקחת בחשבון

שוק העבודה התחרותי בימנו מחייב ביצוע הכנה מוקדמת, וזאת לאור העובדה כי במקצועות מבוקשים בהם יש מספר מתמודדים ישנה חשיבות רבה לבולטות. על כן, מסבירים המומחים של חברת גו אפ אשר מתמחה בהשמה של בכירים ועובדים לחברות הייטק מובילות, מומלץ מאוד להיוועץ עם צוות מקצועי אשר ידע לבצע את ההכנה הנדרשת בטרם מתחילים בראיון, בין אם מדובר בראיון טלפוני או בראיון פרונטלי. על כן, להכנה מקדימה לראיון יש חשיבות עליונה כמו גם לעבודה צמודה עם חברה מקצועית כמו גו אפ אשר תלווה אתכם לכל אורך התהליך, וזאת בזכות צוות אמין ומקצועי אשר מומחה בתחום ההשמה ואשר יוכל להעניק לכם טיפים חשובים כמו גם הכנה ביצוע של מקדימה לקראת ראיונות, כך שתוכלו להגיע עם ביטחון עצמי גבוהה וידיעה מוחלטת כי אתם מוכנים במאה אחוז.

רעיון עבודה

משפטים שאסור להגיד בראיונות עבודה

במידה ובשעה טובה הגעתם לשלב המיוחל של ראיון עבודה, ישנם מספר משפטים אשר הם בגדר איסור מוחלט. המומחים של חברת סויטק, חברת השמה מקצועית אשר חרטה על דגלה את ההובלה בתחום משאבי האנוש בכלל המגזרים בישראל, תוך התבססות על ערכים של יצירתית, הקשבה וגמישות. ע"פ המומחים של החברה, ישנם שלושה משפטים אשר הם בגדר איסור:

  • "אין לי חולשות" – אחת השאלות הנפוצות ביותר בראיונות עבודה נוגעת ל"מהי/מהן החולשות שלך?" הסיבה לשאלה הזו נועדה להבין עד כמה אתם מודעים לחולשות ולחזקות שלכם, ולכן תשובה של "אין לי חולשות" עלולה לגרום למעסיק העתידי לחוש שאתם בטוחים יתר על המידה בעצמם, כמו גם מתנשאים. לכן, במידה ושואלים אתכם את השאלה הזו מומלץ לענות באופן כנה ואמיתי, ולהוסיף מיד אחרי מהן הדרכים שאתם מתמודדים בכדי להתגבר עליהן.
  • "המעסיק שלי לא היה נחמד" – כאשר המראיין ישאל אתכם לגבי סיום העבודה הקודמת שלכם, מומלץ שלא לדבר רעה על המעסיק, גם אם היחסים נגמרו בצורה לא טובה. הסיבה לכך היא שאתם עלולים להיראות כממורמרים ולא תומכים, ועל כן הימנעו ממילות גנאי אלא הביעו הערכה ותודה, על הזמן שעבדתם יחדיו.
  • "לא הבנתי מהי הגדרת התפקיד" – הבנה של התפקיד אליו אתם רוצים להתקבל היא בסיסית, ולכן לעולם אל תשאלו שאלות לגבי התפקיד תוך כדי הריאיון, אלא רק לאחריו, בשלבים מתקדמים יותר, ורק כאשר המעסיק מעלה את הסוגיה. הנחת המוצא היא שאתם יודעים לאיזה תפקיד אתם מיועדים, וזה חלק בלתי נפרד מההכנה המקדימה הנדרשת, כפי שהסברנו בסעיפים הקודמים.
מצאתם מה שחיפשתם ? שתפו עכשיו
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
סטטיסטיקה
דיגיטל
2 דרכים לקידום אתר של עסק קטן

בתקופה האחרונה תיבת ההודעות שלנו באתר מתמלאת בהודעות שנשלחות מטעם בעלי עסקים קטנים שרוצים לקבל פרטים אודות קידום ועיצוב האתרים שלהם. שכן, הם יודעים שאנו כותבים מדריכים בנושא והם רוצים

תכנאי
בעלי מקצוע
תיקון נזילות בבית פרטי – מהם השלבים

נזילת מים היא אחת מבעיות התשתית המורכבות ביותר מכיוון שהיא קשה לאבחון בשלבים הראשונים ולכן עלולה להתדרדר לאורך הזמן ולהתפתח לבעיה בהיקף רחב מאוד. ברוב המקרים תזהו את הנזילה כשהנזק

אופנת נשים
אופנה
אופנת נשים: בחירת לבוש לקיץ הקרוב

אחד הלבטים הגדולים ביותר שעולים בקרב נשים רבות נוגע לבחירת פריטי לבוש לעונה חדשה. המעבר בין העונות מביא לתהייה בכל הנוגע לפריטים הנחוצים ולאלו שפחות. יצאנו לבדוק את הנושא באופן

הדברה
הדברה
הבדלים באזורי הדברה

הדברת מזיקים היא תחום מקצועי שלם ומורכב. לכן לכל אזור הדברה תהיה שיטת הדברה שונה. אין דומה הדברה שמבוצעת במרחב הביתי, היכן שאנשים ישנים ואוכלים, להדברה שנעשית בשטח חקלאי פתוח